Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka konateľa spoločnosti/ Office koordinátor
1. konsolidačná, spol. s r.o.
Miesto práce
Štefánikova 9, okres Nitra
Štefánikova 9, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Upresnenie na osobnom pohovore
Upresnenie na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Samostatné plnenie zverených administratívnych a organizačných úloh
- Vedenie internej /externej dokumentácie a zabezpečenie jej správneho obehu v rámci spoločnosti
- Príprava reportov
- Vedenie recepcie spoločnosti
- Vítanie návštev/zákazníkov, príprava občerstvenia pre zákazníkov
- Preberanie telef. hovorov, vybavovanie firemnej korešpondencie spoločnosti na každodennej báze.
- Organizovanie a príprava stretnutí so zákazníkmi alebo inými osobami
- Vykonávanie rôznych administratívnych a kancelárskych prác
- Komunikácia s úradmi
- Príprava dokumentov podľa zadania
- Objednávanie tovaru
- Starostlivosť o kanceláriu spoločnosti (nákup kancelárskych potrieb, starostlivosť o kuchynku )
- Zastúpenie konateľa vo veci schválenia niektorých žiadostí, rozhodnutí, výdajov v závislosti od delegovaných právomocí
- Tlač/viazanie/skenovanie dokumentov a zabezpečovanie ich podpisovania
- Vedenie internej /externej dokumentácie a zabezpečenie jej správneho obehu v rámci spoločnosti
- Príprava reportov
- Vedenie recepcie spoločnosti
- Vítanie návštev/zákazníkov, príprava občerstvenia pre zákazníkov
- Preberanie telef. hovorov, vybavovanie firemnej korešpondencie spoločnosti na každodennej báze.
- Organizovanie a príprava stretnutí so zákazníkmi alebo inými osobami
- Vykonávanie rôznych administratívnych a kancelárskych prác
- Komunikácia s úradmi
- Príprava dokumentov podľa zadania
- Objednávanie tovaru
- Starostlivosť o kanceláriu spoločnosti (nákup kancelárskych potrieb, starostlivosť o kuchynku )
- Zastúpenie konateľa vo veci schválenia niektorých žiadostí, rozhodnutí, výdajov v závislosti od delegovaných právomocí
- Tlač/viazanie/skenovanie dokumentov a zabezpečovanie ich podpisovania
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie stabilnej a prosperujúcej spoločnosti
- Príjemné, moderné pracovné prostredie
- Služobný telefón
- Práca v mladom dynamickom kolektíve
- Teambuildingy
- Príjemné, moderné pracovné prostredie
- Služobný telefón
- Práca v mladom dynamickom kolektíve
- Teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Žiadame záujemcov o zaslanie životopisu s fotografiou a motivačného listu v slovenskom jazyku - prostredníctvom portálu profesia. Uchádzači, ktorí nesplnia uvedené, budú vyradení z procesu výberu. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Nezáleží
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
A, B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Extrovertná osobnosť, kt. sa vie popasovať so stresom
- Samostatnosť a dôslednosť , príjemné vystupovanie
- Dobré organizačné schopnosti
- Zodpovedný prístup k práci
- Uchádzačka musí vedieť po anglicky aspoň na mierne pokročilej úrovni (B1)
- Výborná znalosť slovenského jazyka v písomnom aj ústnom prejave
- Samostatnosť a dôslednosť , príjemné vystupovanie
- Dobré organizačné schopnosti
- Zodpovedný prístup k práci
- Uchádzačka musí vedieť po anglicky aspoň na mierne pokročilej úrovni (B1)
- Výborná znalosť slovenského jazyka v písomnom aj ústnom prejave
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť s celoslovenskou pôsobnosťou, špecializujúca sa na dražby nehnuteľného majetku, kúpu/predaj nehnuteľností, správu a vymáhanie pohľadávok, správcovskú činnosť v oblasti konkurzného práva.
Máme bohaté skúsenosti s dražobnou a realitnou činnosťou, zároveň spolupracujeme s renomovanými advokátskymi kanceláriami, s realitnými kanceláriami, s kanceláriami správcov v oblasti konkurzného práva.
Spoločnosť 1. konsolidačná spol. s r. o. je silným partnerom pri riešení reálnych problémov s nesplatenými dlhmi, zabezpečenými záložným právom.
Máme bohaté skúsenosti s dražobnou a realitnou činnosťou, zároveň spolupracujeme s renomovanými advokátskymi kanceláriami, s realitnými kanceláriami, s kanceláriami správcov v oblasti konkurzného práva.
Spoločnosť 1. konsolidačná spol. s r. o. je silným partnerom pri riešení reálnych problémov s nesplatenými dlhmi, zabezpečenými záložným právom.
Počet zamestnancov
2 zamestnanci
ID: 3251523
Dátum zverejnenia: 23.11.2017
2017-11-23
lokalita: okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: 1. konsolidačná, spol. s r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Upresnenie na osobnom pohovore