Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Facility & HSE manager
Würth International Trading s.r.o.
Miesto práce
Rybničná, Bratislava-Vajnory
Rybničná, Bratislava-Vajnory
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
1 800 EUR/mesiacFinálna úroveň mzdy závisí od individuálnych schopností a skúseností vybraného kandidáta.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spoločnosť Würth International Trading, s.r.o. hľadá do svojho stabilného pracovného tímu zodpovedného facility a HSE managera, ktorý bude riadiť oddelenie komplexných služieb pri správe budovy, inžinierskych sietí, BOZP/OP a životného prostredia v zákonných požiadavkách a v štandardoch nastavených skupinou Würth.
Ak vynikáte orientáciou na kvalitu, máte skúsenosti s riadením menšieho tímu a vyjednávanie s dodávateľmi je súčasťou vášho pracovného života, radi sa porozprávame o vašich skúsenostiach a víziách do budúcnosti.
Medzi vaše hlavné úlohy bude patriť:
- Riadenie, plánovanie a operatívne zabezpečovanie prevádzky a správy budovy a objektov
- Zostavenie a implementácia programu správy prístrojov a zariadení, vrátane preventívnej údržby (PM) a na základe požiadaviek životného cyklu zariadení
- Zodpovednosť za oblasť BOZP, PO a odpadové hospodárstvo v rámci celej spoločnosti, vrátane identifikácie a nápravy možných bezpečnostných rizík
- V spolupráci s oddelením Nákupu vyjednávanie podmienok a cien s dodávateľmi, dohľad nad vývojom a plnením plánov a rozpočtov, zodpovednosť za dodržiavanie harmonogramov opráv, odstávok a revízií všetkých zariadení
- Návrhy nových technických a investičných riešení, rozšírení infraštruktúry, upgradov a návrhy novej výstavby v súlade s obchodnými cieľmi spoločnosti
Ďalšie úlohy:
- dohľad a kontrola dodaných služieb, vrátane služieb pre oblasť BOZP a PO, odpadového hospodárstva a správy vozového parku
- plánovanie, návrh a implementácia procesu riadenia rizík a obnovy, predchádzanie kritickým situáciám
- evidencia, správa a archivácia potrebnej dokumentácie súvisiacej so správou budovy, inžinierskymi sieťami
- udržiavanie vzťahov s okolitými subjektmi súkromnej a verejnej správy
- riadenie a rozvoj tímu 2 zamestnancov na pridelenom oddelení
Ak vynikáte orientáciou na kvalitu, máte skúsenosti s riadením menšieho tímu a vyjednávanie s dodávateľmi je súčasťou vášho pracovného života, radi sa porozprávame o vašich skúsenostiach a víziách do budúcnosti.
Medzi vaše hlavné úlohy bude patriť:
- Riadenie, plánovanie a operatívne zabezpečovanie prevádzky a správy budovy a objektov
- Zostavenie a implementácia programu správy prístrojov a zariadení, vrátane preventívnej údržby (PM) a na základe požiadaviek životného cyklu zariadení
- Zodpovednosť za oblasť BOZP, PO a odpadové hospodárstvo v rámci celej spoločnosti, vrátane identifikácie a nápravy možných bezpečnostných rizík
- V spolupráci s oddelením Nákupu vyjednávanie podmienok a cien s dodávateľmi, dohľad nad vývojom a plnením plánov a rozpočtov, zodpovednosť za dodržiavanie harmonogramov opráv, odstávok a revízií všetkých zariadení
- Návrhy nových technických a investičných riešení, rozšírení infraštruktúry, upgradov a návrhy novej výstavby v súlade s obchodnými cieľmi spoločnosti
Ďalšie úlohy:
- dohľad a kontrola dodaných služieb, vrátane služieb pre oblasť BOZP a PO, odpadového hospodárstva a správy vozového parku
- plánovanie, návrh a implementácia procesu riadenia rizík a obnovy, predchádzanie kritickým situáciám
- evidencia, správa a archivácia potrebnej dokumentácie súvisiacej so správou budovy, inžinierskymi sieťami
- udržiavanie vzťahov s okolitými subjektmi súkromnej a verejnej správy
- riadenie a rozvoj tímu 2 zamestnancov na pridelenom oddelení
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca v medzinárodnej spoločnosti
- Možnosti ďalšieho vzdelávania
- Dodatková dovolenka
- Odmena za prítomnosť na pracovisku
- Príspevok na dochádzanie do práce
- Odmena za splnenie plánu
- Referral bonus
- Balík sociálnych benefitov (narodeniny, Veľká noc, svadba, narodenie dieťaťa a iné)
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (Teambuildingy, letný piknik, Vianočná večera)
- Výhodné stravovanie priamo v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku zadarmo
- Možnosti ďalšieho vzdelávania
- Dodatková dovolenka
- Odmena za prítomnosť na pracovisku
- Príspevok na dochádzanie do práce
- Odmena za splnenie plánu
- Referral bonus
- Balík sociálnych benefitov (narodeniny, Veľká noc, svadba, narodenie dieťaťa a iné)
- Množstvo kultúrnych a športových aktivít (Teambuildingy, letný piknik, Vianočná večera)
- Výhodné stravovanie priamo v budove
- Káva a čerstvé ovocie na pracovisku zadarmo
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás táto ponuka zaujala, pošlite Váš životopis na email: [email protected], alebo sa uchádzajte priamo cez link uvedený na konci inzerátu.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Spoločnosť sa zaväzuje uchovávať a spracúvať vaše osobné údaje v rozsahu a spôsobom, ktorý je v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
5 rokov
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 5 ročné skúsenosti na podobnej pozícií podmienkou
- projektové riadenie výhodou
- zodpovednosť, rozhodnosť, asertivita
- orientácia na kvalitu
- organizačné schopnosti
- analytické myslenie
- leadership
- projektové riadenie výhodou
- zodpovednosť, rozhodnosť, asertivita
- orientácia na kvalitu
- organizačné schopnosti
- analytické myslenie
- leadership
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Naše skrutky potrebujú Vaše závity!
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Spoločnosť Würth International Trading bola založená v januári 1995 v Bratislave. V súčasnosti pôsobíme ako centrálna zásobovacia platforma koncernu Würth. Zabezpečujeme dodávky Würth produktov na európsky trh, pričom kľúčová je pre nás kvalita dodávaných výrobkov a služieb.
Sme súčasťou centrálneho nákupu spoločnosti Würth International AG, ktorá bola založená v roku 1945 v Künzelsau, Nemecku, ako veľkoobchod so skrutkami a maticami. Náš koncern zamestnáva viac ako 85 000 ľudí po celom svete a obrat v minulom roku presiahol 20 mld. EUR.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4076590
Megjelentetés dátuma: 7.5.2021
2021-05-07
Régió: Bratislava Pozíció: Facility manager Cég: Würth International Trading s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 800 EUR/mesiac