Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manager
5 Star Offices s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacodmeny podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti
1 100 EUR/mesiacodmeny podľa hospodárskeho výsledku spoločnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Riadenie a dohľad nad denným chodom recepcií centier 5 Star Offices
• Rozvoj, motivácia, tréning, usmernenie a leadership recepčných, riešenie HR záležitostí
• Zastupovanie CSR na recepcii
• Kontrola dodržiavania interných procesov, dohľad nad etiketou
• Aktualizácia manuálov a všetkých interných dokumentov
• Budovanie vzťahov s klientmi a dodávateľmi
• Poskytovanie spätnej väzby o požiadavkách, sťažnostiach, pripomienkach klientov
• Facility management
• Komunikácia s dodávateľmi materiálu a služieb na úrovni account managerov
• Aktívna práca v interných systémoch spoločnosti
• Zodpovednosť za správnosť mesačných vyúčtovaní a fakturáciu
• Správa pohľadávok – odosielanie upomienok, telefonické a písomné kontaktovanie klientov
• Dohľad nad move-in / move-out procesom
• Aktívna marketingová podpora + participácia na správe sociálnych sietí + newsletter
• Podpora GM a zastupovanie
• Akékoľvek iné požiadavky a povinnosti, ktoré vyplynú z potrieb chodu spoločnosti
• Rozvoj, motivácia, tréning, usmernenie a leadership recepčných, riešenie HR záležitostí
• Zastupovanie CSR na recepcii
• Kontrola dodržiavania interných procesov, dohľad nad etiketou
• Aktualizácia manuálov a všetkých interných dokumentov
• Budovanie vzťahov s klientmi a dodávateľmi
• Poskytovanie spätnej väzby o požiadavkách, sťažnostiach, pripomienkach klientov
• Facility management
• Komunikácia s dodávateľmi materiálu a služieb na úrovni account managerov
• Aktívna práca v interných systémoch spoločnosti
• Zodpovednosť za správnosť mesačných vyúčtovaní a fakturáciu
• Správa pohľadávok – odosielanie upomienok, telefonické a písomné kontaktovanie klientov
• Dohľad nad move-in / move-out procesom
• Aktívna marketingová podpora + participácia na správe sociálnych sietí + newsletter
• Podpora GM a zastupovanie
• Akékoľvek iné požiadavky a povinnosti, ktoré vyplynú z potrieb chodu spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v príjemnom business prostredí v lukratívnych administratívnych priestoroch
• Práca s prestížnou business klientelou
• K dispozícii šatňa aj bicyklové stojisko
• Účasť na firemných akciách
• Zabezpečený pitný režim
• Práca s prestížnou business klientelou
• K dispozícii šatňa aj bicyklové stojisko
• Účasť na firemných akciách
• Zabezpečený pitný režim
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme šikovnú kolegyňu, ktorá má skúsenosti s vedením malého tímu a vyhľadáva rôznorodosť pracovných úloh.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Administratívny pracovník, referent
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovná pozícia vyžaduje flexibilitu, vysoké pracovné nasadenie, skúsenosti s klientskym servisom a administratívou. Uchádzač musí mať profesionálne vystupovanie, prirodzený talent leadra a motivátora. Podmienkou je aktívna znalosť anglického jazyka slovom aj písmom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
5 Star Offices s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá prenájmom zariadených kancelárskych priestorov so službami, prenájmom zasadacích a konferenčných miestností a poskytovaní služieb virtuálnych kancelárii. Naše priestory sa nachádza v administratívnej budove Central 1 v komplexe Eurovea a v budove CA v komplexe Zuckermandel.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3305118
Dátum zverejnenia: 20.7.2021
2021-07-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager Spoločnosť: 5 Star Offices s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac