Team Leader VAS (Value Added Services)

Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia

Miesto práce
Prologistics Park Galanta - Gáň, Gáň
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1030 € brutto + variabilná zložka max 20 % (t.j. 206 €)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Súhlasíte, že zamestnanci spoločnosti sú tým najväčším kapitálom?
Uvedomujete si súvislosť medzi kvalitným vedením spolupracovníkov a dosiahnutím maximálnej spokojnosti zákazníka?
Máte záujem o samostatnú a zodpovednú prácu?
Ste prirodzený, charizmatický, aktívny a optimistický leader, ktorý je zároveň príkladom a vzorom svojim spolupracovníkom a kolegom?
Máte záujem pracovať v sklade na novej prevádzke našej spoločnosti v Gáni?

Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku !

Vašou úlohou bude:

- každodenné riadenie zmien služieb pridanej hodnoty (value added services - VAS) v sklade, pri dodržiavaní všetkých stanovených procesov, bezpečnostných predpisov a štandardov,
- koordinácia činností s ostatnými zmenami a s príslušnými oddeleniami,
- plánovanie zdrojov pre VAS,
- riadiť zmenu a vykonávať disciplinárne konanie - podľa predpisov,
- rozvrhnutie tímových aktivít pre zmenu,
- zodpovednosť za procesné zlepšenia pre efektívnu prevádzku (Kaizen kultúra),
- organizovať operatívne činnosti Coordinatorov VAS,
- postúpiť všetky príslušné problémy, ktoré sa vyskytli počas zmeny nadriadenému,
- školiť a motivovať tím,
- zaistiť komunikáciu/predávanie informácií počas zmeny medzi Coordinatormi VAS, Group Leadrom Operations a MNG. Delegovať úlohy pracovnej zmene,
- plánovať efektívne personálnu prítomnosť zamestnancov na zmene,
- podpora H&S, kontrola dodržiavania bezpečnosti práce podľa stanovených procesov a dokumentov,
- reportovať a zaznamenávať akékoľvek závady na zariadení, vybavení skladu a zaisťovať ich opravenie, servis,
- zaznamenávať všetky udalosti zo zmeny a odovzdanie činností ďalšej zmene. Uistenie sa, že všetky problémy/záležitosti z predchádzajúcej zmeny sú vyriešené,
- spracovávať podklady k dochádzke, prémiám, KPI a iné podklady spojené s uzavretím mesiaca,
- vykonávať pravidelné mesačné hodnotenie podriadených.
- účasť na inventúrach spoločnosti a ich riadenie,
- 10 hodinová pracovná zmena.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo získate?

Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- rest area (oddychová zóna) priamo na sklade,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- kompletné zabezpečenie pracovných odevov a OOPP,
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás uvedená ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis. Kontaktovať budeme telefonicky len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

Šikovného/nu, pozitívne naladeného/nu kandidáta/tku najmenej so SŠ vzdelaním a praxou v oblasti skladovej logistiky prípadne služieb pridanej hodnoty. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, schopnosť určenia priorít či schopnosť správneho a rýchleho úsudku.
Pokročilá znalosť práce na PC (MS Office), prax v oblasti logistiky a na VZV, skúsenosť s vedením tímu ľudí a základná znalosť anglického jazyka sú podmienkou.
Očakávame tiež ochotu sa ďalej vzdelávať a mať veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti. Uvítame proaktívny prístup, samostatnosť a spoľahlivosť. Dôležitá je orientácia na zákazníka, otvorená komunikácia a tímová práca.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. je súčasťou nadnárodnej japonskej spoločnosti NYK Group. Táto popredná logistická a prepravná spoločnosť bola založená v roku 1885 a má pobočky takmer po celom svete. V prípade Vášho záujmu o ďalšie informácie prikladám našu webovú stránku www.yusen-logistics.com. V roku 2006 sme rozšírili naše aktivity aj na Slovensko. Na Slovensku má spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. pobočku v Nitre a v Senci a je zameraná hlavne na MKD, skladovanie, služby pridanej hodnoty.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3413674  Megjelentetés dátuma: 7.6.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1030 € brutto + variabilná zložka max 20 % (t.j. 206 €)