Reagujte bez životopisu

Office Manager

5 Star Offices s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacodmeny podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Riadenie a dohľad nad denným chodom recepcií centier 5 Star Offices
• Rozvoj, motivácia, tréning, usmernenie a leadership recepčných, riešenie HR záležitostí
• Zastupovanie CSR na recepcii
• Kontrola dodržiavania interných procesov, dohľad nad etiketou
• Aktualizácia manuálov a všetkých interných dokumentov
• Budovanie vzťahov s klientmi a dodávateľmi
• Poskytovanie spätnej väzby o požiadavkách, sťažnostiach, pripomienkach klientov
• Facility management
• Komunikácia s dodávateľmi materiálu a služieb na úrovni account managerov
• Aktívna práca v interných systémoch spoločnosti
• Zodpovednosť za správnosť mesačných vyúčtovaní a fakturáciu
• Správa pohľadávok – odosielanie upomienok, telefonické a písomné kontaktovanie klientov
• Dohľad nad move-in / move-out procesom
• Aktívna marketingová podpora + participácia na správe sociálnych sietí + newsletter
• Podpora GM a zastupovanie
• Akékoľvek iné požiadavky a povinnosti, ktoré vyplynú z potrieb chodu spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v príjemnom business prostredí v lukratívnych administratívnych priestoroch
• Práca s prestížnou business klientelou
• K dispozícii šatňa aj bicyklové stojisko
• Účasť na firemných akciách
• Zabezpečený pitný režim

Informácie o výberovom konaní

Hľadáme šikovnú kolegyňu, ktorá má skúsenosti s vedením malého tímu a vyhľadáva rôznorodosť pracovných úloh.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Administratívny pracovník, referent

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pracovná pozícia vyžaduje flexibilitu, vysoké pracovné nasadenie, skúsenosti s klientskym servisom a administratívou. Uchádzač musí mať profesionálne vystupovanie, prirodzený talent leadra a motivátora. Podmienkou je aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

5 Star Offices s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá prenájmom zariadených kancelárskych priestorov so službami, prenájmom zasadacích a konferenčných miestností a poskytovaní služieb virtuálnych kancelárii. Naše priestory sa nachádza v administratívnej budove Central 1 v komplexe Eurovea a v budove CA v komplexe Zuckermandel.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3305118  Dátum zverejnenia: 20.7.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac