Coordinator VAS (Value Added Services)

Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia

Miesto práce
Prologistics Park Galanta - Gan, Gáň, Galanta
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
870 € brutto + variabilná zložka max 20 % (t.j. 174 €)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete sa stať súčasťou tímu a pracovať v nadnárodnej dopravnej a logistickej spoločnosti?
Hľadáte uplatnenie v zodpovednej samostatnej a vedúcej pozícii?
Máte záujem pracovať v sklade na novej prevádzke našej spoločnosti v Gáni?

Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku !

Vašou úlohou bude:

- zabezpečovať hladké fungovanie svojho tímu v prevádzke a koordinuje aktivity s ostatnými oddeleniami,
- skontrolovať, či je pracovisko po skončení zmeny upratané a nepoškodené,
- zaznamenávať nehody a vytvárať reporty,
- organizovať a viesť operatívne schôdzky s Operatormi VAS na začiatku a na konci zmeny,
- na začiatku zmeny skontrolovať všetky pracoviská a bezpečnostné vybavenie, stála kontrola BOZP,
- na začiatku zmeny reportovať Team Leadrovi VAS prítomnosť a absenciu Operator VAS,
- reportovať akékoľvek obavy/problémy Team Leadrovi VAS,
- monitorovať prácu/pracovnú náplň počas zmeny jednotlivých Operator VAS,
- plánovať personálnu prítomnosť Operator VAS na zverenom úseku a reportovať Team Leadrovi VAS,
- identifikovať požiadavky na školenia podriadených pracovníkov a reportovať Team Leadrovi VAS,
- reportovať a zaznamenávať akékoľvek závady na zariadení/vybavení Team Leadrovi VAS,
- kontrolovať neštandardné aktivity/činnosti a reportovať ich,
- zaistiť komunikáciu/odovzdávanie informácií počas zmeny medzi Operator VAS, Coordinator VAS a Team Leadrom VAS,
- skompletizovať koniec reportu o zmene, uviesť detaily a odovzdať Team Leadrovi VAS,
- hlásiť nehody a všetky neštandardné situácie na sklade,
- účasť na inventúrach spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo získate?

Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- rest area (oddychová zóna) priamo na sklade,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- kompletné zabezpečenie pracovných odevov a OOPP,
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás uvedená ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis. Kontaktovať budeme telefonicky len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

Šikovného/nu, pozitívne naladeného/nu kandidáta/tku najmenej so SŠ vzdelaním a praxou v oblasti skladovej logistiky prípadne služieb pridanej hodnoty. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, schopnosť určenia priorít či schopnosť správneho a rýchleho úsudku. Predpokladom je tiež odolnosť voči stresu, flexibilita a tímovosť.
Pokročilá znalosť práce na PC (MS Office), prax na VZV, skúsenosť s vedením tímu ľudí sú podmienkou. Znalosť anglického jazyka je výhodou.
Očakávame tiež ochotu sa ďalej vzdelávať a mať veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti. Uvítame proaktívny prístup, samostatnosť a spoľahlivosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. je súčasťou nadnárodnej japonskej spoločnosti NYK Group. Táto popredná logistická a prepravná spoločnosť bola založená v roku 1885 a má pobočky takmer po celom svete. V prípade Vášho záujmu o ďalšie informácie prikladám našu webovú stránku www.yusen-logistics.com. V roku 2006 sme rozšírili naše aktivity aj na Slovensko. Na Slovensku má spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. pobočku v Nitre a v Senci a je zameraná hlavne na MKD, skladovanie, služby pridanej hodnoty.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3413686  Megjelentetés dátuma: 7.9.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 870 € brutto + variabilná zložka max 20 % (t.j. 174 €)