PR/Account senior manažér/-ka v oblasti zdravotníctva

Accelerate s.r.o.

Miesto práce
Kominárska, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 500 EUR/mesiac13. plat + bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Tento rok sa naša agentúra rozrastá o ďalšie nové projekty a keďže ich prišlo o čosi viac, ako sme čakali (to je výsledok našej dlhoročnej a najmä poctivej práce), potrebujeme s nimi pomôcť. Hľadáme seniora/seniorku v PR v oblasti zdravotníctva so skúsenosťami, kreatívnym myslením a znalosťou mediálneho prostredia. Keďže podstatnú časť dňa komunikujeme medzi sebou, s klientom, s novinármi, tak by to mal byť človek komunikatívny a spoločenský, ktorý dokáže načúvať druhú stranu. V našom tíme si nájde miesto akčný typ so zmyslom pre systém, zároveň nás poteší, ak sa budeme vedieť spolu zasmiať a porozprávať sa nielen o práci - skrátka veselá kopa má u nás dvere otvorené.

Naše projekty ti občas prinesú vrásky na čelo, pretože budeš musieť riešiť ad-hoc požiadavky klienta. Ale na druhej strane sa tu určite nebudeš nudiť, na stereotyp u nás totiž nebudeš mať čas pomyslieť. „Vydriluješ“ sa v mnohých „skillsoch“, ale presne na tieto termíny si u nás nepotrpíme. Ponúkame ti skvelý kolektív, dobrú spoluprácu a zaujímavých klientov, s ktorými budeš v každodennom kontakte.

Náplň práce:
- vytváranie marketingovej, PR a komunikačnej stratégie projektov pre klientov v oblasti zdravotníctva
- návrh a príprava tlačových správ, textov, článkov (natívnych či PR), rôznych príspevkoch na sociálne siete, popisky k produktom, na web a iné práce s textom
-media relations na úrovni seniora
-príprava tlačových konferencií a následná postprodukcia
-management tímu, projektu, kampaní, accounting
-analýzy/reporty pre klienta (áno, občas aj tie PPT prezentácie)
-udržiavanie vzťahov s novinármi
-návrhy a príprava materiálov na podporu a budovanie značky
-korekcie (očakávame vynikajúci písomný prejav)
-čiastočne administratíva spojená s realizáciou projektu (máme však aj vlastnú ekonómku, faktúry vystavovať nebudeš, stačí ich len skontrolovať)

Informácie o výberovom konaní:
Si kreatívny/-á, máš skúsenosti s PR, prekáža Ti stereotyp, dušou a telom si marketér? Ak si odpovedal aspoň na dve otázky kladne, tak sa nám nezabudni ozvať. Prilož aj životopis, ale určite nezabudni poslať aj svoje portfólio, Tvoje kampane a projekty nám o tebe povedia viac.

Vopred ďakujeme všetkých uchádzačom, Vaše e-maile si starostlivo pozrieme.

Zamestnanecké výhody, benefity

- stravné lístky
- zamestnanecké bonusy
- 13. plat
- piatky home office (momentálne trvalo na home office)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, zdravotníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Expert

Počet rokov praxe

3

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Tím ľudí, ktorých baví oblasť zdravotníctva a všetko okolo toho. Zároveň neustále hľadáme možnosti, ako klientom priniesť čo najviac výstupov, aby sa o nich hovorilo, vedelo, pozeralo, čítalo, počúvalo, aby mali silné postavenie na trhu. Pomáhame im zdviditelniť sa všade tam, kde to má zmysel. Ale nerobíme len to, naše projekty a kampane by mohli hovoriť za nás, radi ti ich na pohovore predstavíme - máme toho v portfóliu viac než dosť.

Každý v tíme máme svoju osobnosť, povahu a, samozrejme, šarm. Niektorí z nás dokážu napísať kvalitné texty, pútavý či vtipný príspevok na sociálne siete, nastaviť súťaže, pomôcť pri vytváraní kampaní, druhá polovica z nás radšej rieši technické veci – aj také u nás robíme  Ak si jeden z nás nevie poradiť s novou appkou, zavolá parťákovi z tímu, ktorý mu rád pomôže a poradí. Úlohy si medzi seba spravodlivo delíme tak, aby sme robili každý to, v čom sme najlepší. Samozrejme, občas treba pomôcť aj s nejakou tou prezentáciou či zadaním, keď horí termín. Ale keď už spomíname prezentácie...privítame, ak vieš nejakú pripraviť, ideálne takú, z ktorej klientovi padne sánka. Ak však máš skvelé nápady a vieš, čo chceš klientovi ponúknuť, ale nie si práve s PPT veľký kamarát/-ka, odpustíme ti to - naša kolegynka si to vezme pod palec. Ak si nevieš poradiť s niečím iným, sme tu, aby sme ti pomohli a zaškolili ťa. Učíme sa navzájom od seba a pomáhame si.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 4083884  Dátum zverejnenia: 18.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac