Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistent predsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa
Miesto práce
Čulenova 6, Bratislava
Čulenova 6, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1200 EUR brutto
od 1200 EUR brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Office manažment pre predsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa: organizovanie porád, stretnutí, služobných ciest, evidencia došlej a odoslanej korešpondencie.
Príprava materiálov na zasadnutia predstavenstiev a dozorných rád.
Komunikácia s internými klientmi (inými organizačnými útvarmi vo vnútri firmy) ako aj so spolupracujúcimi externými partnermi.
Monitorovanie prideleného rozpočtu.
Plnenie operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného.
Komunikácia v anglickom jazyku je nutná, nemecký jazyk výhodou.
Príprava materiálov na zasadnutia predstavenstiev a dozorných rád.
Komunikácia s internými klientmi (inými organizačnými útvarmi vo vnútri firmy) ako aj so spolupracujúcimi externými partnermi.
Monitorovanie prideleného rozpočtu.
Plnenie operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného.
Komunikácia v anglickom jazyku je nutná, nemecký jazyk výhodou.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
Informácie o výberovom konaní
Výška fixnej mzdy je stanovená na úrovni minimálne 1200 EUR brutto pri plnom pracovnom úväzku.
Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
Žiadosti zasielajte do: 05.09.2018
Výška fixnej mzdy bude závisieť od konkrétnych odborných znalostí a skúseností kandidáta.
Žiadosti zasielajte do: 05.09.2018
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, humanitné, všeobecné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
SAP - Základy
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
min.10 rokov ako asistentka predstavenstva, office manager
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*výborná znalosť anglického jazyka je nevyhnutná
*nemecký jazyk je výhodou
*flexibilný prístup k práci
*príjemné a kultivované vystupovanie
*veľmi dobré komunikačné schopnosti
*vynikajúci time management
*diskrétnosť, spoľahlivosť, samostatnosť
*výborná znalosť anglického jazyka je nevyhnutná
*nemecký jazyk je výhodou
*flexibilný prístup k práci
*príjemné a kultivované vystupovanie
*veľmi dobré komunikačné schopnosti
*vynikajúci time management
*diskrétnosť, spoľahlivosť, samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3466279
Megjelentetés dátuma: 8.8.2018
2018-08-08
Régió: Čulenova 6, Bratislava Pozíció: Asistent, Office manager Cég: Západoslovenská energetika, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1200 EUR brutto