Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Účtovník - Samostatný odborný referent
AConsulting HR, s.r.o.
Miesto práce
Nové Zámky
Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
800,- + 50,-€ osobné ohodnotenie
800,- + 50,-€ osobné ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta, ktorý má aktívne skúsenosti vo vedení účtovníctva, s THN, kalkuláciami a cenotvorbou.
Hlavné činnosti budú:
- Zakladanie a správu skladových kariet v podnikovom účtovnom systéme
- Zadávanie schválených THN do účtovného programu
- Tvorba kalkulácií výrobných cien výrobkov a polotovarov na základe aktuálnych THN, ich pravidelná kontrola v súvislosti so zmenami cien vstupov
- Vyhodnocovanie a analýzu spotreby výroby a následne navrhuje opatrenia
- Identifikácia nesúladu spotrieb výroby vo vzťahu k THN a navrhuje riešenia na dosiahnutie súladu (spolupráca s výrobným oddelením a oddelením vývoja)
- Spracúvanie štatistické výkazy
- Účtovanie a kontrola došlých tovarových a materiálových faktúr
- Vykonávanie odborných účtovných úlohy, pričom sa riadi podnikovými postupmi a odbornými znalosťami účtovania
- Kontrola správnosti zaevidovaných skladových pohybov v účtovnom systéme
- Vyhodnocovanie vekových štruktúr zásob /výrobkov, polotovarov, materiálov/ a identifikuje ohrozené šarže
Hlavné činnosti budú:
- Zakladanie a správu skladových kariet v podnikovom účtovnom systéme
- Zadávanie schválených THN do účtovného programu
- Tvorba kalkulácií výrobných cien výrobkov a polotovarov na základe aktuálnych THN, ich pravidelná kontrola v súvislosti so zmenami cien vstupov
- Vyhodnocovanie a analýzu spotreby výroby a následne navrhuje opatrenia
- Identifikácia nesúladu spotrieb výroby vo vzťahu k THN a navrhuje riešenia na dosiahnutie súladu (spolupráca s výrobným oddelením a oddelením vývoja)
- Spracúvanie štatistické výkazy
- Účtovanie a kontrola došlých tovarových a materiálových faktúr
- Vykonávanie odborných účtovných úlohy, pričom sa riadi podnikovými postupmi a odbornými znalosťami účtovania
- Kontrola správnosti zaevidovaných skladových pohybov v účtovnom systéme
- Vyhodnocovanie vekových štruktúr zásob /výrobkov, polotovarov, materiálov/ a identifikuje ohrozené šarže
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti
- odborné školenia alebo semináre hradené zamestnávateľom
- strava pre zamestnancov zdarma
- pružný pracovný čas
- odborné školenia alebo semináre hradené zamestnávateľom
- strava pre zamestnancov zdarma
- pružný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
V prípade, že Vás ponuka oslovila a spĺňate profesijné požiadavky, zasielajte obratom svoje štruktúrované životopisy spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Výroba potravín, nápojov a tabakových výrobkov
Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa výrobou a predajom potravinárskeho tovaru.
Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa výrobou a predajom potravinárskeho tovaru.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- prac v oblasti samostatného účtovania min. 3roky
- Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel
- pokročilý Microsoft Word – pokročilý
- znalosť účtovných princípov
- znalosť skladového hospodárstva a cenotvorba
- precíznosť a presnosť pri plnení úloh
- administratívne zručnosti
- logické a analytické myslenie
- záujem vzdelávať sa v oblasti účtovníctva
- Microsoft Outlook - pokročilý Microsoft Excel
- pokročilý Microsoft Word – pokročilý
- znalosť účtovných princípov
- znalosť skladového hospodárstva a cenotvorba
- precíznosť a presnosť pri plnení úloh
- administratívne zručnosti
- logické a analytické myslenie
- záujem vzdelávať sa v oblasti účtovníctva
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním zamestnania pre jednotlivé úrovne manažmentu, špecialistov, referentov, obchodníkov, realizovaním personálneho poradenstva.
Poslaním spoločnosti AConsulting HR, s.r.o. je pomôcť spoločnostiam kvalifikovaným personálnym poradenstvom pri výbere nových zamestnancov, pre aktívne napĺňanie firemných stratégií a plánov, a tak zabezpečiť ich úspechy v podnikateľskej aktivite, pretože: „ľudia tvoria firmu a napĺňajú jej ciele“.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Poslaním spoločnosti AConsulting HR, s.r.o. je pomôcť spoločnostiam kvalifikovaným personálnym poradenstvom pri výbere nových zamestnancov, pre aktívne napĺňanie firemných stratégií a plánov, a tak zabezpečiť ich úspechy v podnikateľskej aktivite, pretože: „ľudia tvoria firmu a napĺňajú jej ciele“.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3461034
Dátum zverejnenia: 1.8.2018
2018-08-01
lokalita: Nové Zámky Pozícia: Finančný analytik, Odborný referent, Samostatný referent, Účtovník Spoločnosť: AConsulting HR, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 800,- + 50,-€ osobné ohodnotenie