Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent prevádzkovej administratívy a účtovníctva
A.R.S. spol. s r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac+ odmeny a bonusy
1 000 EUR/mesiac+ odmeny a bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- vystavovanie odberateľských faktúr, spracovanie podkladov k fakturácii, vypracovanie interných dokladov
- príjem nakúpeného tovaru a materiálu na sklady na základe došlých faktúr a potvrdených dodacích listov zo skladu
- zodpovednosť za správnosť účtovania prijatých skladových zásob
- zodpovednosť za správnosť predajných cien na skladových kartách
- výdaj materiálu, tovaru na základe predložených dokladov zodpovednými zamestnancami
- realizácia prevodov skladových zásob medzi prevádzkami
- zodpovednosť za správnosť účtovania finančnej pokladne
- zodpovednosť za zverené finančné prostriedky
- spracovávanie a zodpovednosť za účtovanie pridelených účtovných operácií
- príprava podkladov na archiváciu účtovných dokladov
- spolupráca na príprave podkladov v zmysle interných požiadaviek
- spracovanie pridelenej pošty
- evidencia a rozdelenie stravných lístkov
- zastupovanie v rámci zverenej agendy
- ostatné úlohy pridelené nadriadeným
- príjem nakúpeného tovaru a materiálu na sklady na základe došlých faktúr a potvrdených dodacích listov zo skladu
- zodpovednosť za správnosť účtovania prijatých skladových zásob
- zodpovednosť za správnosť predajných cien na skladových kartách
- výdaj materiálu, tovaru na základe predložených dokladov zodpovednými zamestnancami
- realizácia prevodov skladových zásob medzi prevádzkami
- zodpovednosť za správnosť účtovania finančnej pokladne
- zodpovednosť za zverené finančné prostriedky
- spracovávanie a zodpovednosť za účtovanie pridelených účtovných operácií
- príprava podkladov na archiváciu účtovných dokladov
- spolupráca na príprave podkladov v zmysle interných požiadaviek
- spracovanie pridelenej pošty
- evidencia a rozdelenie stravných lístkov
- zastupovanie v rámci zverenej agendy
- ostatné úlohy pridelené nadriadeným
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej firme, mladý kolektív. Odborné školenia interné/externé, firemná podpora.
Informácie o výberovom konaní
Vaše žiadosti a životopisy posielajte mailom na adresu: [email protected] . Vybraní uchádzači budú kontaktovaní a pozývaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Prax v obore vítaná.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodno-výrobná spoločnosť A.R.S., ktorá je súčasťou AKH group, pôsobí na trhu od roku 1992. Ponúkame kompletné služby osobného a nákladného pneuservisu, nákladného mobilného pneuservisu, ako aj rýchloservisné služby pre osobné a úžitkové vozidlá. Ponuka servisných služieb, predaj pneumatík a ND.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4067879
Dátum zverejnenia: 23.4.2021
2021-04-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: A.R.S. spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac