Asistentka konateľa/Office manager

A.D.P. Accounting, s.r.o.

Miesto práce
Hraničná 53, 821 05 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
január
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 400 EUR/mesiacod 1200 € v závislosti od skúseností a praxe uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- administratívna a organizačná podpora pre účtovnú kanceláriu
- pomocné účtovné a personálne práce
- vystavovanie faktúr
- zabezpečenie administratívnej podpory konateľovi spoločnosti
- zabezpečenie plynulého chodu kancelárie (objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia)
- vítanie, ohlasovanie a uvádzanie klientov
- zdvíhanie telefonátov, vybavovanie odkazov
- evidovanie a spracovanie poštovej korešpondencie a elektronickej pošty
- zodpovednosť za poriadok a čistotu kancelárie
- logistické práce - odvoz dokladov na poštu, daňový úrad, vyzdvihnutie účtovných dokladov u klienta
- reprezentatívnym vystupovaním vytvárať dobrý dojem o spoločnosti od prvého kontaktu s klientom

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť sebarealizácie a odborného rastu
- práca v stabilnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie v mladom kolektíve
- zamestnanecké benefity
- firemné akcie pre zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem o túto pracovnú pozíciu v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných kandidátov na túto pozíciu. Svoje životopisy zasielajte na [email protected].

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť
- administratívne zručnosti
- aktívny vodič
- znalosť účtovného programu POHODA
- dobrá orientácia v kancelárskych programoch
- precíznosť a presnosť pri plnení úloh

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá svojim klientom ponúka služby v oblasti účtovníctva, miezd a personalistiky. Na trhu pôsobíme viac ako 19 rokov, zakladáme si na ľudskom prístupe a naším cieľom je poskytovať kvalitné služby s ohľadom na individuálne požiadavky klienta.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2656365  Dátum zverejnenia: 24.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 200 EUR/mesiac