Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonná asistentka (angličtina + ruština + cestovanie)
A.En. Slovensko s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.500€ (výsledná mzda závisí od predchádzajúcich skúseností a schopností kandidáta)
od 1.500€ (výsledná mzda závisí od predchádzajúcich skúseností a schopností kandidáta)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho bratislavského office, hľadáme skúsenú Výkonnú asistentku, ktorá bude poskytovať organizačnú, plánovaciu a administratívnu podporu pre majiteľa spoločnosti.
Vašou pracovnou náplňou bude najmä:
- spravovanie kalendára nadriadeného,
- plánovanie pracovných ciest (vybavovanie leteniek, rezervácie hotelov, transportu na letiská a pod.),
- v prípade požiadavky prihlasovanie na semináre a konferencie,
- starostlivosť o návštevy v spoločnosti, rezervácia hotelov, reštaurácii,
- organizačná podpora pri príprave a plánovaní obchodných stretnutí, schôdzok, porád,
- spoločenských akcií,
- spracovávanie služobných ciest (domáce, zahraničné), cestovných príkazov a náhrad.
Príprava a spracovávanie administratívnych dokumentov, podkladov a reportov pre generálneho riaditeľa.
Zúčastňovanie sa pravidelných týždenných porád vrcholového vedenia spoločnosti, zabezpečenie podkladov pre porady, vykonávanie zápisu z týchto porád a jeho následná distribúcia členom vrcholového vedenia spoločnosti.
Vašou pracovnou náplňou bude najmä:
- spravovanie kalendára nadriadeného,
- plánovanie pracovných ciest (vybavovanie leteniek, rezervácie hotelov, transportu na letiská a pod.),
- v prípade požiadavky prihlasovanie na semináre a konferencie,
- starostlivosť o návštevy v spoločnosti, rezervácia hotelov, reštaurácii,
- organizačná podpora pri príprave a plánovaní obchodných stretnutí, schôdzok, porád,
- spoločenských akcií,
- spracovávanie služobných ciest (domáce, zahraničné), cestovných príkazov a náhrad.
Príprava a spracovávanie administratívnych dokumentov, podkladov a reportov pre generálneho riaditeľa.
Zúčastňovanie sa pravidelných týždenných porád vrcholového vedenia spoločnosti, zabezpečenie podkladov pre porady, vykonávanie zápisu z týchto porád a jeho následná distribúcia členom vrcholového vedenia spoločnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- rozličné firemné akcie a teambuildingy,
- čerstvé ovocie, káva, čaj, snack na pracovisku,
- príležitosť neustále sa učiť nové veci a kariérne rásť,
- práca na zaujímavých projektoch v oblasti energetiky.
- čerstvé ovocie, káva, čaj, snack na pracovisku,
- príležitosť neustále sa učiť nové veci a kariérne rásť,
- práca na zaujímavých projektoch v oblasti energetiky.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Vaše aktuálne CV v slovenskom, alebo anglickom jazyku na e-mail: [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonómia
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Naše očakávania, alebo zručnosti, ktoré sú k pozícii nevyhnutné:
- Výborné komunikačné a organizačné zručnosti.
- Flexibilita, samostatnosť, lojalita, zodpovednosť,precíznosť.
- Ochota cestovať Slovensko + zahraničie.
- Proaktívny prístup k riešeniu problémov so silnými rozhodovacími schopnosťami.
- Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie.
- Flexibilita – ochota riešiť zadané požiadavky aj mimo fixnej pracovnej doby.
- Min. 5 rokov skúseností na obdobnej pracovnej pozícii.
- Nevyhnutná znalosť angličtiny a ruštiny slovom i písmom - B2.
- Výborné komunikačné a organizačné zručnosti.
- Flexibilita, samostatnosť, lojalita, zodpovednosť,precíznosť.
- Ochota cestovať Slovensko + zahraničie.
- Proaktívny prístup k riešeniu problémov so silnými rozhodovacími schopnosťami.
- Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie.
- Flexibilita – ochota riešiť zadané požiadavky aj mimo fixnej pracovnej doby.
- Min. 5 rokov skúseností na obdobnej pracovnej pozícii.
- Nevyhnutná znalosť angličtiny a ruštiny slovom i písmom - B2.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť A.En.Slovensko, s.r.o. bola založená za účelom obchodovania s elektrinou na slovenskom trhu. Obdržaním licencie od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví spoločnosť získala prístup na vnútorný trh s elektrickou energiou, ktorý bude dopomáhať optimalizovať portfólio energetických produktov pre materskú spoločnosť. Ďaľšie aktivity spoločnosti smerujú k elektro mobilite a energy storage technológiám. Súčasťou skupiny sú firmy: Probugas, a.s., ECOEN Slovakia, a.s., Teplico, s.r.o.
www.a-en.com
www.a-en.com
ID: 3792933
Dátum zverejnenia: 22.10.2019
2019-10-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Sekretárka Spoločnosť: A.En. Slovensko s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1.500€ (výsledná mzda závisí od predchádzajúcich skúseností a schopností kandidáta)