Business Development Coordinator

Accace Management s.r.o.

Miesto práce
Twin City C, Staré Mesto, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 - 2 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy sa bude odvíjať od schopnostní a skúseností kandidáta.

Informácie o pracovnom mieste

Pracovné úlohy

Sme tím nadšených ľudí, ktorí chcú robiť veľké veci inovatívnym spôsobom. Aj to je dôvodom, prečo je naša spoločnosť jednou z najrýchlejšie rastúcich konzultačných a outsourcingových spoločností v regióne.

Na našej centrále v Bratislave práve hľadáme proaktívneho a skúseného Business Development Coordinator-a/-ku, ktorý by sa stal súčasťou nášho globálneho tímu. Táto rola je ideálna pre motivovaného a samostatného človeka s vášňou pre business development a medzinárodnú komunikáciu.

Ak sa nebojíš medzinárodného prostredia a angličtina je tvoja denná šálka kávy, toto môže byť skvelá šanca práve pre Teba!

V rámci Accace môžeš očakávať neformálnu atmosféru, priateľských kolegov a profesionálny prístup. Našimi hodnotami sú flexibilita, dôvera, spolupráca, výnimočnosť, odhodlanie a vášeň. Záleží nám na tom, aby si kolegovia prácu v Accace užívali. Možnosť kariérneho rastu, ale aj nelimitovaná práca z domu sú spôsoby, akými udržiavame našich Accace kolegov dlhodobo spokojných :).

Zaujali sme Ťa? Tak čítaj ďalej.

Tvoje ZODPOVEDNOSTI budú:

• Koordinácia prípravy ponuky a konsolidovanej odpovede na medzinárodné tendre,
• Príprava dokumentácie k tendrom vrátane cenotvorby,
• Komunikácia s potenciálnymi a aktuálnymi klientami, kolegami a partnermi na medzinárodnej úrovni,
• Vyhľadávanie a prvý kontakt s potenciálnymi obchodnými partnermi a členmi Accace Circle,
• Podpora lokálnym pobočkám pri komplexných tendroch a RFP ponukách,
• Podpora iným členom tímu: Junior koordinátorovi rozvoja podnikania, Koordinátorovi rozvoja komunity, marketingovému tímu a Projektovým manažérom,
• Zodpovednosť za agendu budovania partnerských spoluprác a odporúčaní,
• Iné ad-hoc pridelené projekty ako napríklad CRM, prieskumy spokojnosti zákazníkov.

Benefity

Rozvoj
  • Práca na projektoch pre slovenské i medzinárodné spoločnosti
  • Neustále nové výzvy a možnosť kariérneho rastu
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie v rôznych oblastiach
  • Jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby
Ocenenie, udalosti, kultúra
  • Motivujúci bonusový systém a zaujímavý benefitný balíček
  • Odmena za odporučenie nového kolegu či nového klienta
  • Ocenenie „Zamestnanec roka“
  • Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
  • Príspevky zo sociálneho fondu na kultúru
  • Dobrovoľnícke CSR aktivity v rámci pracovnej doby
Zdravie a šport
  • Ovocie na pracovisku od jesene do jari
  • MultiSport karty čiastočne hradené zamestnávateľom
  • Účasť na verejných športových podujatiach
  • Masáže na pracovisku
Flexibilný život
  • Flexibilná pracovná doba s možnosťou pracovať aj z domu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Účtovníctvo/ Business/ Ekonómia/ Financie/ Medzinárodné vzťahy/ Marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Expert

Prax na pozícii/v oblasti

Business Development

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme aktívneho človeka so schopnosťou myslieť strategicky, so záujmom pracovať na rozvoji medzinárodného podnikania v rámci medzinárodného tímu zameraného na expanziu, obchodný rast, marketing a projektový manažment. Keďže budeš komunikovať s množstvom ľudí, externe aj interne, komunikácia na vysokej úrovni (písomná aj ústna), ako aj prezentačné zručnosti sú nevyhnutnosťou. Od úspešného kandidáta tiež očakávame vyjednávacie zručnosti, zmysel pre detail, efektívne zvládanie stresu, projektové a organizačné schopnosti a proklientsky prístup. Ak máš schopnosť sebamotivácie, vieš si stanoviť vlastné ciele, si sebaistý/á v začínaní veci od nuly a nebojíš sa robiť vlastné rozhodnutia, si pre nás ten pravý/á. Výhodou je znalosť iného cudzieho jazyka okrem angličtiny.

O spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

Accace je proaktívny poradenský a outsourcingový partner, ktorý premosťuje priepasť medzi potrebami a riešeniami. Kombináciou inovatívnych a efektívnych technológií s holistickým prístupom, poskytujeme klientom kompletnú starostlivosť a pristupujeme k ich záležitostiam, akoby boli naše vlastné. S vyše 800 odborníkmi a viac ako 2 000 zákazníkmi, máme bohaté skúsenosti s rozbiehaním rastu a plynulého chodu malých podnikov, až po veľké globálne spoločnosti.

Celosvetovo pôsobí Accace pod značkou Accace Circle. Ide o biznis komunitu partnerov – profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb, ktorí bezhranične poskytujú služby s dôrazom na výnimočnú starostlivosť o zákazníkov. S globálnym zastúpením vo vyše 50 krajinách a tímom takmer 2 500 odborníkov, Accace Circle poskytuje služby viac ako 15 000 klientom, najmä stredným a veľkým medzinárodným spoločnostiam zo zoznamu Fortune 500, a celosvetovo spracováva najmenej 200 000 výplatných pások.



Reagovať na ponuku
ID: 4771227  Dátum zverejnenia: 15.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac