Operations Manager

AAS Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
15.09.2019

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Back office a operations u nás znamená hlavne zodpovednosť za interné zdroje pre pridelené projekty, prípravu analýz a forecastov pre budúce obdobie a zabezpečenie celkového chodu spoločnosti.

Medzi hlavné zodpovednosti operations managera patrí:

- evidencia interných a externých projektov, vyhodnocovanie alokácie zamestnancov a kontraktorov
- kontrola a evidovanie ponúk, prijatých objednávok a vystavených akceptačných protokolov
- príprava štatistík a reportov pre vedenie
- príprava, zavádzanie a riadenie firemných procesov
- komunikácia s domácimi a zahraničnými partnermi, klientami a dodávateľmi
- zabezpečovanie chodu spoločnosti
- vedenie back office a operations oddelenia.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

Minimálna základná mzda pre danú pozíciu je 1500 eur brutto, celková výška platu je závislá na skúsenostiach kandidáta.

Zamestnanecké výhody, benefity

O našich zamestnancov sa chceme čo najlepšie postarať preto im ponúkame najmä flexibilitu v práci.
Okrem toho máme aj ďalšie zamestnanecké výhody ako napríklad:

- Multisport kartu aj pre rodinu
- čerstvé ovocie
- Sick days
- pracovný čas je rozumne flexibilný
- neformálnu firemnú kultúru
- športové, teambuildingové aktivity a iné mimopracovné aktivity
- možnosť výberu pracovného pomeru
- perspektívu dlhodobej spolupráce
- mladý kolektív a príjemné pracovné prostredie
- externé tréningové možnosti v prípade potreby a organizácia vlastných tréningov
- prístup na diaľku a notebook

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za všetky reakcie na otvorenú pozíciu-vážime si Váš záujem. Ozývať sa budeme primárne kandidátom, ktorí spĺňajú predpoklady a zručnosti.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.9.2019 (ostáva ešte 43 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT, technické, ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Od kandidáta očakávame:

- vysokú mieru samostatnosti
- predošlé skúsenosti so zavádzaním procesov
- skúsenosti s finančným a nefinančným plánovaním a pripravou analýz
- zmysel pre zodpovednosť
- predchádzajúce skúsenosti s riadením ľudí a procesov
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni
- dobrú znalosť MS Office najmä Excel-u.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

AAS Slovakia s.r.o. je dynamicky sa rozvíjajúca obchodná a technologická spoločnosť, zaoberajúca sa vývojom a testovaním softwaru a správou databáz.
AAS Slovakia s.r.o. je Platinum Partner ISTQB a priamy oficiálny partner americkej spoločnosti SmartBear, ktorá je svetovým lídrom v oblasti vývoja nástrojov pre softwarové testovanie.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

AAS Slovakia s.r.o.
Kalinčiakova 27
831 04 Bratislava
http://www.aas-slovakia.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Jan Mezei
Tel.: +421903320635
E-mail: poslať životopis
ID: 3738659   Dátum zverejnenia: 13.8.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Minimálna základná mzda pre danú pozíciu je 1500 eur brutto, celková výška platu je závislá na skúsenostiach kandidáta.