Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager/ka s finančnými a HR úlohami
ableneo Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Mýtna 48, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mýtna 48, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacFinálna mzda závisí od skúseností kandidáta
Od 1 500 EUR/mesiacFinálna mzda závisí od skúseností kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného/ú a zodpovedného/ú kolegu/kolegyňu, ktorý/á sa bude podieľať na rôznych úlohách spojených s kontrolou, spracovaním a komunikáciou v oblasti finančnej a HR administratívy.
Hľadáme človeka na fulltime ale aj šikovného/ú part-time kolegu/kolegyňu.
Hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Kontrola timesheetov a komunikácia so zamestnancami ohľadom ich správnosti, ich následné spracovanie
- Vystavenie a zaslanie faktúr klientom, kontrola faktúr s objednávkami
- Komunikácia ohľadom čerpania budgetu
- Zaznamenanie objednávok do účtovného systému
- Výpočet sales bonusov
- Práca s reportingovými tabuľkami
Bežné administratívne úkony:
- Objednávanie kancelárskych potrieb, kávy, raňajok
- Správa licencií
- Organizácia interných eventov
HR administratíva:
- Príprava zamestnaneckých zmlúv
- Zabezpečenie techniky pre zamestnancov
- BOZP agenda
- Správa administratívnych úloh v systéme JIRA
Účtovníctvo a finančný manažment (skúsenosť výhodou, nie však podmienkou :) radi naučíme):
- Účtovanie bankových výpisov
- Náklady budúcich období a ich preúčtovanie
- Spracovanie tabuľky likvidity
- Výpočet finančného príspevku na stravné z timesheetov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky:
- Skúsenosti na podobnej pozícii sú výhodou
- Výborné organizačné schopnosti a zmysel pre detail
- Schopnosť efektívne komunikovať a riešiť problémy
- Znalosť účtovníckych a administratívnych procesov
- Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
- Znalosť práce s MS Office (Excel, Word)
- Skúsenosti s používaním systému JIRA sú výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ableneo je spin-off od skupiny mimacom. Sme mladá dynamická a neustále rastúca spoločnosť s približne 80 zamestnancami. Sme integrátorom open source riešení založených na technológiách Java a pôsobíme v 3 krajinách: na Slovensku, v Českej republike a v Rakúsku. Našou víziou a realitou je dodávať kvalitné projekty a pomôcť klientom zavádzať inovácie. Ak je inovácia a budovanie niečím, čo Ťa motivuje a si pripravený preukázať svoje schopnosti v spoločnosti s perspektívnymi a ambicióznymi cieľmi, mali by sme sa určite spoznať!
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4836070
Dátum zverejnenia: 22.5.2024
2024-05-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Office manager Spoločnosť: ableneo Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac