Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Zamestnanec investičného oddelenia so základmi účtovníctva
ZENIT kapital o.c.p., a.s.
Miesto práce
Panenská 5, Bratislava
Panenská 5, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiacFinálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného uchádzača
1 200 EUR/mesiacFinálna úroveň základnej mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného uchádzača
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovávanie pokynov od klientov, zadávanie inštrukcií do bánk, vysporiadanie presunov a obchodov s CP taktiež aj peňažných presunov, komunikácia s protistranami, riešenie problémov pri nevysporiadaných presunoch, obchodoch
- vypracovávanie zmlúv k obchodom, zabezpečenie podpisov na týchto zmluvách
- denná evidencia a kontrola všetkých peňažných a majetkových pohybov klientov ako aj evidencia a kontrola prijatých pokynov – kontrola 4 očí
- finančné vysporiadanie pokynov s cennými papiermi cez bankové systémy (napr. Business banking, multicash a iné), zúčtovanie poplatkov tretích strán a poplatkov za služby)
- komunikácia s klientmi ohľadom presunov a obchodov
- zasielanie klientskych výpisov, rôznych zostáv týkajúcich sa majetku klienta
- evidencia vkladov a výberov a prevody pre všetky typy klientskych zmlúv a správa vlastných účtov spoločnosti
- komunikácia s bankami ohľadom pridávania užívateľov/oprávnených osôb, stavu inštrukcií na presun alebo obchod s CP, poplatkov, výpisov, taktiež aj riešenie problémov, ktoré nastanú pri každodennom chode spoločnosti
- každodenná komunikácia s traderom ohľadom aktuálneho diania (napr. plánované presuny, obchody,...)
- výpočet a evidencia podkladov pre účtovanie podsúvahy klientskeho majetku
- komunikácia s externou účtovníckou firmou, príprava podkladov a ich kontrola
- úhrada a evidencia došlých/vyšlých faktúr, všetkých poplatkov spoločnosti (NBS, GFI,..) úhrada custody poplatkov, správa neuhradených pohľadávok, vystavovanie vyšlých faktúr, spracovávanie pokladne
- zasielanie reportov vedeniu spoločnosti – reporty ohľadom hospodárenia spoločnosti vychádzajúce z účtovných zostáv za jednotlivé mesiace
- ostatná práca back office a front office vyplývajúca z denných aktivít spoločnosti
- výpočet a zúčtovanie poplatkov v AMS pre klientov
- zadávanie nových cenných papierov, klientov, protistrán,..do AMS
- vypracovávanie zmlúv k obchodom, zabezpečenie podpisov na týchto zmluvách
- denná evidencia a kontrola všetkých peňažných a majetkových pohybov klientov ako aj evidencia a kontrola prijatých pokynov – kontrola 4 očí
- finančné vysporiadanie pokynov s cennými papiermi cez bankové systémy (napr. Business banking, multicash a iné), zúčtovanie poplatkov tretích strán a poplatkov za služby)
- komunikácia s klientmi ohľadom presunov a obchodov
- zasielanie klientskych výpisov, rôznych zostáv týkajúcich sa majetku klienta
- evidencia vkladov a výberov a prevody pre všetky typy klientskych zmlúv a správa vlastných účtov spoločnosti
- komunikácia s bankami ohľadom pridávania užívateľov/oprávnených osôb, stavu inštrukcií na presun alebo obchod s CP, poplatkov, výpisov, taktiež aj riešenie problémov, ktoré nastanú pri každodennom chode spoločnosti
- každodenná komunikácia s traderom ohľadom aktuálneho diania (napr. plánované presuny, obchody,...)
- výpočet a evidencia podkladov pre účtovanie podsúvahy klientskeho majetku
- komunikácia s externou účtovníckou firmou, príprava podkladov a ich kontrola
- úhrada a evidencia došlých/vyšlých faktúr, všetkých poplatkov spoločnosti (NBS, GFI,..) úhrada custody poplatkov, správa neuhradených pohľadávok, vystavovanie vyšlých faktúr, spracovávanie pokladne
- zasielanie reportov vedeniu spoločnosti – reporty ohľadom hospodárenia spoločnosti vychádzajúce z účtovných zostáv za jednotlivé mesiace
- ostatná práca back office a front office vyplývajúca z denných aktivít spoločnosti
- výpočet a zúčtovanie poplatkov v AMS pre klientov
- zadávanie nových cenných papierov, klientov, protistrán,..do AMS
Zamestnanecké výhody, benefity
-kvartálne odmeny,
-odborný rast, sebarealizácia,
-káva, čaj, voda na pracovisku,
-vianočný večierok a ďalšie.
-odborný rast, sebarealizácia,
-káva, čaj, voda na pracovisku,
-vianočný večierok a ďalšie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Ruský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
1
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- orientácia v oblasti finančného trhu, cenných papierov - veľkou výhodou, ruský jazyk výhodou,
- veľmi vítané sú skúsenosti z práce u obchodníka s cennými papiermi,
- znalosť systému AMS.
- veľmi vítané sú skúsenosti z práce u obchodníka s cennými papiermi,
- znalosť systému AMS.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodník s cennými papiermi
www.zenitkapital.sk
www.zenitkapital.sk
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 2817403
Megjelentetés dátuma: 15.12.2020
2020-12-15
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Špecialista finančných trhov Cég: ZENIT kapital o.c.p., a.s.
Alapbér (bruttó): 1 200 EUR/mesiac