Junior Transfer Pricing Specialist (Trenčín)

Accace k.s.

Miesto práce
Trenčín, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 150 EUR/mesiac(základná zložka môže byť vyššia - v závislosti od skúseností a kvalifikácie kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Pracovné úlohy

Sme tím ľudí, ktorí chcú robiť veľké veci inovatívnym spôsobom. Vďaka nášmu flexibilnému prístupu voči zamestnancom i klientom, transparentnej komunikácii, neustálemu vzdelávaniu, inováciám, novým zaujímavým spoluprácam či službám, sme pritiahli už mnohé talenty a skúsených odborníkov.

Prečo pracovať pre Accace?

Pred 16 rokmi sme začínali ako malá účtovná firma a dnes patríme medzi top 10 outsourcingových a poradenských spoločností v oblasti daní, miezd a účtovníctva na Slovensku a v regióne. Nie sme však len nudný „korporát“. Pravidelne sa umiestňujeme v rebríčkoch TREND TOP a The Slovak Spectator - Largest in Business. V roku 2021 sme získali 1. miesto v kategórii Najväčšie firmy v oblasti účtovníctva, ktorú vyhlásil magazín The Slovak Spectator. Podporujeme startupy, sme súčasťou startupovej komunity StartuPeak a asociácie FINAS, spolupracujeme s Red Bull Basement a Inkubátorom STU. Organizujeme vlastný akceleračný program pre startupy prostredníctvom nášho #accacelife, o.z. a pomáhame aj komunitám našimi CSR aktivitami. Sme signatármi Charty diverzity – dobrovoľnej iniciatívy firiem na podporu inklúzie a diverzity na pracoviskách. V Accace je úplnou samozrejmosťou vytvárať a udržiavať priateľské a inkluzívne pracovné prostredie pre všetkých našich súčasných či budúcich zamestnancov bez rozdielu.

Mnohí z našich kolegov svoju kariéru odštartovali a úspešne ju budujú v Accace – viac ako polovica z nich u nás pracuje v priemere dlhšie ako 5 rokov. Aktuálne preto dávame priestor šikovným absolventom a hľadáme posilu do nášho transfer pricingového tímu na daňové oddelenie.

Ešte ste o transferovom oceňovaní nepočuli?

Transferové oceňovanie je postup, ako stanoviť ceny pri transakciách, napríklad pri transfere tovaru alebo poskytnutí služby, poskytnutí pôžičky alebo úveru a iných, medzi závislými osobami pre daňové účely tak, aby zodpovedali podmienkam nezávislého trhového vzťahu.

Klientom pomáhame v priebehu celého procesu transakcie – počnúc poradenstvom a analýzou, až po vypracovanie potrebnej dokumentácie a zastupovanie pred príslušnými miestnymi úradmi. Úlohou Transfer pricing špecialistu je identifikovať a posúdiť všetky riziká počas celého procesu vyjednávania, navrhnúť optimálnu štruktúru transakcie s ohľadom na platnú legislatívu a vypracovať potrebnú dokumentáciu. V prípade potreby taktiež poskytne nevyhnutné post-transakčné služby.

Ak vás zaujal popis práce a chcete patriť medzi vyhľadávaných TP špecialistov, odborne napredovať, zbierať nové skúsenosti a pracovať v našom šikovnom tíme pre klientov, ktorí patria medzi Fortune 500 spoločností, potom máme pre vás skvelú príležitosť. A čo od vás očakávame?

 

Nový kolega/kolegyňa na pozícii Junior Transfer Pricing Specialist by mal/a:

  • mať ekonomické vzdelanie,
  • vedieť logicky, analyticky a systematický premýšľať,
  • byť zodpovedný a samostatný,
  • byť aj tímový hráč s orientáciou na klienta,
  • a ostatné vás naučíme.

 

Neváhajte a pridajte sa k nám!


Vašou agendou bude:

  • posúdenie existujúcich transakcií prebiehajúcich u klientov a identifikácia rizikových transakcií,
  • funkčná a riziková analýza,
  • výber najvhodnejšej metódy pre stanovenie transferových cien, s cieľom zvyšovania daňovej efektívnosti v medziach platnej daňovej legislatívy,
  • príprava dokumentácie pre klientov k transferovému oceňovaniu transakcií medzi závislými osobami a vykonávanie analýzy porovnateľnosti (benchmarking) v programe Amadeus,
  • zastupovanie klientov pri komunikácii s daňovým úradom a pri daňových kontrolách.

Benefity

Rozvoj
  • Práca na projektoch pre slovenské i medzinárodné spoločnosti
  • Neustále nové výzvy a možnosť kariérneho rastu
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie v rôznych oblastiach
  • Jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby
Ocenenie, udalosti, kultúra
  • Motivujúci bonusový systém a zaujímavý benefitný balíček
  • Odmena za odporučenie nového kolegu či nového klienta
  • Ocenenie „Zamestnanec roka“
  • Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
  • Príspevky zo sociálneho fondu na kultúru
  • Dobrovoľnícke CSR aktivity v rámci pracovnej doby
Zdravie a šport
  • Ovocie na pracovisku od jesene do jari
  • MultiSport karty čiastočne hradené zamestnávateľom
  • Účasť na verejných športových podujatiach
  • Masáže na pracovisku
Flexibilný život
  • Flexibilná pracovná doba s možnosťou pracovať aj z domu

Informácie o výberovom konaní

Radi by sme poďakovali uchádzačom za záujem o prácu pre našu spoločnosť. Zároveň však upozorňujeme, že kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí prejdú do užšieho kola výberového konania.

Uchádzača by sme týmto chceli informovať, že spoločnosť Accace k. s., so sídlom Mlynské nivy 16, 821 09 Bratislava, IČO: 35 839 350, zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Bratislava I, v oddiele: Sr, vložke č.: 510/B (ďalej len „Spoločnosť“) spracováva osobné údaje obsiahnuté v dokumentoch zaslaných Spoločnosti (životopis, motivačný list a pod.) uchádzačom za účelom realizácie výberových konaní na pracovné pozície Spoločnosti a to na základe vykonania opatrení pre uzatvroením zmluvy v zmysle §13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.


Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vysokoškolské vzdelanie s ekonomickým zameraním,
  • aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni stredne pokročilý,
  • znalosť MS Office na užívateľskej úrovni,
  • znalosti platnej legislatívy z oblasti účtovníctva a daní sú výhodou,
  • skúsenosť s prípravou dokumentácie k transferovému oceňovaniu je výhodou,
  • znalosť účtovných ekonomických softvérov je výhodou,
  • logické, analytické a systematické myslenie, zodpovednosť a samostatná práca.

O spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

Accace je proaktívny poradenský a outsourcingový partner, ktorý premosťuje priepasť medzi potrebami a riešeniami. Kombináciou inovatívnych a efektívnych technológií s holistickým prístupom, poskytujeme klientom kompletnú starostlivosť a pristupujeme k ich záležitostiam, akoby boli naše vlastné. S vyše 800 odborníkmi a viac ako 2 000 zákazníkmi, máme bohaté skúsenosti s rozbiehaním rastu a plynulého chodu malých podnikov, až po veľké globálne spoločnosti.

Celosvetovo pôsobí Accace pod značkou Accace Circle. Ide o biznis komunitu partnerov – profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb, ktorí bezhranične poskytujú služby s dôrazom na výnimočnú starostlivosť o zákazníkov. S globálnym zastúpením vo vyše 50 krajinách a tímom takmer 2 500 odborníkov, Accace Circle poskytuje služby viac ako 15 000 klientom, najmä stredným a veľkým medzinárodným spoločnostiam zo zoznamu Fortune 500, a celosvetovo spracováva najmenej 200 000 výplatných pások.



Poslať spoločnosti životopis
ID: 4392935  Dátum zverejnenia: 1.8.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 150 EUR/mesiac