Výkonná asistentka (angličtina + ruština + cestovanie)

A.En. Slovensko s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.500€ (výsledná mzda závisí od predchádzajúcich skúseností a schopností kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho bratislavského office, hľadáme skúsenú Výkonnú asistentku, ktorá bude poskytovať organizačnú, plánovaciu a administratívnu podporu pre majiteľa spoločnosti.

Vašou pracovnou náplňou bude najmä:
- spravovanie kalendára nadriadeného,
- plánovanie pracovných ciest (vybavovanie leteniek, rezervácie hotelov, transportu na letiská a pod.),
- v prípade požiadavky prihlasovanie na semináre a konferencie,
- starostlivosť o návštevy v spoločnosti, rezervácia hotelov, reštaurácii,
- organizačná podpora pri príprave a plánovaní obchodných stretnutí, schôdzok, porád,
- spoločenských akcií,
- spracovávanie služobných ciest (domáce, zahraničné), cestovných príkazov a náhrad.
Príprava a spracovávanie administratívnych dokumentov, podkladov a reportov pre generálneho riaditeľa.
Zúčastňovanie sa pravidelných týždenných porád vrcholového vedenia spoločnosti, zabezpečenie podkladov pre porady, vykonávanie zápisu z týchto porád a jeho následná distribúcia členom vrcholového vedenia spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- rozličné firemné akcie a teambuildingy,
- čerstvé ovocie, káva, čaj, snack na pracovisku,
- príležitosť neustále sa učiť nové veci a kariérne rásť,
- práca na zaujímavých projektoch v oblasti energetiky.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o uvedenú pracovnú pozíciu nám neváhajte zaslať Vaše aktuálne CV v slovenskom, alebo anglickom jazyku na e-mail: [email protected].

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Naše očakávania, alebo zručnosti, ktoré sú k pozícii nevyhnutné:
- Výborné komunikačné a organizačné zručnosti.
- Flexibilita, samostatnosť, lojalita, zodpovednosť,precíznosť.
- Ochota cestovať Slovensko + zahraničie.
- Proaktívny prístup k riešeniu problémov so silnými rozhodovacími schopnosťami.
- Profesionálne a reprezentatívne vystupovanie.
- Flexibilita – ochota riešiť zadané požiadavky aj mimo fixnej pracovnej doby.
- Min. 5 rokov skúseností na obdobnej pracovnej pozícii.
- Nevyhnutná znalosť angličtiny a ruštiny slovom i písmom - B2.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť A.En.Slovensko, s.r.o. bola založená za účelom obchodovania s elektrinou na slovenskom trhu. Obdržaním licencie od Úradu pre reguláciu sieťových odvetví spoločnosť získala prístup na vnútorný trh s elektrickou energiou, ktorý bude dopomáhať optimalizovať portfólio energetických produktov pre materskú spoločnosť. Ďaľšie aktivity spoločnosti smerujú k elektro mobilite a energy storage technológiám. Súčasťou skupiny sú firmy: Probugas, a.s., ECOEN Slovakia, a.s., Teplico, s.r.o.
www.a-en.com
ID: 3792933  Dátum zverejnenia: 22.10.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1.500€ (výsledná mzda závisí od predchádzajúcich skúseností a schopností kandidáta)