Projektový koordinátor

Aardwark s. r. o.

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiaccelková mzda záleží od vašich skúseností a požiadaviek

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do tímu pre nášho najväčšieho klienta v oblasti poisťovníctva hľadáme Projektového koordinátora. Budete súčasťou dynamického, rôznorodého a rýchlo sa rozvíjajúceho tímu, ktorý poskytuje finančné IT služby. Pracujú v agilnom prostredí IT, ktoré si vyžaduje rýchle prispôsobenie a flexibilitu.
Aktuálne sa pracuje z domu, avšak máme možnosť využívať kancelárie v Bratislave, či v Košiciach.

Náplň práce:
• Poskytovanie podpory pre členov manažmentu IT oddelenia, riešenie konkrétnych podporných a administratívnych úloh
• Organizácia rôznych projektových stretnutí a následné spracovanie výstupov
• Podpora procesov v rámci on / off-boardingu kolegov
• Monitorovanie rozpočtu a pomoc pri jeho plánovaní a dodržiavaní
• Podpora platobných procesov (dodávatelia / faktúry)
• Podpora v procese alokovania kapacít
• Kontrola a príprava prezentácií a ďalších dokumentov
• Manažovanie komunikácie s ostatnými oddeleniami

Požiadavky:
• Skúsenosti s podporou manažmentu a vedenia, predchádzajúce pracovné skúsenosti v oblasti controllingu alebo financií sú výhodou
• Schopnosť prioritizovať viaceré požiadavky a deadline
• Ochota spolupracovať v rámci viacerých tímov a spolupracovať ako tímový hráč
• Veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti
• Zaujímate sa o odvetvie finančných služieb a máte záujem porozumieť našim obchodným modelom a neustále sa vzdelávať
• Orientácia na detail, zodpovednosť a spoľahlivosť
• Schopnosť pracovať samostatne
• Máte vynikajúce verbálne a písomné komunikačné schopnosti v angličtine (C1)
• Znalosti s produktami MS Office (Outlook, Excel, Word, Power Point, Power BI je plus)

Zamestnanecké výhody, benefity

• Sme hrdí, že našu spoločnosť tvoria kvalitní ľudia, vďaka ktorým sa stále posúvame vpred, naše skúsenosti radi zdieľame v rámci Aardwark univerzity
• Reálna možnosť kariérneho rastu
• Flexibilný pracovný čas
• Vzdelávacie kurzy (interné, externé, možnosť certifikácie)
• Notebook, mobilný telefón je samozrejmosť
• Teambuildingy
• Firemné raňajky
• Príspevok na hardvér
• Príspevok na stravovanie, Multisport karta
• Príspevok pri narodení dieťaťa

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že spĺňate požiadavky, zašlite Váš životopis v anglickom jazyku na [email protected].
Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Aardwark je slovenská konzultačná a technologická spoločnosť, ktorá viac ako 12 rokov pôsobí ako líder v doménach Business Process Management (BPM) a Middleware. S tímom skúsených IT špecialistov sa zameriavame aj na cloudové technológie, DevOps integráciu a pokročilý IT vývoj.
Sme rastúca slovenská firma, ktorá spája výnimočných ľudí a vytvára pre nich priestor pre radosť z práce a rozvoj k ich odbornosti. Aardwark tvorí už viac ako 100 skúsených IT konzultantov, architektov, analytikov a softvérových inžinierov, ktorí sú certifikovaní v najnovších technológiách.
Vďaka rozsiahlym skúsenostiam a cennému know how prinášame inovatívne a funkčné IT riešenia našim zákazníkom. K spokojným klientom sa radia medzinárodné spoločnosti z oblasti bankovníctva, poisťovníctva, energetiky či automobilového priemyslu.
Viac informácií o spoločnosti môžete nájst na našom webe:
https://www.aardwark.com/

Počet zamestnancov

100-149 zamestnancov
ID: 4067015  Dátum zverejnenia: 22.4.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac