Administratívny pracovník (práca z domu)

TULIP Solutions s.r.o.

Miesto práce
Banská Bystrica
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
800 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Pracovné úlohy

Sme mladá slovenská IT firma, ktorá inovuje biznis klientov po celej Európe. Naše riešenia pomáhajú klientom pri ich dennej agende a nás posúvajú každým dňom odborne vpred.

Keďže dokumentácie nám stále pribúda, aktuálne rozširujeme tím našich validátorov. Ak hľadáš nenáročnú prácu, ale zároveň vieš k nej pristupovať zodpovedne a systematicky a máš oči pre detail, radi Ťa uvidíme na pohovore :)
S dokumentami budeš pracovať od ich spracovania, cez skenovanie až po kontrolu zadaných dát v systéme.

Predovšetkým však chceme, aby ťa to u nás bavilo. V Tulipe panuje neformálna atmosféra a dobré vzťahy sú pre nás základ. Našimi hodnotami sú flexibilita, spolupráca, dôvera, odhodlanie, výnimočnosť a vášeň.

Výhodou tejto práce je tiež možnosť pracovať z domu.

Čo Ťa presne čaká:

- spracovanie došlých a vyšlých faktúr a dokumentov
- ich príprava ku skenovaniu a samotné skenovanie
- zadávanie dát z faktúr do systému, elektronická validácia dát v systéme
- archivácia dokumentov
- komunikácia s kolegami z iných oddelení

Zaujali sme Ťa? Pošli nám svoje CV a možno práve Ty budeš ďalším Tulipákom :).

Benefity

Rozvoj
  • Práca na projektoch pre slovenské i medzinárodné spoločnosti
  • Neustále nové výzvy a možnosť kariérneho rastu
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie v rôznych oblastiach
  • Jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby
Ocenenie, udalosti, kultúra
  • Motivujúci bonusový systém a zaujímavý benefitný balíček
  • Odmena za odporučenie nového kolegu či nového klienta
  • Ocenenie „Zamestnanec roka“
  • Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
  • Príspevky zo sociálneho fondu na kultúru
  • Dobrovoľnícke CSR aktivity v rámci pracovnej doby
Zdravie a šport
  • Ovocie na pracovisku od jesene do jari
  • MultiSport karty čiastočne hradené zamestnávateľom
  • Účasť na verejných športových podujatiach
  • Masáže na pracovisku
Flexibilný život
  • Flexibilná pracovná doba s možnosťou pracovať aj z domu

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office 365 - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ukončil/a si stredoškolské vzdelanie
- výhodou je, ak už máš skúsenosť v oblasti administratívy a fakturácie
- angličtinu ovládaš minimálne na úrovni mierne pokročilý (pracovať budeš so systémom v anglickom jazyku)
- si schopný samostatne pracovať
- máš logické a systematické myslenie

O spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

IT spoločnosť TULIP Solutions vznikla v roku 2016 v Bratislave a patrí do skupiny Accace. Sme partia 30 ľudí rozptýlených po celej republike, pracujúcich z domu alebo z kancelárií v Bratislave a Košiciach. Vyvinuli sme cloudovú platformu TULIP na zjednodušovanie firemných HR procesov. Už 1 800 firmám zo 40 svetových krajín sme pomohli v personálnej agende. TULIP je náš vlastný nástroj, takže u nás pracujú vývojári, dizajnéri, projektoví manažéri, analytici a ďalší špecialisti. Malý tím znamená, že väčšina práce je prepojená, a teda poriadne pestrá. Budeš mať šancu vyskúšať si mnoho úloh a zistiť, kde je tvoje miesto bez akéhokoľvek tlaku.

Okrem práce nás bavia adrenalínové teambuildingy, oddych na TULI(P) vakoch, knihy z našej knižnice a dobrovoľnícke brigády. Alebo aj nie 😊. Preto sú naše firemné benefity stavané tak, aby si každý vybral výhody, ktoré chce od zamestnávateľa získavať. Pridaj sa do tímu „tulipákov“ a tvor s nami budúcnosť vo firemných procesoch po celom svete.



Reagovať na ponuku
ID: 3996929  Dátum zverejnenia: 17.7.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac