Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Head of Sales Management (Retail)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného energického manažéra, ktorý dokáže efektívne riadiť pobočkovú retailovú sieť. Človeka, ktorý rozumie obchodu a dokáže motivovať a riadiť svojich ľudí.
Ideálna je skúsenosť v retaily alebo v riadení D2D.
Náplň práce:
• Riadiť predajné a servisné kanály spoločnosti.
• Navrhovať koncepcie a optimalizácie a po schválení koordinovať a kontrolovať ich realizáciu
• Zvyšovať kvalitu a efektivitu predajných kanálov
• Plniť plány prostredníctvom riadenia pridelených predajných kanálov
• Zabezpečiť dostatočnú predajnú kapacitu v pridelených zákazníckych segmentoch.
• Rokovať s obchodnými partnermi spoločnosti a udržiavať s nimi dobré vzťahy
• Optimalizovať činnosti pridelených predajných kanálov
• Mapovať predajnú stratégiu konkurencie
• Plánovať, sledovať a optimalizovať vývoj nákladov spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
• Implementovať navrhnuté opatrenia na elimináciu zistených nedostatkov a na optimalizáciu procesov, metodík a pracovných postupov.
• Implementovať navrhnuté opatrenia na zvýšenie kvality predaja a servisu
• Participovať na tvorbe nových produktov a služieb a na projektoch na základe pridelenej role
Ideálna je skúsenosť v retaily alebo v riadení D2D.
Náplň práce:
• Riadiť predajné a servisné kanály spoločnosti.
• Navrhovať koncepcie a optimalizácie a po schválení koordinovať a kontrolovať ich realizáciu
• Zvyšovať kvalitu a efektivitu predajných kanálov
• Plniť plány prostredníctvom riadenia pridelených predajných kanálov
• Zabezpečiť dostatočnú predajnú kapacitu v pridelených zákazníckych segmentoch.
• Rokovať s obchodnými partnermi spoločnosti a udržiavať s nimi dobré vzťahy
• Optimalizovať činnosti pridelených predajných kanálov
• Mapovať predajnú stratégiu konkurencie
• Plánovať, sledovať a optimalizovať vývoj nákladov spoločnosti v rozsahu definovanej kompetencie
• Implementovať navrhnuté opatrenia na elimináciu zistených nedostatkov a na optimalizáciu procesov, metodík a pracovných postupov.
• Implementovať navrhnuté opatrenia na zvýšenie kvality predaja a servisu
• Participovať na tvorbe nových produktov a služieb a na projektoch na základe pridelenej role
Zamestnanecké výhody, benefity
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom:
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
- zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
- širokú škálu interných a externých školení
- Finančný príspevok určený na regeneráciu zamestnanca
- 5 dní dovolenky navyše
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Sociálna výpomoc, iné finančné príspevky
- Povolené platené voľno pri vybraných životných a iných udalostiach
- Stravovanie - poukážky plne hradené zamestnávateľom
- Eventy, Teambuildingy
- Vzdelávanie - rôzne tréningy a školenia
- Pružná pracovná doba
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti zasielajte do: 08.12.2016
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, elektrotechnické, humanitné, IT, technické, všeobecné, právnické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchod, manažment ľudí
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ďalšie požiadavky:
*• znalosť oblasti obchodu B2B, B2C, C2C ( znalosť obchodovania s energetikou - výhodou )
*• schopnosť viesť a motivovať ľudí
*• vytrvalosť, samostatnosť, flexibilita, komunikatívnosť
*• schopnosť rozhodovať sa a prevziať zodpovednosť
*• schopnosť prinášať inovatívne riešenia
*• schopnosť odolávať stresu a prispôsobovať sa zmenám
*• výborné komunikačné schopnosti, asertivita
*• zmysel pre detail, zameranosť na cieľ
*• znalosť oblasti obchodu B2B, B2C, C2C ( znalosť obchodovania s energetikou - výhodou )
*• schopnosť viesť a motivovať ľudí
*• vytrvalosť, samostatnosť, flexibilita, komunikatívnosť
*• schopnosť rozhodovať sa a prevziať zodpovednosť
*• schopnosť prinášať inovatívne riešenia
*• schopnosť odolávať stresu a prispôsobovať sa zmenám
*• výborné komunikačné schopnosti, asertivita
*• zmysel pre detail, zameranosť na cieľ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Západoslovenská energetika, a.s., je vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou na Slovensku a poskytuje služby všetkým svojim zákazníkom – domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva. Patrí k lídrom v otázkach zodpovedného podnikania a jeho princípy sú súčasťou našich každodenných rozhodnutí a stratégie podnikania.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 2826031
Megjelentetés dátuma: 24.11.2016
2016-11-24
Régió: Bratislava Pozíció: Obchodný manažér, Vedúci obchodnej skupiny, Vedúci oddelenia Cég: Západoslovenská energetika, a.s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou