Účtovník - Samostatný odborný referent

AConsulting HR, s.r.o.

Miesto práce
Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
800,- + 50,-€ osobné ohodnotenie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta, ktorý má aktívne skúsenosti vo vedení účtovníctva, s THN, kalkuláciami a cenotvorbou.

Hlavné činnosti budú:

- Zakladanie a správu skladových kariet v podnikovom účtovnom systéme
- Zadávanie schválených THN do účtovného programu
- Tvorba kalkulácií výrobných cien výrobkov a polotovarov na základe aktuálnych THN, ich pravidelná kontrola v súvislosti so zmenami cien vstupov
- Vyhodnocovanie a analýzu spotreby výroby a následne navrhuje opatrenia
- Identifikácia nesúladu spotrieb výroby vo vzťahu k THN a navrhuje riešenia na dosiahnutie súladu (spolupráca s výrobným oddelením a oddelením vývoja)
- Spracúvanie štatistické výkazy
- Účtovanie a kontrola došlých tovarových a materiálových faktúr
- Vykonávanie odborných účtovných úlohy, pričom sa riadi podnikovými postupmi a odbornými znalosťami účtovania
- Kontrola správnosti zaevidovaných skladových pohybov v účtovnom systéme
- Vyhodnocovanie vekových štruktúr zásob /výrobkov, polotovarov, materiálov/ a identifikuje ohrozené šarže

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej spoločnosti
- odborné školenia alebo semináre hradené zamestnávateľom
- strava pre zamestnancov zdarma
- pružný pracovný čas

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás ponuka oslovila a spĺňate profesijné požiadavky, zasielajte obratom svoje štruktúrované životopisy spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov

Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa výrobou a predajom potravinárskeho tovaru.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- prac v oblasti samostatného účtovania min. 3roky
- Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel
- pokročilý Microsoft Word – pokročilý
- znalosť účtovných princípov
- znalosť skladového hospodárstva a cenotvorba
- precíznosť a presnosť pri plnení úloh
- administratívne zručnosti
- logické a analytické myslenie
- záujem vzdelávať sa v oblasti účtovníctva

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním zamestnania pre jednotlivé úrovne manažmentu, špecialistov, referentov, obchodníkov, realizovaním personálneho poradenstva.

Poslaním spoločnosti AConsulting HR, s.r.o. je pomôcť spoločnostiam kvalifikovaným personálnym poradenstvom pri výbere nových zamestnancov, pre aktívne napĺňanie firemných stratégií a plánov, a tak zabezpečiť ich úspechy v podnikateľskej aktivite, pretože: „ľudia tvoria firmu a napĺňajú jej ciele“.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3461034  Dátum zverejnenia: 1.8.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800,- + 50,-€ osobné ohodnotenie