Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Špecialista starostlivosti o zákazníka
Skupina Edenred
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacplus mesačná variabilná zložka
1 000 EUR/mesiacplus mesačná variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme komunikatívneho a kooperatíveho človeka, ktorý má v sebe vášeň pre zákazníka a je pripravený neúnavne hľadať riešenia k jeho spokojnosti. Hľadáme osobu, ktorá bude silným článkom nášho Customer care tímu.
čo od nového kolegu očakávame?
• Očakávame chuť do práce :)
• Proklientský prístup a motiváciu pre prácu so zákazníkom
• Komunikatívnosť, samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
čo nového kolegu čaká?
• prijímanie telefonátov a e-mailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie
• prijímanie a riešenie reklamácií a sťažností
• podávanie základných informácií klientom a používateľom
• sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• kontakt klienta alebo používateľa za účelom zvýšenia jeho spokojnosti alebo preverenia požiadavky
• spolupráca s inými oddeleniami pri riešení doručených požiadaviek
• zasielanie faktúr
• účasť na firemných projektoch
• prácu s informačným systémom (zadávanie klientskych zmlúv do databázy, modifikovanie údajov u klientov, opravy a pod.)
čo od nového kolegu očakávame?
• Očakávame chuť do práce :)
• Proklientský prístup a motiváciu pre prácu so zákazníkom
• Komunikatívnosť, samostatnosť a dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
čo nového kolegu čaká?
• prijímanie telefonátov a e-mailov od obchodných partnerov a ich následné spracovanie
• prijímanie a riešenie reklamácií a sťažností
• podávanie základných informácií klientom a používateľom
• sledovanie pravidelných objednávok a ich zadávanie do systému
• kontakt klienta alebo používateľa za účelom zvýšenia jeho spokojnosti alebo preverenia požiadavky
• spolupráca s inými oddeleniami pri riešení doručených požiadaviek
• zasielanie faktúr
• účasť na firemných projektoch
• prácu s informačným systémom (zadávanie klientskych zmlúv do databázy, modifikovanie údajov u klientov, opravy a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
• stravné 100% hradené zamestnávateľom vo výške 5.10 EUR/deň
• pracovný čas po-štv do 16:30 (pi do 15:30) s volnymi vikendami
• Home Office - práca možná z domu (po skúšobnej dobe) s komplet PC vybavením
• jazykové kurzy - preplatenie až do výšky 75% nákladov
• darčekové poukážky
• pitný režim, ovocný deň
• podpora vzdelávania
• motivujúci sociálny program
• zaujímavá práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• príjemná rodinná firemná kultúra a atmosféra
• dynamický tím
• pracovný čas po-štv do 16:30 (pi do 15:30) s volnymi vikendami
• Home Office - práca možná z domu (po skúšobnej dobe) s komplet PC vybavením
• jazykové kurzy - preplatenie až do výšky 75% nákladov
• darčekové poukážky
• pitný režim, ovocný deň
• podpora vzdelávania
• motivujúci sociálny program
• zaujímavá práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• príjemná rodinná firemná kultúra a atmosféra
• dynamický tím
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za zaslanie životopisu, vzhľadom k veľkému množstvu kandidátov, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Starostlivosť o zákazníka
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Minimálne 2 roky skúseností s prácou so zákazníkom
• Vítané sú skúsenosti s prácou v CRM systém
• Proklientský prístup
• Motivácia na prácu so zákazníkom
• Komunikatívnosť, samostatnosť
• Zodpovednosť, dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
• Vítané sú skúsenosti s prácou v CRM systém
• Proklientský prístup
• Motivácia na prácu so zákazníkom
• Komunikatívnosť, samostatnosť
• Zodpovednosť, dôslednosť
• Ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzinárodná skupina Edenred zastrešuje spoločnosti Edenred Slovakia s.r.o. a Ticket Service s.r.o. Na Slovensku pôsobíme už od roku 1994, v zahraničí od 1962.
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Sme lídrom v oblasti zamestnaneckých benefitov. Neustále navrhujeme a zavádzame inovatívne riešenia v tejto oblasti. Vieme totiž, že spokojní zamestnanci sú pilierom fungovania každej firmy.
Naša spoločnosť sa stala celosvetovo známou vďaka stravným lístkom a stravovacím kartám Ticket Restaurant®. Dnes naše riešenia zahŕňajú celú škálu motivačných a benefitných riešení v oblasti stravovania, voľného času a odmien (od multifunkčnej karty až po cafeteriu).
V súlade s cieľom skupiny "Enrich connections. For good." tieto riešenia zvyšujú pohodu a kúpnu silu používateľov. Zvyšujú atraktívnosť a efektívnosť spoločností a oživujú trh práce a miestnu ekonomiku.
Podieľame sa aj na európskom projekte FOOD, ktorého cieľom je podporovať vyváženú stravu a zdravý životný štýl, ako súčasť prevencie proti obezite.
Edenred vo svete je každodenným spoločníkom pre ľudí v práci, spájajúcim 60 miliónov užívateľov a 2 milióny obchodných partnerov v 45 krajinách prostredníctvom viac ako 1 000 000 obchodných klientov. 12 000 zamestnancov spoločnosti Edenred sa usiluje o to, aby sa svet práce stal prepojeným ekosystémom, ktorý je každý deň bezpečnejší, efektívnejší a zodpovednejší.
Zaviazali sme sa predchádzať všetkým formám diskriminácie a poskytovať všetkým našim kandidátom rovnaké príležitosti bez ohľadu na ich pohlavie a rodové vyjadrenie, zdravotné postihnutie, pôvod, náboženské presvedčenie a sexuálnu orientáciu alebo akékoľvek iné kritériá.
Viac informácií na: www.edenred.sk
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 3931168
Megjelentetés dátuma: 12.1.2022
2022-01-12
Régió: Bratislava Pozíció: Špecialista podpory zákazníkov Cég: Skupina Edenred
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac