Team Leader Warehouse (Vedúci/a tímu)

Yusen Logistics (Czech) s.r.o. - Organizačná zložka Slovakia

Miesto práce
Prologistics Park Galanta - Gan, Gáň, Galanta
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 030 - 1 236 EUR/mesiac1030 € brutto + variabilná zložka max 20 % (t.j. 206 €)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Súhlasíte, že zamestnanci spoločnosti sú tým najväčším kapitálom?
Uvedomujete si súvislosť medzi kvalitným vedením spolupracovníkov a dosiahnutím maximálnej spokojnosti zákazníka?

Ste prirodzený, charizmatický, inšpiratívny, motivujúci, aktívny a optimistický leader, ktorý je zároveň príkladom a vzorom svojim spolupracovníkom a kolegom?
Máte radi prácu s ľuďmi, ste schopný ich riadenia a motivácie s cieľom dosiahnutia kvalitného výkonu?
Hľadáte uplatnenie v zodpovednej samostatnej a vedúcej pozícii?
Ste schopný si stanovovať priority a rýchlo sa rozhodnúť v rámci aktuálnej situácie?

Vyhovuje Vám práca na 2 zmeny a máte záujem pracovať v sklade na prevádzke našej spoločnosti v Gáni?

Pokiaľ áno, potom máme práve pre Vás veľmi zaujímavú ponuku pracovného miesta, ktoré obsadzujeme pre prevádzku našej spoločnosti v Gáni !

Vašou úlohou bude:
- zabezpečovať hladké fungovanie zvereného tímu v prevádzke a koordinácia aktivít s ostatnými oddeleniami,
- kontrolovať všetky pracoviská a bezpečnostné vybavenie, stála kontrola BOZP,
- zaisťovať, aby pracovníci tímu mali všetky potrebné náležitosti na výkon práce a boli oboznámení s potrebnou firemnou dokumentáciou,
- viesť záznamy o priebehu zmeny, komunikovať nezrovnalosti s ostatnými tímami a svojim nadriadeným,
- zaznamenávať nehody, úrazy a iné neočakávané udalosti a vytvárať o nich reporty,
- organizovať a viesť operatívne stretnutia so svojim tímom na začiatku a na konci zmeny,
- reportovať vedúcemu zmeny prítomnosť a absenciu pracovníkov vo svojom tíme,
- monitorovať prácu/pracovnú náplň počas zmeny jednotlivých členov tímu, motivovať pracovníkov k dosiahnutiu požadovaného výkonu,
- plánovať personálnu prítomnosť pracovníkov vo svojom tíme, vyhodnocovať absenciu, chorobnosť, plánovať obsadenie uvoľnených pozícií spoločne s vedúcim zmeny,
- starať sa o techniku a zariadenia, kontrolovať funkčnosť a prevádzkyschopnosť,
- reportovať a zaznamenávať akékoľvek chyby/nedostatky na zariadení/vybavení vedúcemu zmeny,
- účasť na inventúrach spoločnosti a ich riadenie,
- spracovávať podklady k dochádzke, prémiám a iné podklady spojené s uzavretím mesiaca,
- vykonávať pravidelné mesačné hodnotenie podriadených,
- práca v dvojzmennej prevádzke.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo získate?

Oporu veľkej zahraničnej spoločnosti, ktorá stavia hodnoty firmy na popredné miesto a ktorá rešpektuje každého jednotlivca.
Možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu. Motivujúce finančné ohodnotenie a zamestnanecké benefity:
- stravné lístky v hodnote 4,50 € (zamestnávateľ hradí v plnej výške) na každý odpracovaný deň / zmenu,
- príspevok na dopravu vo výške 1,70 € za každý odpracovaný deň / zmenu,
- 5 týždňov dovolenky pre všetkých zamestnancov,
- odmena za odporučenie nového zamestnanca,
- cafeteria systém (káva, čaj zadarmo),
- firemné akcie, teambuildingy,
- stabilné zázemie silnej nadnárodnej spoločnosti,
- silné zameranie na firemnú kultúru,
- priateľskú pracovnú atmosféru v príjemnom pracovnom prostredí,
- dlhodobý pracovný pomer založený na obojstrannom rešpekte,
- rest area (oddychová zóna) priamo na sklade,
- Kaizen kultúra (odmeňovanie za zlepšovanie procesov),
- kompletné zabezpečenie pracovných odevov a OOPP,
- práca na hlavný pracovný pomer,
- možnosť osobného rozvoja a profesijného rastu.

Informácie o výberovom konaní

Pokiaľ Vás uvedená ponuka zaujala, tešíme sa na Váš životopis. Kontaktovať budeme telefonicky len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?
Šikovného/nu, pozitívne naladeného/nu kandidáta/tku najmenej so SŠ vzdelaním a praxou v oblasti skladovej logistiky. Kandidát/ka by mal/a mať schopnosť systematickej práce, schopnosť určenia priorít či schopnosť správneho a rýchleho úsudku. Predpokladom je tiež odolnosť voči stresu, flexibilita a tímovosť.
Pokročilá znalosť práce na PC (MS Office), prax na VZV a retraku a tiež skúsenosť s vedením tímu ľudí sú podmienkou. Znalosť anglického jazyka je výhodou.
Očakávame tiež ochotu sa ďalej vzdelávať a mať veľmi dobré organizačné a komunikačné schopnosti. Uvítame proaktívny prístup, samostatnosť a spoľahlivosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. je súčasťou nadnárodnej japonskej spoločnosti NYK Group. Táto popredná logistická a prepravná spoločnosť bola založená v roku 1885 a má pobočky takmer po celom svete. V prípade Vášho záujmu o ďalšie informácie prikladám našu webovú stránku www.yusen-logistics.com. V roku 2006 sme rozšírili naše aktivity aj na Slovensko. Na Slovensku má spoločnosť Yusen Logistics (Czech) s.r.o. pobočku v Nitre a v Senci a je zameraná hlavne na MKD, skladovanie, služby pridanej hodnoty.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov
ID: 3413669  Megjelentetés dátuma: 11.6.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 1 030 - 1 236 EUR/mesiac1030 € brutto + variabilná zložka max 20 % (t.j. 206 €)