Senior klientský pracovník

5 Star Offices s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
15.10.2018
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
800 € - 1000 €, dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Každodenné povinnosti súvisiace s prevádzkou business centra: Otváranie a zatváranie prevádzky, kontrola poriadku a čistoty v spoločných priestoroch, kontrola a doplnenie kávomatov, príprava zasadacích priestorov pre klientov, príprava a objednávky občerstvenia, príprava kancelárií pre klientov.
• Komunikácia s dodávateľmi: objednávanie kuriérskych služieb, marketingových materiálov, kancelárskych potrieb, komunikácia s majiteľom budovy, a iné.
• Práca na recepcii: vítanie návštevníkov, podpora klientov, rezervácie zasadacích miestností, preberanie pošty, administratívne a podporné služby pre klienta, vybavovanie reklamácií.
• Obsluha telefónnej ústredne: Odpovedanie na prichádzajúce hovory v mene rôznych spoločností na základe ich požiadaviek, prepájanie hovorov, preberanie odkazov.
• Administratívne povinnosti: Vedenie agendy a reportov o poskytnutých službách klientom, príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava pošty na odoslanie, odosielanie pošty, administratívne a iné povinnosti podľa požiadaviek klientov.
• Príprava kancelárskych priestorov pre nových klientov.
• Zodpovednosť za správnosť objednávok, pravidelné zásobovanie skladov, priebežná inventúra skladov.
• Celkový dohľad a zodpovednosť za chod centra.
• Budovanie vzťahov s klientmi a poskytovanie spätnej väzby.
• Zaúčanie a zastupovanie kolegýň, kontrola dodržiavania interných procesov.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v príjemnom business prostredí v lukratívnych administratívnych priestoroch v komplexe Eurovea alebo Zuckermandel v Bratislave.
• Práca s medzinárodnou klientelou.
• Pracovné oblečenie v štýle black&white hradené zamestnávateľom.
• K dispozícii šatňa aj bicyklové stojisko.
• Účasť na firemných teambuildingoch a firemných akciách.
• Zabezpečený pitný režim a stravné lístky.

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme milú a zodpovednú kolegyňu do nášho tímu v lukratívnych administratívnych priestoroch v Bratislave, v centre mesta.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Strojopis - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Word - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pracovná pozícia vyžaduje flexibilitu, vysoké pracovné nasadenie, skúsenosti s klientskym servisom a administratívou. Uchádzač musí mať profesionálne vystupovanie a ochotu nosiť určené oblečenie. Podmienkou je aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom, ovládanie nemeckého jazyka je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

5 Star Offices s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá prenájmom zariadených kancelárskych priestorov so službami, prenájmom zasadacích a konferenčných miestností a poskytovaní služieb virtuálnych kancelárii. Naše priestory sa nachádza v administratívnej budove Central 1 v komplexe Eurovea a v budove CA v komplexe Zuckermandel.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

5 Star Offices s. r. o.
Pribinova 4
811 09 Bratislava
http://www.5star.sk
ID: 3305118   Dátum zverejnenia: 19.9.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   800 € - 1000 €, dohodou