Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Asistentka v administratíve, polovičný úväzok
Yves Rocher Slovakia, s. r. o.
Miesto práce
Gajova 4, Bratislava
Gajova 4, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vybavovanie firemnej korešpondencie, elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie a archivácia dokumentov
- Spravovanie databáz
- Zadávanie objednávok do interného systému
- Vedenie evidencie a prevádzanie inventúr centrálnej pokladne a centrálneho skladu
- Zodpovednosť za agendu darčekových poukážok (vedenie evidencie, distribúcia na predajne, komunikácia s účtovníčkou ohľadne ich vyúčtovania a pod.)
- Spracovanie mesačnej agendy prevádzok spoločnosti v spolupráci s účtovníčkou (darčekové poukážky nákupných centier a pod.)
- Zabezpečovanie servisných opráv, údržby hnuteľného a nehnuteľného majetku a celkové technické zabezpečenie SK predajní a kancelárie (v spolupráci s technickým koordinátorom centrály)
- Vyhľadávanie dodávateľov, vypracovávanie tendrov
- Komunikácia s dodávateľmi a ostatnými inštitúciami
- Obsluha kancelárskych zariadení (kopírky, skeneru a ďalších prístrojov)
- Vykonávanie ďalších prác podľa pokynov nadriadeného
- Evidencia, zakladanie, vyhľadávanie a archivácia dokumentov
- Spravovanie databáz
- Zadávanie objednávok do interného systému
- Vedenie evidencie a prevádzanie inventúr centrálnej pokladne a centrálneho skladu
- Zodpovednosť za agendu darčekových poukážok (vedenie evidencie, distribúcia na predajne, komunikácia s účtovníčkou ohľadne ich vyúčtovania a pod.)
- Spracovanie mesačnej agendy prevádzok spoločnosti v spolupráci s účtovníčkou (darčekové poukážky nákupných centier a pod.)
- Zabezpečovanie servisných opráv, údržby hnuteľného a nehnuteľného majetku a celkové technické zabezpečenie SK predajní a kancelárie (v spolupráci s technickým koordinátorom centrály)
- Vyhľadávanie dodávateľov, vypracovávanie tendrov
- Komunikácia s dodávateľmi a ostatnými inštitúciami
- Obsluha kancelárskych zariadení (kopírky, skeneru a ďalších prístrojov)
- Vykonávanie ďalších prác podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavá a perspektívna práca na polovičný úväzok
- zázemie prosperujúcej medzinárodnej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy
- práca v príjemnom prostredí, priateľský kolektív
- nástup ihneď, zaškolenie
- zázemie prosperujúcej medzinárodnej spoločnosti so sídlom v centre Bratislavy
- práca v príjemnom prostredí, priateľský kolektív
- nástup ihneď, zaškolenie
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás táto pozícia zaujala, môzete nastúpiť IHNEĎ, a zároveň spĺňate uvedené požiadavky, zašlite prosím svoj životopis spolu s motivačným listom Mgr. Zuzane Herůfkovej na e-mail: [email protected]
Do Vašej žiadosti o zamestnanie, prosím, uveďte názov pozície a miesto výkonu práce.
Dovoľujeme si kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Do Vašej žiadosti o zamestnanie, prosím, uveďte názov pozície a miesto výkonu práce.
Dovoľujeme si kontaktovať len vybraných uchádzačov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Hospodárska korešpondencia - Základy
Strojopis - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Strojopis - Základy
Pokladňa - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pokročilá znalosť anglického jazyka
- prax na podobnej pracovnej pozícii výhodou
- organizačné schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť
- dynamická osobnosť s dobrými komunikačnými schopnosťami
- prax na podobnej pracovnej pozícii výhodou
- organizačné schopnosti, samostatnosť, zodpovednosť
- dynamická osobnosť s dobrými komunikačnými schopnosťami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Yves Rocher bola založená v roku 1959 pánom Yves Rocher. Momentálne je prezentovaná v 90 krajinách po celom svete a má 40 mil. zákazníkov.
Všetky produkty Yves Rocher sú založené na rastlinnej báze, sú vyrobené z ingrediencií z ekologického poľnohospodárstva a sú významné pre svoju efektívnosť a dostupnosť.
Z úcty k prírode a ženskej kráse je firma zapojená do dôležitých ekologických aktivít. Nadácia Yves Rocher doteraz zasadila 62 miliónov stromov a má v pláne zasadiť 100 miliónov stromov do konca roku 2020.
Prečo sa pridať k nám?
Yves Rocher je jednotkou medzi kozmetickými značkami vo Francúzku. Je to spoločnosť, ktorá je súčasťou skupiny 8 značiek, je jedinečná v celosvetovom meradle za spôsob, akým podporuje ženskú krásu a úctu k prírode.
Všetky produkty Yves Rocher sú založené na rastlinnej báze, sú vyrobené z ingrediencií z ekologického poľnohospodárstva a sú významné pre svoju efektívnosť a dostupnosť.
Z úcty k prírode a ženskej kráse je firma zapojená do dôležitých ekologických aktivít. Nadácia Yves Rocher doteraz zasadila 62 miliónov stromov a má v pláne zasadiť 100 miliónov stromov do konca roku 2020.
Prečo sa pridať k nám?
Yves Rocher je jednotkou medzi kozmetickými značkami vo Francúzku. Je to spoločnosť, ktorá je súčasťou skupiny 8 značiek, je jedinečná v celosvetovom meradle za spôsob, akým podporuje ženskú krásu a úctu k prírode.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2831639
Megjelentetés dátuma: 29.11.2016
2016-11-29
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Cég: Yves Rocher Slovakia, s. r. o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: dohodou