Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Support (Customer Relations Manager)
ACNielsen Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Plynárenská 1, Bratislava
Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1. apríl 2019
1. apríl 2019
Mzdové podmienky (brutto)
1000 EUR
1000 EUR
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou úlohou bude:
- podpora Key Account Managera;
- poznať naše služby Brandbank a efektívne procesovať tieto služby na základe požiadaviek konkrétneho zákazníka;
- porozumieť a preskúmať požiadavky zákazníka a vyhodnotiť oblasti, v ktorých by spoločnosť Brandbank mohla zvýšiť ponuku alebo urobiť čo najviac preto, aby poskytnutá služba priniesla zákazníkovi pridanú hodnotu;
- rozvíjať kľúčové zákaznícke procesy v súlade s rastom spoločnosti Brandbank;
- dôsledne sledovať plnenie služieb ;
- spolupracovať s Key Account Managerom s cieľom, aby ste dosiahli 100% pokrytie a 100% využitie služieb zákazníkmi;
- technická pomoc pre zákazníkov týkajúca sa služieb sťahovania obrázkov a formátov sťahovania a podpora vo všetkých oblastiach produktovej knižnice Brandbank;
- riešenie problémov a vybavovanie sťažností.
Spoločnosť Brandbank je časťou spoločnosti Nielsen, ktorá sa zaoberá vytváraním digitálneho obsahu produktov svojich zákazníkov, ktorými sú spoločnosti z rôznych oblastí (hlavne FMCG..), ktoré predávajú svoje produkty cez e-commerce stránky obchodných reťazcov.
- podpora Key Account Managera;
- poznať naše služby Brandbank a efektívne procesovať tieto služby na základe požiadaviek konkrétneho zákazníka;
- porozumieť a preskúmať požiadavky zákazníka a vyhodnotiť oblasti, v ktorých by spoločnosť Brandbank mohla zvýšiť ponuku alebo urobiť čo najviac preto, aby poskytnutá služba priniesla zákazníkovi pridanú hodnotu;
- rozvíjať kľúčové zákaznícke procesy v súlade s rastom spoločnosti Brandbank;
- dôsledne sledovať plnenie služieb ;
- spolupracovať s Key Account Managerom s cieľom, aby ste dosiahli 100% pokrytie a 100% využitie služieb zákazníkmi;
- technická pomoc pre zákazníkov týkajúca sa služieb sťahovania obrázkov a formátov sťahovania a podpora vo všetkých oblastiach produktovej knižnice Brandbank;
- riešenie problémov a vybavovanie sťažností.
Spoločnosť Brandbank je časťou spoločnosti Nielsen, ktorá sa zaoberá vytváraním digitálneho obsahu produktov svojich zákazníkov, ktorými sú spoločnosti z rôznych oblastí (hlavne FMCG..), ktoré predávajú svoje produkty cez e-commerce stránky obchodných reťazcov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Poúkame:
- prácu v medzinárodnej spoločnosti, v príjemnom kolektíve ;
- zaškolenie, možnosti ďalšieho rozvoja, získanie skúseností pre ďalší rozvoj;
- flexibilnú pracovnú domu a v odôvodnených prípadoch home office;
- 5 týždňov dovolenky a sick-days;
- firemné benefity (Musltisport karta, príspevok pre šport. a kult. účely, firemné akcie)
- prácu v medzinárodnej spoločnosti, v príjemnom kolektíve ;
- zaškolenie, možnosti ďalšieho rozvoja, získanie skúseností pre ďalší rozvoj;
- flexibilnú pracovnú domu a v odôvodnených prípadoch home office;
- 5 týždňov dovolenky a sick-days;
- firemné benefity (Musltisport karta, príspevok pre šport. a kult. účely, firemné akcie)
Informácie o výberovom konaní
Prosím uchádzačov o pozíciu, aby reagovali a posielali životopisy v anglickom jazyku prostredníctvom reakčnej linky. Všetkých uchádzačov budeme informovať o výsledku výberového konania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, nie je nutné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme:
- vysoko organizovaný a logický prístup;
- rozhodnosť a schopnosť pracovať samostatne alebo v tíme;
- vynikajúce komunikačné schopnosti - písomný aj ústny prejav, prezentačné schopnosti;
- schopnosť stanoviť si priority a organizovať čas;
- nadšenie tvrdo pracovať, tímový duch;
- znalosť práce s MS excel a MS Word, Google Docs , Sheets a Slides výhodou;
- znalosť anglického jazyka slovom aj písmom aspoň na stredne pokročilej úrovni.
- vysoko organizovaný a logický prístup;
- rozhodnosť a schopnosť pracovať samostatne alebo v tíme;
- vynikajúce komunikačné schopnosti - písomný aj ústny prejav, prezentačné schopnosti;
- schopnosť stanoviť si priority a organizovať čas;
- nadšenie tvrdo pracovať, tímový duch;
- znalosť práce s MS excel a MS Word, Google Docs , Sheets a Slides výhodou;
- znalosť anglického jazyka slovom aj písmom aspoň na stredne pokročilej úrovni.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
O spoločnosti NielsenIQ
NielsenIQ je globálna spoločnosť zameraná na meranie a analýzu dát, ktorá poskytuje najkomplexnejší a najdôveryhodnejší pohľad na spotrebiteľov a trhy na celom svete. Poskytujeme výrobcom rýchloobrátkového spotrebného tovaru a maloobchodníkom presné, použiteľné informácie/postrehy a kompletný obraz zložitého a meniaceho sa trhu, na ktorom sa spoločnosti inovujú a rastú. Náš prístup spája naše NielsenIQ dáta s inými zdrojmi údajov, ktoré pomáhajú klientom z celého sveta pochopiť, čo sa deje práve teraz a čo sa ešte len bude diať a ako najlepšie ďalej postupovať podľa týchto poznatkov. Sme radi, že môžeme byť v strede diana. Preto nás nájdete vo viac ako 90 krajinách, ktoré pokrývajú viac ako 90% svetovej populácie. Viac informácií nájdete na www.niq.com.
NielsenIQ na Slovenskom trhu pôsobí pod obchodným menom ACNielsen Slovakia s.r.o. a zamestnáva v hlavnom pracovnom pomere 50 zamestnancov.
About NielsenIQ
NielsenIQ is a global measurement and data analytics company that provides the most complete and trusted view available of consumers and markets worldwide. We provide consumer packaged goods manufacturers/fast-moving consumer goods and retailers with accurate, actionable information and insights and a complete picture of the complex and changing marketplace that companies need to innovate and grow. Our approach marries proprietary NielsenIQ data with other data sources to help clients around the world understand what’s happening now, what’s happening next, and how to best act on this knowledge. We like to be in the middle of the action. That’s why you can find us at work in over 90 countries, covering more than 90% of the world’s population. For more information, visit www.niq.com.
NielsenIQ is committed to hiring and retaining a diverse workforce. We are proud to be an Equal Opportunity/Affirmative Action-Employer, making decisions without regard to race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation, national origin, genetics, disability status, age, marital status, protected veteran status or any other protected class.
NielsenIQ je globálna spoločnosť zameraná na meranie a analýzu dát, ktorá poskytuje najkomplexnejší a najdôveryhodnejší pohľad na spotrebiteľov a trhy na celom svete. Poskytujeme výrobcom rýchloobrátkového spotrebného tovaru a maloobchodníkom presné, použiteľné informácie/postrehy a kompletný obraz zložitého a meniaceho sa trhu, na ktorom sa spoločnosti inovujú a rastú. Náš prístup spája naše NielsenIQ dáta s inými zdrojmi údajov, ktoré pomáhajú klientom z celého sveta pochopiť, čo sa deje práve teraz a čo sa ešte len bude diať a ako najlepšie ďalej postupovať podľa týchto poznatkov. Sme radi, že môžeme byť v strede diana. Preto nás nájdete vo viac ako 90 krajinách, ktoré pokrývajú viac ako 90% svetovej populácie. Viac informácií nájdete na www.niq.com.
NielsenIQ na Slovenskom trhu pôsobí pod obchodným menom ACNielsen Slovakia s.r.o. a zamestnáva v hlavnom pracovnom pomere 50 zamestnancov.
About NielsenIQ
NielsenIQ is a global measurement and data analytics company that provides the most complete and trusted view available of consumers and markets worldwide. We provide consumer packaged goods manufacturers/fast-moving consumer goods and retailers with accurate, actionable information and insights and a complete picture of the complex and changing marketplace that companies need to innovate and grow. Our approach marries proprietary NielsenIQ data with other data sources to help clients around the world understand what’s happening now, what’s happening next, and how to best act on this knowledge. We like to be in the middle of the action. That’s why you can find us at work in over 90 countries, covering more than 90% of the world’s population. For more information, visit www.niq.com.
NielsenIQ is committed to hiring and retaining a diverse workforce. We are proud to be an Equal Opportunity/Affirmative Action-Employer, making decisions without regard to race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation, national origin, genetics, disability status, age, marital status, protected veteran status or any other protected class.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3620116
Dátum zverejnenia: 13.3.2019
2019-03-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Produktový manažér Spoločnosť: ACNielsen Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR