Office Coordinator

Accace k.s.

Miesto práce
Twin City C, Mlynské nivy, Bratislava
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Pracovné úlohy

Sme tím ľudí, ktorí chcú robiť veľké veci inovatívnym spôsobom. Baví nás hľadať riešenia, ktoré pomáhajú našim klientom s ich problémami a nás posúvajú ďalej. K tomu, aby sme aj našim zamestnancom vedeli zabezpečiť čo najväčší komfort na pracovisku nám dopomáha Admin tím, ktorého neoddeliteľnú súčasť tvoria kolegyne na Front Office. Nový/á kolega/kolegyňa, ktorého/ú hľadáme na pozíciu Office Coordinator, bude v pravidelnom kontakte s ľuďmi a preto by to mala byť milá, ochotná osôbka, schopná poradiť si v každej situácii a zvládať multitasking.

Pokiaľ sa v práci chcete toho veľa naučiť a máte radi neustály kontakt s ľuďmi, pridajte sa k nám do tímu. 

Vašou agendou bude:

  • zodpovednosť za bezproblémový a efektívny chod recepcie,
  • prvý kontakt s klientom,
  • starostlivosť o čistotu kuchynky, servírovanie občerstvenia,
  • komunikácia s dodávateľmi, so správou budovy,
  • spravovanie a zakladanie zmlúv a dokumentov podľa interných predpisov,
  • vybavovanie prichádzajúcich hovorov,
  • vybavovanie pošty a kuriérskych zásielok, evidencia a distribúcia,
  • objednávanie kancelárskych, hygienických potrieb a občerstvenia,
  • kontrola činnosti upratovacej služby,
  • starostlivosť o technické a ostatné vybavenie kancelárií,
  • organizačná podpora zamestnancov pri služobných cestách,
  • pomoc pri organizovaní eventov,
  • administratívna podpora pre príslušné entity na dennej báze,
  • a iné úlohy.

Benefity

Rozvoj
  • Práca na projektoch pre slovenské i medzinárodné spoločnosti
  • Neustále nové výzvy a možnosť kariérneho rastu
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie v rôznych oblastiach
  • Jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby
Ocenenie, udalosti, kultúra
  • Motivujúci bonusový systém a zaujímavý benefitný balíček
  • Odmena za odporučenie nového kolegu či nového klienta
  • Ocenenie „Zamestnanec roka“
  • Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
  • Príspevky zo sociálneho fondu na kultúru
  • Dobrovoľnícke CSR aktivity v rámci pracovnej doby
Zdravie a šport
  • Ovocie na pracovisku od jesene do jari
  • MultiSport karty čiastočne hradené zamestnávateľom
  • Účasť na verejných športových podujatiach
  • Masáže na pracovisku
Flexibilný život
  • Flexibilná pracovná doba s možnosťou pracovať aj z domu

Informácie o výberovom konaní

Radi by sme poďakovali uchádzačom za záujem o prácu pre našu spoločnosť. Zároveň však upozorňujeme, že kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí prejdú do užšieho kola výberového konania. Uchádzač týmto v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) poskytuje súhlas spoločnosti Accace k.s., so sídlom Mlynské nivy 16, 821 09 Bratislava, IČO: 35 839 350, zapísanej do Obchodného registra Okresného súdu Bratislava I, v oddiele: Sr, vložke č.: 510/B (ďalej len „Spoločnosť“), so spracovaním svojich osobných údajov obsiahnutých v dokumentoch zaslaných Spoločnosti (životopis, motivačný list a pod.), poskytnutých za účelom uchádzania sa o pracovné pozície u klienta Spoločnosti alebo priamo v Spoločnosti, a to najmä pre účely realizácie výberových konaní na pracovné pozície u klienta Spoločnosti alebo priamo v Spoločnosti a na účely uloženia osobných údajov Uchádzača v informačnom systéme (databáze) Spoločnosti na dobu neurčitú (t.j. do písomného odvolania súhlasu udeleného Uchádzačom).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie,
  • znalosť anglického jazyka na úrovni stredne pokročilý,
  • znalosť balíka MS Office na užívateľskej úrovni,
  • výborné komunikačné a organizačné zručnosti, time management,
  • zmysel pre detail, zodpovednosť,
  • proaktívny prístup, flexibilita,
  • preferujeme skúsenosť, ale pozícia je vhodná aj pre šikovných absolventov.

O spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

Accace je proaktívny poradenský a outsourcingový partner, ktorý premosťuje priepasť medzi potrebami a riešeniami. Kombináciou inovatívnych a efektívnych technológií s holistickým prístupom, poskytujeme klientom kompletnú starostlivosť a pristupujeme k ich záležitostiam, akoby boli naše vlastné. S vyše 800 odborníkmi a viac ako 2 000 zákazníkmi, máme bohaté skúsenosti s rozbiehaním rastu a plynulého chodu malých podnikov, až po veľké globálne spoločnosti.

Celosvetovo pôsobí Accace pod značkou Accace Circle. Ide o biznis komunitu partnerov – profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb, ktorí bezhranične poskytujú služby s dôrazom na výnimočnú starostlivosť o zákazníkov. S globálnym zastúpením vo vyše 50 krajinách a tímom takmer 2 500 odborníkov, Accace Circle poskytuje služby viac ako 15 000 klientom, najmä stredným a veľkým medzinárodným spoločnostiam zo zoznamu Fortune 500, a celosvetovo spracováva najmenej 200 000 výplatných pások.



Poslať spoločnosti životopis
ID: 4506621  Dátum zverejnenia: 23.1.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac