Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent účtovníka v účtovnej spoločnosti - Nitra
A&T solutions s.r.o.
Miesto práce
Koceľova 6, Nitra
Koceľova 6, Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 750 EUR/mesiacNaša spoločnosť okrem platu vypláca zamestnancom ročné bonusové odmeny na základe finančných výsledkov.
700 - 750 EUR/mesiacNaša spoločnosť okrem platu vypláca zamestnancom ročné bonusové odmeny na základe finančných výsledkov.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Aký by mal byť náš nový kolega či kolegyňa?
Mal by mať ekonomické vzdelanie, či už Obchodnú akadémiu alebo účtovný odbor na VŠ.
Ďalej by mal mať vzťah k účtovníctvu.
Veľmi potrebná je chuť sa vzdelávať a napredovať vo svojej profesii.
Čo bude u nás nový kolega či kolegyňa robiť?
Náplňou práce je aktívna pomoc senior účtovníčke pri komplexnej starostlivosti o klienta. Sem patrí príprava rôznych podkladov a účtovných dokladov, elektronická archivácia dokladov, vedenie účtovníctva, spracúvanie podkladov k daňovým priznaniam, komunikovanie s klientom. Raz ročne nás čakajú účtovné a daňové uzávierky.
Okrem toho zveríme nášmu novému kolegovi, či kolegyni interný chod kancelárie, vrátane fakturácie smerom na našich klientov.
Zo začiatku bude náš nový kolega či kolegyňa veľa spolupracovať so seniornejšími zamestnancami. Práca teda zahŕňa kompletné zaučenie.
Náš nový kolega či kolegyňa sa bude aj veľa vzdelávať, nakoľko si u nás zakladáme na odbornosti našich zamestnancov. Máme vytvorené prostriedky interného mentoringu a celkovo vzdelávania.
Pri práci využívame rôzne moderné elektronické nástroje.
Oslovilo Ťa to?
Tešíme sa, ozvi sa nám!
Mal by mať ekonomické vzdelanie, či už Obchodnú akadémiu alebo účtovný odbor na VŠ.
Ďalej by mal mať vzťah k účtovníctvu.
Veľmi potrebná je chuť sa vzdelávať a napredovať vo svojej profesii.
Čo bude u nás nový kolega či kolegyňa robiť?
Náplňou práce je aktívna pomoc senior účtovníčke pri komplexnej starostlivosti o klienta. Sem patrí príprava rôznych podkladov a účtovných dokladov, elektronická archivácia dokladov, vedenie účtovníctva, spracúvanie podkladov k daňovým priznaniam, komunikovanie s klientom. Raz ročne nás čakajú účtovné a daňové uzávierky.
Okrem toho zveríme nášmu novému kolegovi, či kolegyni interný chod kancelárie, vrátane fakturácie smerom na našich klientov.
Zo začiatku bude náš nový kolega či kolegyňa veľa spolupracovať so seniornejšími zamestnancami. Práca teda zahŕňa kompletné zaučenie.
Náš nový kolega či kolegyňa sa bude aj veľa vzdelávať, nakoľko si u nás zakladáme na odbornosti našich zamestnancov. Máme vytvorené prostriedky interného mentoringu a celkovo vzdelávania.
Pri práci využívame rôzne moderné elektronické nástroje.
Oslovilo Ťa to?
Tešíme sa, ozvi sa nám!
Zamestnanecké výhody, benefity
Platené voľno naviac medzi vianočnými sviatkami
Príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie (3. pilier)
Možnosť absolvovať účtovné a daňové kurzy a získať certifikáty
Veľmi príjemné pracovné prostredie (kancelárie aj kolektív)
Finančný príspevok na stravovanie s príspevkom zamestnávateľa
Home office podľa dohody
Flexibilný pracovný čas
Možnosť parkovania na firemnom parkovisku
Možnosť skráteného úväzku (umožňujeme si zladiť osobný a pracovný život)
Príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové poistenie (3. pilier)
Možnosť absolvovať účtovné a daňové kurzy a získať certifikáty
Veľmi príjemné pracovné prostredie (kancelárie aj kolektív)
Finančný príspevok na stravovanie s príspevkom zamestnávateľa
Home office podľa dohody
Flexibilný pracovný čas
Možnosť parkovania na firemnom parkovisku
Možnosť skráteného úväzku (umožňujeme si zladiť osobný a pracovný život)
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu zašlite svoj životopis a motivačný list na e-mail: [email protected].
Výberové konanie prebehne júni. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Výberové konanie prebehne júni. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické vzdelanie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Zodpovednosť, spoľahlivosť a ochota sa vzdelávať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť A&T solutions s.r.o. je poradenská spoločnosť so sídlom v Nitre. Pracujeme pre významnú česko-slovenskú klientelu, ktorej poskytujeme služby od vedenia účtovníctva, cez daňové poradenstvo až po zápis do registra partnerov verejného sektora.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4338832
Dátum zverejnenia: 25.5.2022
2022-05-25
lokalita: Nitra Pozícia: Asistent, Fakturant, Účtovník Spoločnosť: A&T solutions s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 700 EUR/mesiac