Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný referent
ABB, s.r.o.
Miesto práce
Rozvojová, Košice
Rozvojová, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacMzda: od 1.100 EUR. Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami, skúsenosťami a inými osobnými charakteristikami.
1 100 EUR/mesiacMzda: od 1.100 EUR. Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu. Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami, schopnosťami, skúsenosťami a inými osobnými charakteristikami.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Na základe podkladov od obchodného manažéra/technickej podpory niesť zodpovednosť za realizáciu dodávky výrobkov, zariadení a služieb s potrebnými dokumentmi a podkladmi v súlade so zmluvou(objednávkou) a platnou legislatívou
• Zabezpečovať komunikáciu so zahraničnými a tuzemskými dodávateľmi a zákazníkmi
• Zabezpečovať prepravu výrobkov a zariadení od dodávateľa k zákazníkovi
• Zodpovednosť za komplexné vedenie jemu zverených obchodných prípadov v systéme SAP
• Sledovať vývoj obchodných prípadov a zákaziek a zistené údaje poskytovať ostatným zodpovedným zamestnancom
• Zodpovednosť za kompletnú evidenciu dokladov obchodných prípadov
• Zodpovednosť za správne spracovanie podkladov k fakturácii
• Zabezpečovať komunikáciu so zahraničnými a tuzemskými dodávateľmi a zákazníkmi
• Zabezpečovať prepravu výrobkov a zariadení od dodávateľa k zákazníkovi
• Zodpovednosť za komplexné vedenie jemu zverených obchodných prípadov v systéme SAP
• Sledovať vývoj obchodných prípadov a zákaziek a zistené údaje poskytovať ostatným zodpovedným zamestnancom
• Zodpovednosť za kompletnú evidenciu dokladov obchodných prípadov
• Zodpovednosť za správne spracovanie podkladov k fakturácii
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca s najmodernejšími technológiami
• Bonus v závislosti od splnenia cieľov
• Príspevok na DDS zo strany zamestnávateľa
• Rodičovský bonus
• Bonus za lojalitu
• Finančný príspevok pri darovaní krvi
• Cafeteria benefitný program
• Príspevok na stravné nad rámec zákona
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť práce na Home Office
• Sick day
• Možnosť ďalšieho odborného a osobnostného rozvoja a školení
• Celofiremné spoločenské akcie (Športový deň, Vianočná party, Opekačka)
• Dni voľna pri významných životných udalostiach(narodeniny, narodenie dieťaťa, svadba)
• Asistenčná linka pre zamestnancov/Psychológ na telefóne
• Ovocie na pracovisku
• Práca s najmodernejšími technológiami
• Bonus v závislosti od splnenia cieľov
• Príspevok na DDS zo strany zamestnávateľa
• Rodičovský bonus
• Bonus za lojalitu
• Finančný príspevok pri darovaní krvi
• Cafeteria benefitný program
• Príspevok na stravné nad rámec zákona
• Flexibilný pracovný čas
• Možnosť práce na Home Office
• Sick day
• Možnosť ďalšieho odborného a osobnostného rozvoja a školení
• Celofiremné spoločenské akcie (Športový deň, Vianočná party, Opekačka)
• Dni voľna pri významných životných udalostiach(narodeniny, narodenie dieťaťa, svadba)
• Asistenčná linka pre zamestnancov/Psychológ na telefóne
• Ovocie na pracovisku
• Práca s najmodernejšími technológiami
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ alebo SŠ vzdelanie ideálne ekonomického smeru
• Skúsenosti na podobnej pozícii výhodou
• Plynulá znalosť slovenského jazyka
• Znalosť anglického jazyka – mierne pokročilý
• Dobré komunikačné schopnosti
• Znalosť práce s PC, MS Office
• Znalosť práce so SAP- výhodou
• Skúsenosti na podobnej pozícii výhodou
• Plynulá znalosť slovenského jazyka
• Znalosť anglického jazyka – mierne pokročilý
• Dobré komunikačné schopnosti
• Znalosť práce s PC, MS Office
• Znalosť práce so SAP- výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
ABB je poprednou globálnou spoločnosťou v oblasti digitálnych a automatizačných technológií, ktorá zamestnáva 105 000 talentovaných ľudí približne v 100 krajinách sveta. ABB s viac ako 130-ročnou históriou píše budúcnosť priemyselnej digitalizácie prostredníctvom štyroch biznis oddelení – elektrifikácia, priemyselná automatizácia, pohony, robotika a automatizácia. Úspech ABB spočíva najmä v silnom zameraní sa na výskum a vývoj, vďaka čomu firma mohla predstaviť viacero technologických noviniek a inovácií. Svoje aktivity na Slovensku spoločnosť rozbehla začiatkom deväťdesiatych rokov. Dnes je úspešnou obchodno-inžinieringovou firmou so 110 spolupracovníkmi a zastúpením v troch mestách – Bratislava, Banská Bystrica, Košice – čo umožňuje rýchly a bezproblémový kontakt so zákazníkmi.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4778549
Dátum zverejnenia: 11.3.2024
2024-03-11
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: ABB, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac