Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Business Process Expert
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Tvoriť, aktualizovať, koordinovať a implementovať procesy pre zákaznícke segmenty v súlade so schválenou stratégiou.
- Spolupracovať na tvorbe zmenových požiadaviek voči IT systémom.
- Tvoriť, aktualizovať, koordinovať a implementovať riadiace dokumenty ZSE Energia v súlade s platnou legislatívou a so schválenou stratégiou spoločnosti
- Analyzovať výkonnosť, efektivitu a hospodárnosť procesov a pracovných postupov predaja, obsluhy a návrhov na zvýšenie efektivity (na základe stanovených KPI).
- Identifikovať príležitosti na zlepšenia a navrhovať opatrenia k zamedzeniu vzniku chýb.
- Spolupracovať na tvorbe biznis plánov a identifikovať kľúčové príležitosti pre stanovenie návratnosti investícií.
- Viesť optimalizačné a inovačné projekty v súlade s platnou metodikou a procesmi.
- Spolupracovať na tvorbe zmenových požiadaviek voči IT systémom.
- Tvoriť, aktualizovať, koordinovať a implementovať riadiace dokumenty ZSE Energia v súlade s platnou legislatívou a so schválenou stratégiou spoločnosti
- Analyzovať výkonnosť, efektivitu a hospodárnosť procesov a pracovných postupov predaja, obsluhy a návrhov na zvýšenie efektivity (na základe stanovených KPI).
- Identifikovať príležitosti na zlepšenia a navrhovať opatrenia k zamedzeniu vzniku chýb.
- Spolupracovať na tvorbe biznis plánov a identifikovať kľúčové príležitosti pre stanovenie návratnosti investícií.
- Viesť optimalizačné a inovačné projekty v súlade s platnou metodikou a procesmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 18.12.2017
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, ekonomické, manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
Tvoriť, aktualizovať, koordinovať a implementovať procesy pre zákaznícke segmenty v obsluhe Retail
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*Projektová účasť ( vedenie projektu/ rola biznis analytik, tvorba procesných máp)
*Tímová spolupráca (kooperácia v tíme)
*Komunikačné zručnosti
*Prispôsobivosť, schopnosť nájsť riešenie
*Práca v CRM systémoch
*Analýza dát
*Práca s ARIS, MS Visio ( prípadne iný procesný tool; výhodou používanie nástroja podporujúci - BPMN 2,0 )
*MS Office
*Projektové plánovanie
*
*skúsenosť v oblastiach:
*
*tvorba analytických výstupov z projektu
*príprava procesných, dátových a funkčných modelov ( vyplýva z predaja produktov/služieb )
*spolupráca na tvorbe biznis zadaní (BRD)
*komunikácia s IT dodávateľom (vývojármi, testermi, konzultantmi)
*Projektová účasť ( vedenie projektu/ rola biznis analytik, tvorba procesných máp)
*Tímová spolupráca (kooperácia v tíme)
*Komunikačné zručnosti
*Prispôsobivosť, schopnosť nájsť riešenie
*Práca v CRM systémoch
*Analýza dát
*Práca s ARIS, MS Visio ( prípadne iný procesný tool; výhodou používanie nástroja podporujúci - BPMN 2,0 )
*MS Office
*Projektové plánovanie
*
*skúsenosť v oblastiach:
*
*tvorba analytických výstupov z projektu
*príprava procesných, dátových a funkčných modelov ( vyplýva z predaja produktov/služieb )
*spolupráca na tvorbe biznis zadaní (BRD)
*komunikácia s IT dodávateľom (vývojármi, testermi, konzultantmi)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 3260796
Megjelentetés dátuma: 5.12.2017
2017-12-05
Régió: Bratislava Pozíció: Koordinátor, Procesný inžinier, Procesný manažér, Projektový manažér Cég: Západoslovenská energetika, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou