Senior accountant
Accounting ATLAS s. r. o.
Miesto práce
OC Adria, Ružomberok
OC Adria, Ružomberok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 - 2 200 EUR/mesiacMzda od 1.700 - 2.200 € brutto/mesiac. Konečné mzdové podmienky závisia od požadovaných skúsenosti uchádzača.
1 700 - 2 200 EUR/mesiacMzda od 1.700 - 2.200 € brutto/mesiac. Konečné mzdové podmienky závisia od požadovaných skúsenosti uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Samostatné vedenie účtovníctva
- Riešenie nových hospodárskych operácii
- Spracovanie DPH
- Uzávierkové operácie, inventarizácia účtov
- Zostavovanie účtovnej závierky príprava transferu základu dane, príprava daňového priznania
- Supervising účtovníctva
- Compliance poradenstvo
- Sledovanie legislatívnych zmien
- Komplexná starostlivosť o klienta, posielanie pravidelných reportov
- Komunikácia s daňovými úradmi, príprava daňových kontrol
- Riešenie rôznych účtovných a daňových špecifík vyskytujúcich sa u klienta
- Konzultácie s priamym nadriadeným
- Riešenie nových hospodárskych operácii
- Spracovanie DPH
- Uzávierkové operácie, inventarizácia účtov
- Zostavovanie účtovnej závierky príprava transferu základu dane, príprava daňového priznania
- Supervising účtovníctva
- Compliance poradenstvo
- Sledovanie legislatívnych zmien
- Komplexná starostlivosť o klienta, posielanie pravidelných reportov
- Komunikácia s daňovými úradmi, príprava daňových kontrol
- Riešenie rôznych účtovných a daňových špecifík vyskytujúcich sa u klienta
- Konzultácie s priamym nadriadeným
Zamestnanecké výhody, benefity
- Rýchly odborný rast, všestranná pracovná náplň, neustále nové účtovné a daňové prípady
- Možnosť kariérneho postupu
- Práca v priateľskom a aktívnom kolektíve
- Tréningový a rozvojový program business – soft skills
- Jazykové kurzy
- Homeoffice
- Flexibilný pracovný čas
- 13. a 14. plat
- Stravné kredity vo výške 6€ plne hradené zamestnávateľom
- Narodeninový príspevok
- Príspevok na jazykové vzdelávanie
- Rekreačné poukazy
- Možnosť kariérneho postupu
- Práca v priateľskom a aktívnom kolektíve
- Tréningový a rozvojový program business – soft skills
- Jazykové kurzy
- Homeoffice
- Flexibilný pracovný čas
- 13. a 14. plat
- Stravné kredity vo výške 6€ plne hradené zamestnávateľom
- Narodeninový príspevok
- Príspevok na jazykové vzdelávanie
- Rekreačné poukazy
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem o nami inzerovanú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
KROS - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
KROS - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Účtovníctvo
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Si proklientsky orientovaný tímový hráč
- Tvoja samostatná a precízna práca prináša prospech tebe a tvojmu pracovnému okoliu
- Tvoje organizačné schopnosti a dobrý time management ti umožnia venovať sa viacerým úlohám súbežne a plniť termíny
- Si dynamický človek, pretože chceš pracovať pre neustále rastúcu spoločnosť a podieľať sa na jej úspechu
- Min. rok praxe v outsourcingu
- Znalosť Money S4 výhodou
- Tvoja samostatná a precízna práca prináša prospech tebe a tvojmu pracovnému okoliu
- Tvoje organizačné schopnosti a dobrý time management ti umožnia venovať sa viacerým úlohám súbežne a plniť termíny
- Si dynamický človek, pretože chceš pracovať pre neustále rastúcu spoločnosť a podieľať sa na jej úspechu
- Min. rok praxe v outsourcingu
- Znalosť Money S4 výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
„Sme tím profesionálov, ktorí majú jediný cieľ – zastať partnerskú poradenskú rolu našim klientom a pomôcť im dostať sa na vrchol svojich podnikateľských vízií. Ponúkame konzultácie a servis v oblasti práva, daňovej štruktúry, procesného auditu a supervízie a spracovania účtovníctva.
Naša spoločnosť Accounting ATLAS s. r. o. v platforme ATLAS GROUP® zastupuje divíziu odborných konzultácií v oblasti komplexného účtovníctva, miezd a personalistiky. Je úzko prepojená aj so spracovaním daní, preto má účtovník v našom tíme na starosti aj dane klienta.
Poskytujeme konzultácie a služby komplexného spracovania účtovníctva a miezd viac ako stovke externých klientov formou outsourcingu, a to ako jednoduchšie tak aj zložité cezhraničné zadania či podnikové kombinácie. Preto u nás kolegovia riešia neustále nové prípady a o účtovníckom stereotype nemôže byť ani reči. :)
Budujeme tímy a podporujeme komunikáciu medzi nimi, pretože vieme, že spolupráca je v našej brandži kľúčová.
Nových členov tímu vždy radi privítame v našich moderne a sviežo zariadených kancelárskych priestoroch v SkyPark Offices v Bratislave, alebo v útulnom prostredí pod Tatrami v Ružomberku. Snažíme sa v zamestnancoch podporovať ducha spoločenskej zodpovednosti, preto sa snažíme udržiavať našu kanceláriu v ekologickom móde, podporujeme digitálne účtovníctvo a zúčastňujeme sa dobrovoľníckych akcií v rámci teambuildingov.“
Naša spoločnosť Accounting ATLAS s. r. o. v platforme ATLAS GROUP® zastupuje divíziu odborných konzultácií v oblasti komplexného účtovníctva, miezd a personalistiky. Je úzko prepojená aj so spracovaním daní, preto má účtovník v našom tíme na starosti aj dane klienta.
Poskytujeme konzultácie a služby komplexného spracovania účtovníctva a miezd viac ako stovke externých klientov formou outsourcingu, a to ako jednoduchšie tak aj zložité cezhraničné zadania či podnikové kombinácie. Preto u nás kolegovia riešia neustále nové prípady a o účtovníckom stereotype nemôže byť ani reči. :)
Budujeme tímy a podporujeme komunikáciu medzi nimi, pretože vieme, že spolupráca je v našej brandži kľúčová.
Nových členov tímu vždy radi privítame v našich moderne a sviežo zariadených kancelárskych priestoroch v SkyPark Offices v Bratislave, alebo v útulnom prostredí pod Tatrami v Ružomberku. Snažíme sa v zamestnancoch podporovať ducha spoločenskej zodpovednosti, preto sa snažíme udržiavať našu kanceláriu v ekologickom móde, podporujeme digitálne účtovníctvo a zúčastňujeme sa dobrovoľníckych akcií v rámci teambuildingov.“
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 4691044
Dátum zverejnenia: 13.5.2024
2024-05-13
lokalita: Ružomberok Pozícia: Účtovník Spoločnosť: Accounting ATLAS s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac