Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradca klienta na klientskom oddelení
4Life Direct Insurance Services s.r.o.
Miesto práce
Štetinova 4, Bratislava
Štetinova 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou hlavnou zodpovednosťou bude:
* komunikovať s klientami spoločnosti telefonicky a mailovo
* poskytovať informácie a poradenstvo v súvislosti s ich už uzatvorenými poistnými zmluvami
* evidovať komunikáciu a požiadavky v internom systéme spoločnosti
* zaisťovať podporu a servis klientov a riešiť jednotlivé obchodné prípady
* prijímať a viesť klientske dokumenty
Miesto výkonu práce: BRATISLAVA
Termín nástupu: november 2017
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
* komunikovať s klientami spoločnosti telefonicky a mailovo
* poskytovať informácie a poradenstvo v súvislosti s ich už uzatvorenými poistnými zmluvami
* evidovať komunikáciu a požiadavky v internom systéme spoločnosti
* zaisťovať podporu a servis klientov a riešiť jednotlivé obchodné prípady
* prijímať a viesť klientske dokumenty
Miesto výkonu práce: BRATISLAVA
Termín nástupu: november 2017
Ďakujeme Vám za záujem pracovať v našej spoločnosti. Vážime si Vašu dôveru a záujem.
Každý životopis starostlivo posúdime. Vzhľadom na veľký záujem zo strany uchádzačov bohužiaľ nie je možné kontaktovať každého kandidáta osobne. Preto uchádzačov o pracovnú pozíciu, ktorí spĺňajú požadované kritériá, budeme najneskôr do 2 týždňov po zaslaní životopisu kontaktovať.
Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem.
Zamestnanecké výhody, benefity
* 2x PLATENÉ VOĽNO
* 5 DNÍ dovolenky navyše
* OCENENIE najlepších zamestnancov každý mesiac - hlavnou výhrou je výlet do Južnej Afriky
* voliteľné poistenie pre zamestnancov zdarma
* FIREMNÉ AKCIE (vianočný večierok, ai.)
* pracovná zmluva na dobu NEURČITÚ
* certifikát z NBS (Poistenie alebo zaistenie)
* hodiny ANGLICKÉHO JAZYKA v rámci spoločnosti
* práca v dynamickej a rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti
* práca v priateľskom kolektíve
* pravidelné ovocné dni s rôznym druhom ovocia
* zabezpečený pitný režim, káva
Bližšie informácie o nás sa môžete dozvedieť aj na našej facebook stránke: 4Life Direct kariéra .sk
* 5 DNÍ dovolenky navyše
* OCENENIE najlepších zamestnancov každý mesiac - hlavnou výhrou je výlet do Južnej Afriky
* voliteľné poistenie pre zamestnancov zdarma
* FIREMNÉ AKCIE (vianočný večierok, ai.)
* pracovná zmluva na dobu NEURČITÚ
* certifikát z NBS (Poistenie alebo zaistenie)
* hodiny ANGLICKÉHO JAZYKA v rámci spoločnosti
* práca v dynamickej a rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti
* práca v priateľskom kolektíve
* pravidelné ovocné dni s rôznym druhom ovocia
* zabezpečený pitný režim, káva
Bližšie informácie o nás sa môžete dozvedieť aj na našej facebook stránke: 4Life Direct kariéra .sk
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Radi pomáhate klientom pri riešení ich požiadaviek, máme prácu práve pre Vás na oddelení klientskeho servisu.
Osobnostné predpoklady:
* prax v oblasti poisťovníctva, klientskeho centra alebo prácou v call centre je vítaná
* výborné komunikačné zručnosti, schopnosť efektívnej telefonickej komunikácie
* zodpovednosť, flexibilita, asertívne správanie
Osobnostné predpoklady:
* prax v oblasti poisťovníctva, klientskeho centra alebo prácou v call centre je vítaná
* výborné komunikačné zručnosti, schopnosť efektívnej telefonickej komunikácie
* zodpovednosť, flexibilita, asertívne správanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť 4Life Direct pôsobí na globálnom trhu viac ako 25 rokov, pričom sa spoločnosť do európskych krajín etablovala v roku 2009. V súčasnosti 4Life Direct prevádzkuje svoje pobočky v rámci Európy v Poľsku, Maďarsku, Česku, Slovensku a vo Veľkej Británii.
Staňte sa súčasťou mladej spoločnosti, ktorá sa zameriava na inovatívne produkty v oblasti poisťovníctva, uvádza na trh širokú škálu finančných produktov, vďaka čomu sa stáva novátorom v tomto segmente, vrátane slovenského trhu.
Staňte sa súčasťou mladej spoločnosti, ktorá sa zameriava na inovatívne produkty v oblasti poisťovníctva, uvádza na trh širokú škálu finančných produktov, vďaka čomu sa stáva novátorom v tomto segmente, vrátane slovenského trhu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3224015
Dátum zverejnenia: 10.11.2017
2017-11-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: 4Life Direct Insurance Services s.r.o.