Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
SAP konzultant / konzultantka pre oblasť FI/CO v Prahe
Zatopek Consulting, a. s.
Miesto práce
Prague, Česko
Prague, Česko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2020
01.01.2020
Mzdové podmienky (brutto)
od 50 000 CZK
od 50 000 CZK
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- SAP poradenstvo v oblasti finančných služieb
- Funkčné testovanie SAP riešení a spracovanie dokumentácie
- Monitorovanie SAP systémov
- Podpora koncových užívateľov pri riešení problémov a odstraňovaní chýb
- Prispôsobenie jednotlivých systémov na základě požadaviek zákazníka
- Spracovanie dokumentov pre zmenové požiadavky
- Príprava a vedenie školení
- Komplexnejšie analýzy v rámci implementačných projektov
- Presales aktivity
Zamestnanecké výhody, benefity
Finančné:
• Príspevok zamestnávateľa do III.piliera
• Koncoročná odmena v závislosti od hospodárskeho výsledku firmy
• Hiring bonus
• Vreckové 25% pri zahraničnej služobnej ceste, al. 40% pri služobnej ceste do zahraničia viac ako 4 týždne
Nefinančné:
• Jazykové vzdelávanie (anglický/nemecký jazyk)
• Flexibilný pracovný čas, homeoffice, možnosť dohody
• 5 dní dovolenky navyše
• Firemná lyžovačka 1x za rok
• Firemný teambuilding 1x za rok
• Rôzne firemné podujatia
• Vzdelávanie soft skills a interné vzdelávanie (podľa potreby, dohody)
• Mobilný telefón
• Notebook
• Pitný režim a občerstvenie (káva, čaj, čerstvé ovocie)
• Nadštandardná zdravotná starostlivosť po 2,5 roku pôsobenia vo firme
• Príspevok zamestnávateľa do III.piliera
• Koncoročná odmena v závislosti od hospodárskeho výsledku firmy
• Hiring bonus
• Vreckové 25% pri zahraničnej služobnej ceste, al. 40% pri služobnej ceste do zahraničia viac ako 4 týždne
Nefinančné:
• Jazykové vzdelávanie (anglický/nemecký jazyk)
• Flexibilný pracovný čas, homeoffice, možnosť dohody
• 5 dní dovolenky navyše
• Firemná lyžovačka 1x za rok
• Firemný teambuilding 1x za rok
• Rôzne firemné podujatia
• Vzdelávanie soft skills a interné vzdelávanie (podľa potreby, dohody)
• Mobilný telefón
• Notebook
• Pitný režim a občerstvenie (káva, čaj, čerstvé ovocie)
• Nadštandardná zdravotná starostlivosť po 2,5 roku pôsobenia vo firme
Informácie o výberovom konaní
Ponúkame zaujímavé finančné ohodnotenie a zázemie v prosperujúcej firme, mladý a motivovaný kolektív, možnosť odborného aj osobného rozvoja.
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem o spoluprácu, pošlite nám životopis na e-mailovú adresu: [email protected]. V reakcii na pracovnú ponuku prosím uveďte svoje platové očakávania.
V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a máte záujem o spoluprácu, pošlite nám životopis na e-mailovú adresu: [email protected]. V reakcii na pracovnú ponuku prosím uveďte svoje platové očakávania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Vysoká škola ekonomického zamerania
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
SAP - Pokročilý
ABAP - Základy
ABAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- orientácia vo firemných procesoch v oblasti finančného účtovníctva a kontrolingu
- znalosť podvojného účtovníctva a manažérskeho účtovníctva
- 6+ročná skúsenosť so systémom SAP ERP za časť FI/CO
- aspoň 3 implementačné cykly pre nasadenie SAP za oblasti FI/CO
- dobrá znalosť SAP v týchto oblastiach:
• FI-AA – Asset Accounting
• FI-AR - Accounts Receivable
• FI-AP – Account Payable
• CO Controlling – Cost Center a Internal Order, Profitable Analysis a Report Painter
• Integrácia logistických modulov SD/MM na FIGL
- skúsenosť s S4/HANA vítaná ale nie nutná
- základy ABAP
- ideálny kandidát je absolvent vysokej školy ekonomického zamerania. Uprednostňujeme smery ako podnikový manažment alebo účtovníctvo
- komunikačné schopnosti v českom jazyku na vysokej úrovni
- ochota učiť sa nové veci
- ochota spolupracovať v tíme, tímový duch
- flexibilita (ochota cestovať aj do zahraničia), vodičský preukaz B
- anglický jazyk na komunikačnej úrovni
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. bola založená v roku 2007 s cieľom profilovať sa ako dlhodobý a stabilný partner organizácií podnikajúcich v sektore finančných služieb. Vzhľadom na vývoj trhu a pozitívne ohlasy postupne rozširuje svoj záber aj na ostatné sektory.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Ťažiskom aktivít spoločnosti je poradenstvo v oblasti využitia informačných systémov SAP ako podporného nástroja podnikania.
Spoločnosť sa zameriava najmä na:
• Vlastné riešenie implementácie modulu Treasury so štandardizovanými rozšíreniami pre podielové, penzijné a dôchodkové fondy
• Implementácie štandardných riešení na báze SAP v oblastiach:
• Treasury and Risk Management
• Exposure Management, Commodity Management
• Cash and Liquidity Management
• Vývoj riešení pre správu finančných umiestnení
• Analýzu a optimalizáciu aplikačnej architektúry
• Servis a rozvoj existujúcich riešení
Najvýznamnejšími klientami spoločnosti sú:
• Veľké finančné inštitúcie v SR aj ČR (napr. dôchodcovské správcovské spoločnosti, finančné spoločnosti zaoberajúce sa asset managementom, investičné spoločnosti, poisťovne, atď...)
• Spoločnosti pôsobiace v priemysle v SR, ČR, krajinách EU a Spojených arabských emirátoch
Spoločnosť Zatopek Consulting, a.s. v súčasnosti zamestnáva viac ako 50 zamestnancov.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 3819673
Megjelentetés dátuma: 27.11.2019
2019-11-27
Régió: Praha Pozíció: IT konzultant, Konzultant Cég: Zatopek Consulting, a. s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 50 000 CZK