Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Administratívny pracovník (práca z domu)
TULIP Solutions s.r.o.
Informácie o pracovnom mieste
Pracovné úlohy
Keďže dokumentácie nám stále pribúda, aktuálne rozširujeme tím našich validátorov. Ak hľadáš nenáročnú prácu, ale zároveň vieš k nej pristupovať zodpovedne a systematicky a máš oči pre detail, radi Ťa uvidíme na pohovore :)
S dokumentami budeš pracovať od ich spracovania, cez skenovanie až po kontrolu zadaných dát v systéme.
Predovšetkým však chceme, aby ťa to u nás bavilo. V Tulipe panuje neformálna atmosféra a dobré vzťahy sú pre nás základ. Našimi hodnotami sú flexibilita, spolupráca, dôvera, odhodlanie, výnimočnosť a vášeň.
Výhodou tejto práce je tiež možnosť pracovať z domu.
Čo Ťa presne čaká:
- spracovanie došlých a vyšlých faktúr a dokumentov
- ich príprava ku skenovaniu a samotné skenovanie
- zadávanie dát z faktúr do systému, elektronická validácia dát v systéme
- archivácia dokumentov
- komunikácia s kolegami z iných oddelení
Zaujali sme Ťa? Pošli nám svoje CV a možno práve Ty budeš ďalším Tulipákom :).
Benefity
Rozvoj
- Práca na projektoch pre slovenské i medzinárodné spoločnosti
- Neustále nové výzvy a možnosť kariérneho rastu
- Odborné a osobnostné vzdelávanie v rôznych oblastiach
- Jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby
Ocenenie, udalosti, kultúra
- Motivujúci bonusový systém a zaujímavý benefitný balíček
- Odmena za odporučenie nového kolegu či nového klienta
- Ocenenie „Zamestnanec roka“
- Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
- Príspevky zo sociálneho fondu na kultúru
- Dobrovoľnícke CSR aktivity v rámci pracovnej doby
Zdravie a šport
- Ovocie na pracovisku od jesene do jari
- MultiSport karty čiastočne hradené zamestnávateľom
- Účasť na verejných športových podujatiach
- Masáže na pracovisku
Flexibilný život
- Flexibilná pracovná doba s možnosťou pracovať aj z domu
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- výhodou je, ak už máš skúsenosť v oblasti administratívy a fakturácie
- angličtinu ovládaš minimálne na úrovni mierne pokročilý (pracovať budeš so systémom v anglickom jazyku)
- si schopný samostatne pracovať
- máš logické a systematické myslenie
O spoločnosti
Stručná charakteristika spoločnosti
IT spoločnosť TULIP Solutions vznikla v roku 2016 v Bratislave a patrí do skupiny Accace. Sme partia 30 ľudí rozptýlených po celej republike, pracujúcich z domu alebo z kancelárií v Bratislave a Košiciach. Vyvinuli sme cloudovú platformu TULIP na zjednodušovanie firemných HR procesov. Už 1 800 firmám zo 40 svetových krajín sme pomohli v personálnej agende. TULIP je náš vlastný nástroj, takže u nás pracujú vývojári, dizajnéri, projektoví manažéri, analytici a ďalší špecialisti. Malý tím znamená, že väčšina práce je prepojená, a teda poriadne pestrá. Budeš mať šancu vyskúšať si mnoho úloh a zistiť, kde je tvoje miesto bez akéhokoľvek tlaku.
Okrem práce nás bavia adrenalínové teambuildingy, oddych na TULI(P) vakoch, knihy z našej knižnice a dobrovoľnícke brigády. Alebo aj nie 😊. Preto sú naše firemné benefity stavané tak, aby si každý vybral výhody, ktoré chce od zamestnávateľa získavať. Pridaj sa do tímu „tulipákov“ a tvor s nami budúcnosť vo firemných procesoch po celom svete.
Reagovať na ponuku