Tax Manager

Accace k.s.

Miesto práce
Twin City C, Mlynské nivy, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Pracovný pomer
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiac(základná zložka môže byť vyššia - v závislosti od skúseností a kvalifikácie kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Pracovné úlohy

Sme tím ľudí, ktorí chcú robiť veľké veci inovatívnym spôsobom. Za naše úspechy vďačíme i našim zamestnancom, ktorí sú pre nás na prvom mieste, pretože majú radi svoju prácu, sú ochotní vyjsť zo svojej komfortnej zóny a posúvať svoje hranice. Vďaka nášmu flexibilnému prístupu voči zamestnancom i klientom, transparentnej komunikácii, neustálemu vzdelávaniu, inováciám, novým zaujímavým spoluprácam či službám, sme pritiahli už mnohé talenty a skúsených odborníkov.

Prečo pracovať pre Accace?

Pred 16 rokmi sme začínali ako malá účtovná firma a dnes patríme medzi top 10 outsourcingových a poradenských spoločností v oblasti daní, miezd a účtovníctva na Slovensku a v regióne. Nie sme však len nudný „korporát“. Pravidelne sa umiestňujeme v rebríčkoch TREND TOP a The Slovak Spectator - Largest in Business. V roku 2021 sme získali 1. miesto v kategórii Najväčšie firmy v oblasti účtovníctva, ktorú vyhlásil magazín The Slovak Spectator. Podporujeme startupy, sme súčasťou startupovej komunity StartuPeak a asociácie FINAS, spolupracujeme s Red Bull Basement a Inkubátorom STU. Organizujeme vlastný akceleračný program pre startupy prostredníctvom nášho #accacelife, o.z. a pomáhame aj komunitám našimi CSR aktivitami. Sme signatármi Charty diverzity – dobrovoľnej iniciatívy firiem na podporu inklúzie a diverzity na pracoviskách. V Accace je úplnou samozrejmosťou vytvárať a udržiavať priateľské a inkluzívne pracovné prostredie pre všetkých našich súčasných či budúcich zamestnancov bez rozdielu.

Do nášho daňového tímu aktuálne hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Tax Manager s primárnym zameraním na agendu fyzických osôb a expatov a agendu globálnej mobility. Vašou úlohou bude aj komunikácia s klientmi, koordinovanie ostatných kolegov pri príprave daňovej agendy / projektov pre našich medzinárodných a Fortune 500 klientov a podieľanie sa na vedení daňového oddelenia. Okrem toho sa môžete zapájať do množstva našich CSR a vzdelávacích aktivít pre klientov, študentov či startupy.

Ak sa vám naša filozofia páči, potom určite neváhajte a pridajte sa k nám. Tešíme sa na vás!

Náplňou práce bude:

  • riadenie daňovej agendy fyzických osôb a expatov na daňovom oddelení,
  • nastavovanie spolupráce s novými klientmi,
  • príprava daňových stanovísk, daňových priznaní a iných daňových dokumentov,
  • kontrola výstupov pripravených zamestnancami daňového oddelenia,
  • sledovanie zmien v daňovej legislatíve a ich zavádzanie do praxe,
  • koordinácia daňových projektov, komunikácia s klientmi a plnenie ich požiadaviek,
  • komunikácia s príslušnými úradmi a inštitúciami, príprava interných smerníc týkajúcich sa daňových služieb,
  • ad hoc projekty zamerané na zlepšenie interných procesov na daňovom oddelení,
  • príprava odborných článkov do médií pre marketingové účely,
  • príprava interných a externých seminárov,
  • koordinovanie práce ostatných zamestnancov daňového oddelenia pridelených na projekt.

Benefity

Rozvoj
  • Práca na projektoch pre slovenské i medzinárodné spoločnosti
  • Neustále nové výzvy a možnosť kariérneho rastu
  • Odborné a osobnostné vzdelávanie v rôznych oblastiach
  • Jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby
Ocenenie, udalosti, kultúra
  • Motivujúci bonusový systém a zaujímavý benefitný balíček
  • Odmena za odporučenie nového kolegu či nového klienta
  • Ocenenie „Zamestnanec roka“
  • Teambuildingové aktivity a firemné oslavy
  • Príspevky zo sociálneho fondu na kultúru
  • Dobrovoľnícke CSR aktivity v rámci pracovnej doby
Zdravie a šport
  • Ovocie na pracovisku od jesene do jari
  • MultiSport karty čiastočne hradené zamestnávateľom
  • Účasť na verejných športových podujatiach
  • Masáže na pracovisku
Flexibilný život
  • Flexibilná pracovná doba s možnosťou pracovať aj z domu

Informácie o výberovom konaní

Radi by sme poďakovali uchádzačom za záujem o prácu pre našu spoločnosť. Zároveň však upozorňujeme, že kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí prejdú do užšieho kola výberového konania.

Uchádzača by sme týmto chceli informovať, že spoločnosť Accace k. s., so sídlom Mlynské nivy 16, 821 09 Bratislava, IČO: 35 839 350, zapísaná do Obchodného registra Okresného súdu Bratislava I, v oddiele: Sr, vložke č.: 510/B (ďalej len „Spoločnosť“) spracováva osobné údaje obsiahnuté v dokumentoch zaslaných Spoločnosti (životopis, motivačný list a pod.) uchádzačom za účelom realizácie výberových konaní na pracovné pozície Spoločnosti a to na základe vykonania opatrení pre uzatvroením zmluvy v zmysle §13 ods. 1 písm. b) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické zameranie /zameranie na dane alebo účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

9

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru,
  • minimálne 9 rokov skúseností v oblasti daňového poradenstva,
  • skúsenosti so zdaňovaním fyzických osôb a expatov,
  • aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni pokročilý – pravidelná komunikácia s klientami a partnermi v anglickom jazyku,
  • znalosť iného jazyka je výhodou,
  • znalosť MS Office na užívateľskej úrovni,
  • znalosť platnej legislatívy z oblasti účtovníctva a daní - slovenskej ako aj medzinárodnej,
  • zodpovednosť, dobré organizačné schopnosti,
  • logické a systematické myslenie,
  • flexibilita,
  • orientácia na klienta.

O spoločnosti

Stručná charakteristika spoločnosti

Accace je proaktívny poradenský a outsourcingový partner, ktorý premosťuje priepasť medzi potrebami a riešeniami. Kombináciou inovatívnych a efektívnych technológií s holistickým prístupom, poskytujeme klientom kompletnú starostlivosť a pristupujeme k ich záležitostiam, akoby boli naše vlastné. S vyše 800 odborníkmi a viac ako 2 000 zákazníkmi, máme bohaté skúsenosti s rozbiehaním rastu a plynulého chodu malých podnikov, až po veľké globálne spoločnosti.

Celosvetovo pôsobí Accace pod značkou Accace Circle. Ide o biznis komunitu partnerov – profesionálnych poradcov a poskytovateľov BPO služieb, ktorí bezhranične poskytujú služby s dôrazom na výnimočnú starostlivosť o zákazníkov. S globálnym zastúpením vo vyše 50 krajinách a tímom takmer 2 500 odborníkov, Accace Circle poskytuje služby viac ako 15 000 klientom, najmä stredným a veľkým medzinárodným spoločnostiam zo zoznamu Fortune 500, a celosvetovo spracováva najmenej 200 000 výplatných pások.



Reagovať na ponuku
ID: 4342932  Dátum zverejnenia: 31.5.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac