Payroll Administrator

Accace k.s.

Miesto práce
Pribinova 40, Pribinova, Ružinov, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac(základná zložka môže byť vyššia - v závislosti od skúseností a kvalifikácie kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Pracovné úlohy

Sme tím ľudí, ktorí chcú robiť veľké veci inovatívnym spôsobom. Vďaka nášmu flexibilnému prístupu voči zamestnancom i klientom, transparentnej komunikácii, neustálemu vzdelávaniu, inováciám, novým zaujímavým spoluprácam či službám, sme pritiahli už mnohé talenty a skúsených odborníkov.

Do nášho mzdového tímu hľadáme Payroll Administratora, ktorý vďaka dodržiavaniu termínov a proaktívnemu prístupu k práci bude oporou pre naše šikovné mzdárky a pre našich klientov. Ak máš záujem odborne rásť vo svete miezd a v práci sa nechceš nudiť, máme pre teba skvelú príležitosť pridať sa k nám! 

Tvojou agendou bude:

  • zodpovednosť za výkon štandardných HR procesov požadovaných klientom,
  • spracovanie a evidencia osobných údajov nových zamestnancov,
  • sledovanie a spracovanie zmien (mena, adresy, čísla bankového účtu, rodinného stavu, pozície, nadriadeného, a pod.) v rámci oddelení,
  • spracovanie a evidencia materských dovoleniek a absencií,
  • spracovanie agendy v súvislosti so soc. poisťovňou a komunikáciou s ňou,
  • zodpovednosť za pracovno-právnu agendu od nástupu až po ukončenie pracovného pomeru,
  • práca s dochádzkovým systémom,
  • príprava mzdových podkladov,
  • poskytovanie podpory zamestnancom a manažérom,
  • reporting.

Benefity

Rozvoj
  • Práca na projektoch pre slovenské i medzinárodné spoločnosti
  • Neustále nové výzvy a možnosť kariérneho rastu
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie v rôznych oblastiach
  • Jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby
Ocenenie, udalosti, kultúra
  • Motivujúci bonusový systém a zaujímavý benefitný balíček
  • Odmena za odporučenie nového kolegu či nového klienta
  • Ocenenie „Zamestnanec roka“
  • Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
  • Príspevky zo sociálneho fondu na kultúru
  • Dobrovoľnícke CSR aktivity v rámci pracovnej doby
Zdravie a šport
  • Ovocie na pracovisku od jesene do jari
  • MultiSport karty čiastočne hradené zamestnávateľom
  • Účasť na verejných športových podujatiach
  • Masáže na pracovisku
Flexibilný život
  • Flexibilná pracovná doba s možnosťou pracovať aj z domu

Informácie o výberovom konaní

Radi by sme poďakovali uchádzačom za záujem o prácu pre našu spoločnosť. Zároveň však upozorňujeme, že kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí prejdú do užšieho kola výberového konania.

Uchádzača by sme týmto chceli informovať, že spoločnosť Accace k. s., so sídlom Pribinova 40, 811 09 Bratislava, IČO: 35 839 350, zapísaná do Obchodného registra Mestského súdu Bratislava III, v oddiele: Sr, vložke č.: 510/B (ďalej len „Spoločnosť“) spracováva osobné údaje obsiahnuté v dokumentoch zaslaných Spoločnosti (životopis, motivačný list a pod.) uchádzačom za účelom realizácie výberových konaní na pracovné pozície Spoločnosti a to na základe vykonania opatrení pre uzatvroením zmluvy v zmysle §13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, humanitné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

0-1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ukončené stredoškolské vzdelanie s ekonomickým alebo humanitným zameraním,
  • predchádzjúce skúsenosti na obdobnej pozícii sú vítané,
  • základné znalosti Zákonníka práce sú výhodou,
  • znalosť anglického jazyka na stredne pokročilej úrovni,
  • znalosť balíka MS Office na užívateľskej úrovni, teda tabuľky v Exceli vytváraš ľavou zadnou a nerobí ti problém napísať mail či správu na Teamsoch,
  • základné znalosti mzdovej agendy a spracovania miezd sú výhodou,
  • schopnosť samostatnej práce ale aj práce v tíme,
  • organizovanosť,
  • dobré komunikačné zručnosti,
  • schopnosť vhodne prioritizovať úlohy a dodržiavať termíny je viac ako potrebné.

  • V prípade, že ťa naša ponuka zaujala, budeme veľmi radi, ak nám pošleš svoj životopis.

O spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

Accace je proaktívny poradenský a outsourcingový partner, ktorý premosťuje priepasť medzi potrebami a riešeniami. Kombináciou inovatívnych a efektívnych technológií s holistickým prístupom, poskytujeme klientom kompletnú starostlivosť a pristupujeme k ich záležitostiam, akoby boli naše vlastné. S vyše 800 odborníkmi a viac ako 2 000 zákazníkmi, máme bohaté skúsenosti s rozbiehaním rastu a plynulého chodu malých podnikov, až po veľké globálne spoločnosti.

Celosvetovo pôsobí Accace pod značkou Accace Circle. Ide o biznis komunitu partnerov – profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb, ktorí bezhranične poskytujú služby s dôrazom na výnimočnú starostlivosť o zákazníkov. S globálnym zastúpením vo vyše 50 krajinách a tímom takmer 2 500 odborníkov, Accace Circle poskytuje služby viac ako 15 000 klientom, najmä stredným a veľkým medzinárodným spoločnostiam zo zoznamu Fortune 500, a celosvetovo spracováva najmenej 200 000 výplatných pások.



Reagovať na ponuku
ID: 4931005  Dátum zverejnenia: 2.10.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac