Key Account Manager / Sales Manager pre Banskobystrický, Prešovský a Košický kraj

AConsulting HR, s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica, Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Ponúkaný plat (brutto)
motivujúci

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta cieľavedomého a dynamického kandidáta s dobrými komunikačnými a argumentačnými zručnosťami pre prácu v zahraničnej spoločnosti, ktorého pracovnou náplňou bude:

• Aktívna akvizícia klientov v oblasti printových technologií.
• Starostlivosť o klientov.
• Tvorba a realizácia dlhodobej predajnej stratégie
• Manažovanie cenových ponúk a uzatváranie zmlúv
• Analýza trhu a konkurencie
• Udržiavanie a budovanie vzťahov s klientmi, partnermi spoločnosti
• Vykonávanie ďalších súvisiacich administratívnych úloh.

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej zahraničnej spoločnosti
- práca v mladom kolektíve.
- možnosť odborného a profesijného rastu
- motivujúce finančné ohodnotenie

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj štruktúrovaný profesijný CV v slovenskom a anglickom jazyku na nižšie uvedený mail. Vybratých uchádzačov budeme pozývať na osobný pohovor.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Naším klientom je zahraničná obchodná spoločnosť .

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Prax v oblasti akvizície a predaja min. 2-roky.
- Technické myslenie.
- Dobré komunikačné a argumentačné zručnosti.
- Profesionálne vystupovanie voči zákazníkom, zodpovednosť.
- Dobré organizačné a manažérske zručnosti.
- Silná orientácia na zákazníka.
- Flexibilita, samostatnosť, vytrvalosť, ochota učiť sa nové veci, proaktívnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním zamestnania pre jednotlivé úrovne manažmentu, špecialistov, referentov, obchodníkov, realizovaním personálneho poradenstva.

Poslaním spoločnosti AConsulting HR, s.r.o. je pomôcť spoločnostiam kvalifikovaným personálnym poradenstvom pri výbere nových zamestnancov, pre aktívne napĺňanie firemných stratégií a plánov, a tak zabezpečiť ich úspechy v podnikateľskej aktivite, pretože: „ľudia tvoria firmu a napĺňajú jej ciele“.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Adresa spoločnosti

AConsulting HR, s.r.o.
Rákocziho 12
940 56 Nové Zámky

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Hačková
E-mail: poslať životopis
ID: 3280248   Dátum zverejnenia: 8.1.2018