Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka - Office koordinátorka
26HOUSE s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
od 700 Eur (dohodou podľa úväzku a seniority)
od 700 Eur (dohodou podľa úväzku a seniority)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivú kolegyňu/kolegu, ktorá/-ý nám pomôže zabezpečiť plynulý chod kancelárie.
Rada komunikuješ, organizuješ a učíš sa nové veci? Si akčná, samostatná a zodpovedná? Ak áno, možno si Ty pre nás tá pravá. Vieme sa dohodnúť aj na čiastočnom úväzku 6 hodín denne.
A čo konkrétne by si robila?
• Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti
• Zabezpečenie chodu kancelárie, riešenie bežných prevádzkových potrieb firmy (objednávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia, komunikácia s dodávateľmi, apod.)
• Uvádzanie návštev, kontrola pripravenosti zasadacej miestnosti pri pracovných stretnutiach
• Evidencia a správa prijatej a odoslanej pošty
• Evidencia, spracovanie a príprava podkladov pre účtovníctvo (správa objednávok/faktúr)
• Spracovávanie cestovných príkazov
• Koordinácia a kontrola upratovania
• Plnenie ďalších úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
Rada komunikuješ, organizuješ a učíš sa nové veci? Si akčná, samostatná a zodpovedná? Ak áno, možno si Ty pre nás tá pravá. Vieme sa dohodnúť aj na čiastočnom úväzku 6 hodín denne.
A čo konkrétne by si robila?
• Administratívna a organizačná podpora vedenia spoločnosti
• Zabezpečenie chodu kancelárie, riešenie bežných prevádzkových potrieb firmy (objednávanie kancelárskych potrieb, občerstvenia, komunikácia s dodávateľmi, apod.)
• Uvádzanie návštev, kontrola pripravenosti zasadacej miestnosti pri pracovných stretnutiach
• Evidencia a správa prijatej a odoslanej pošty
• Evidencia, spracovanie a príprava podkladov pre účtovníctvo (správa objednávok/faktúr)
• Spracovávanie cestovných príkazov
• Koordinácia a kontrola upratovania
• Plnenie ďalších úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame prácu v mladej, agilnej spoločnosti - priestor na veľkú sebarealizáciu a možnosť získať rýchlo spätnú väzbu a nové skúsenosti. Takisto využitie znalostí cudzích jazykov, lebo chceme byť medzinárodný a vyhľadávať zdroje tam kde sú.
Môžeš sa tešiť na rôzne vzdelávacie príležitosti, príjemných kolegov a dobré raňajky. Sme ešte malá spoločnosť, ale keď budeme spoločne rásť, budeme pridávať ďalšie benefity. Aké? Uvidíme časom – aj v tom chceme byť unikátny. A môžeš k tomu prispieť svojim návrhom alebo samotnou implementáciou.
Môžeš sa tešiť na rôzne vzdelávacie príležitosti, príjemných kolegov a dobré raňajky. Sme ešte malá spoločnosť, ale keď budeme spoločne rásť, budeme pridávať ďalšie benefity. Aké? Uvidíme časom – aj v tom chceme byť unikátny. A môžeš k tomu prispieť svojim návrhom alebo samotnou implementáciou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Pokladňa - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Prax v administratíve výhodou
• Príjemné vystupovanie
• Samostatnosť pri riešení úloh, organizačné zručnosti
• Zodpovednosť a dôslednosť
• Aktívny prístup k riešeniu problémov
• Príjemné vystupovanie
• Samostatnosť pri riešení úloh, organizačné zručnosti
• Zodpovednosť a dôslednosť
• Aktívny prístup k riešeniu problémov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme dlhoročná IT firma, pôsobiaca na trhu ERP a najväčší lokálny Zlatý partner Odoo na česko - slovenskom trhu. V roku 2021 sme získali ocenenie Best translator v rámci Odoo Community Awards a ako jediní máme lokalizované české a slovenské účtovníctvo v Odoo.
Obklopujeme sa len tými najlepšími (#HouseOfTalents) a sme pripravení im poskytnúť to najlepšie zázemie pre ich prácu. Najviac si u nás vážime zodpovednosť, otvorenosť, odvahu, rešpekt a motivovaných ľudí s can do spirit.
Sme viac ako len integrátor a implementátor Odoo, sme používatelia a nadšenci v Odoo svete a spolu #menimesveterp
Obklopujeme sa len tými najlepšími (#HouseOfTalents) a sme pripravení im poskytnúť to najlepšie zázemie pre ich prácu. Najviac si u nás vážime zodpovednosť, otvorenosť, odvahu, rešpekt a motivovaných ľudí s can do spirit.
Sme viac ako len integrátor a implementátor Odoo, sme používatelia a nadšenci v Odoo svete a spolu #menimesveterp
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3368088
Dátum zverejnenia: 21.5.2018
2018-05-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: 26HOUSE s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 700 Eur (dohodou podľa úväzku a seniority)