Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Customer Service Clerk (pracovník/čka zákazníckeho servisu)
Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia
Miesto práce
Prologistics Park Galanta - Gan, Gáň, Galanta
Prologistics Park Galanta - Gan, Gáň, Galanta
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
910 - 1 046,5 EUR/mesiac910 € brutto + variabilná zložka mzdy max 15 % (t.j. 136,50 €)
910 - 1 046,5 EUR/mesiac910 € brutto + variabilná zložka mzdy max 15 % (t.j. 136,50 €)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Radi pracujete v kolektíve a baví Vás práca v tímovom duchu so zápalom pre vec?
Máte záujem o samostatnú a zodpovednú prácu?
Chcete pracovať v nadnárodnej dopravnej a logistickej spoločnosti?
Hľadáte nové uplatnenie a rád/a by ste pracoval/a v spoločnosti, ktorá ocení Váš názor a optimistický a aktívny prístup?
Vyhovuje Vám práca na 2 zmeny a máte záujem pracovať v sklade na prevádzke našej spoločnosti v Gáni?
Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku !
Vašou úlohou bude:
• Komunikácia so zákazníkom, dodávateľmi a ďalšími oddeleniami spoločnosti Yusen
• Vytváranie reportov zo skladového systému pre zákazníka alebo internú potrebu
• Riešenie abnormalít objednávok zákazníka a/alebo príjmu tovaru od dodávateľov
• Reportovanie a riešenie poškodeného, chýbajúceho, vráteného tovaru
• Zadávanie zmien v skladovom systéme - rezervácia, blokácia, krátke záruky tovaru a pod.
• Riadenie colných zásielok – príjem/výdaj, kontrola, triedenie a potvrdzovanie dokladov, komunikácia s príslušnými oddeleniami
• Otvorenosť ku zmenám a výzvam každodenného pracovného dňa
• Práca v dvojzmennej prevádzke
Máte záujem o samostatnú a zodpovednú prácu?
Chcete pracovať v nadnárodnej dopravnej a logistickej spoločnosti?
Hľadáte nové uplatnenie a rád/a by ste pracoval/a v spoločnosti, ktorá ocení Váš názor a optimistický a aktívny prístup?
Vyhovuje Vám práca na 2 zmeny a máte záujem pracovať v sklade na prevádzke našej spoločnosti v Gáni?
Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku !
Vašou úlohou bude:
• Komunikácia so zákazníkom, dodávateľmi a ďalšími oddeleniami spoločnosti Yusen
• Vytváranie reportov zo skladového systému pre zákazníka alebo internú potrebu
• Riešenie abnormalít objednávok zákazníka a/alebo príjmu tovaru od dodávateľov
• Reportovanie a riešenie poškodeného, chýbajúceho, vráteného tovaru
• Zadávanie zmien v skladovom systéme - rezervácia, blokácia, krátke záruky tovaru a pod.
• Riadenie colných zásielok – príjem/výdaj, kontrola, triedenie a potvrdzovanie dokladov, komunikácia s príslušnými oddeleniami
• Otvorenosť ku zmenám a výzvam každodenného pracovného dňa
• Práca v dvojzmennej prevádzke
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo získate?
Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.
Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.
Informácie o výberovom konaní
Pokiaľ Vás uvedená ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis. Kontaktovať budeme telefonicky len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Komunikatívna znalosť angličtiny – slovom i písmom
• Výborné komunikačné schopnosti, spoľahlivosť, samostatnosť pri rozhodovaní a dôslednosť
• Odolnosť voči stresu, tímový hráč
• Orientácia na zákazníka
• Užívateľská znalosť práce na PC (Excel, Word)
• Prax na zákazníckom servise / v administratíve
• Ochota aktívne sa učiť činnosti, ktoré sú vo zverenej práci pre mňa nové
• Výborné komunikačné schopnosti, spoľahlivosť, samostatnosť pri rozhodovaní a dôslednosť
• Odolnosť voči stresu, tímový hráč
• Orientácia na zákazníka
• Užívateľská znalosť práce na PC (Excel, Word)
• Prax na zákazníckom servise / v administratíve
• Ochota aktívne sa učiť činnosti, ktoré sú vo zverenej práci pre mňa nové
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. je súčasťou nadnárodnej japonskej spoločnosti NYK Group. Táto popredná logistická a prepravná spoločnosť bola založená v roku 1885 a má pobočky takmer po celom svete. V prípade Vášho záujmu o ďalšie informácie prikladám našu webovú stránku www.yusen-logistics.com. V roku 2006 sme rozšírili naše aktivity aj na Slovensko. Na Slovensku má spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. pobočku v Nitre a v Senci a je zameraná hlavne na MKD, skladovanie, služby pridanej hodnoty.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3413729
Megjelentetés dátuma: 4.7.2019
2019-07-04
Régió: Gáň Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 910 - 1 046,5 EUR/mesiac910 € brutto + variabilná zložka mzdy max 15 % (t.j. 136,50 €)