Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office Manager & Finance Assistant
Websupport, s.r.o.
Miesto práce
Karadžičova 12, Bratislava
Karadžičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac
Od 1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme firma s povesťou slobodnej firemnnej kultúry. Vplýva na ňu množstvo faktorov. Jedným z dôležitých je pracovné prostredie. Hľadáme človeka, ktorý sa postará o to, aby sme sa v ňom cítili čo najlepšie, a zároveň preberie do svojich rúk finančnú agendu.
ČO BUDEŠ MAŤ POD PALCOM?
Office agendu:
- Hlavne aby bol office pekný, všetko fičalo a aby sme sa tu cítili dobre
- Starostlivosť o recepciu a sprevádzanie návštev
- Realizáciu objednávok a reklamácii všetkého, čo do officu potrebujeme
- Manažment dodávateľov služieb - prenajímateľ, upratovacie služby, dodávatelia cateringu, masáži...
- Manažment služobných ciesť - rezervácia ubytovania, prepravy a stravy
- Starostlivosť o firemné autá a parkovanie - zabezpečiť prezutia, servis, STK a emisnej kontroly
- Spoluprácu na organizácii eventov s HR a marketingom - zabezpečenie cateringu, darčekov a výzdoby
Finančnú administratívu:
- Evidencia a spravovanie účtovných dokladov, zmlúv a pošty
- Úhrady faktúr a prácu s pokladňou
- Prípravu účtovných podkladov na mesačný "closing" pre účtovníkov
- Komunikáciu s účtovníkmi, bankami a manažmentom firmy (hlavne CFO a CEO) ohľadom ekonomickej operatívy
ČO BUDEŠ MAŤ POD PALCOM?
Office agendu:
- Hlavne aby bol office pekný, všetko fičalo a aby sme sa tu cítili dobre
- Starostlivosť o recepciu a sprevádzanie návštev
- Realizáciu objednávok a reklamácii všetkého, čo do officu potrebujeme
- Manažment dodávateľov služieb - prenajímateľ, upratovacie služby, dodávatelia cateringu, masáži...
- Manažment služobných ciesť - rezervácia ubytovania, prepravy a stravy
- Starostlivosť o firemné autá a parkovanie - zabezpečiť prezutia, servis, STK a emisnej kontroly
- Spoluprácu na organizácii eventov s HR a marketingom - zabezpečenie cateringu, darčekov a výzdoby
Finančnú administratívu:
- Evidencia a spravovanie účtovných dokladov, zmlúv a pošty
- Úhrady faktúr a prácu s pokladňou
- Prípravu účtovných podkladov na mesačný "closing" pre účtovníkov
- Komunikáciu s účtovníkmi, bankami a manažmentom firmy (hlavne CFO a CEO) ohľadom ekonomickej operatívy
Zamestnanecké výhody, benefity
Očakávaj od nás:
- skvelý kolektív ľudí, pre ktorých neexistuje odpoveď "to sa nedá"
- budeš sa môcť vzdelávať (interné tréningy, knižnica)
- budeš môcť študovať jazykové kurzy (angličtina, nemčina)
- zašportuješ si (Multisport karta, workout systém v office)
- rozhodne sa u nás zabavíš (splavy, hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr)
- 5 dní dovolenky navyše a možnosť príležitostného home officu
- skvelý kolektív ľudí, pre ktorých neexistuje odpoveď "to sa nedá"
- budeš sa môcť vzdelávať (interné tréningy, knižnica)
- budeš môcť študovať jazykové kurzy (angličtina, nemčina)
- zašportuješ si (Multisport karta, workout systém v office)
- rozhodne sa u nás zabavíš (splavy, hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr)
- 5 dní dovolenky navyše a možnosť príležitostného home officu
Informácie o výberovom konaní
Najprv si s tebou zavolá Lucia, naša HR, a pobavíte sa o našich aj tvojich očakávaniach od spolupráce. Na osobnom rozhovore si prejdeme detailnejšie tvoje skúsenosti a ty sa nás popýtaš čo ťa ešte o pozícii zaujíma. Tak zistíme, či sa k sebe hodíme.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
OČAKÁVAME OD TEBA
- Ochota pracovať ako zástup počas trvania materskej dovolenky cca do 09/2023, t.j. zmluva na dobu určitú
- Minimálne 2 roky prax z podobnej pozície
- Angličtinu na aktívnej úrovni - minimálne úroveň B2
- Vodičský preukaz typu B - budeš aktívne šoférovať v Bratislave, napríklad keď bude potrebné niečo vyzdvihnúť
- Rozvinuté komunikačné zručnosti, ktoré využiješ v kontakte s návštevami, dodávateľmi a interne do firmy
- Zodpovedný prístup (hmotná zodpovednosť za pokladňu) a proaktivitu
- Schopnosť samostatne si zorganizovať svoju prácu a aj manažovať dodávateľov
- Ekonomické vzdelanie výhodou
- Ochota pracovať ako zástup počas trvania materskej dovolenky cca do 09/2023, t.j. zmluva na dobu určitú
- Minimálne 2 roky prax z podobnej pozície
- Angličtinu na aktívnej úrovni - minimálne úroveň B2
- Vodičský preukaz typu B - budeš aktívne šoférovať v Bratislave, napríklad keď bude potrebné niečo vyzdvihnúť
- Rozvinuté komunikačné zručnosti, ktoré využiješ v kontakte s návštevami, dodávateľmi a interne do firmy
- Zodpovedný prístup (hmotná zodpovednosť za pokladňu) a proaktivitu
- Schopnosť samostatne si zorganizovať svoju prácu a aj manažovať dodávateľov
- Ekonomické vzdelanie výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Firma, ktorá to zo študentského internátu dotiahla až na jednotku na trhu. Je povestná svojou uvoľnenou firemnou kultúrou, podporou komunity a zodpovedným spoločenským prístupom. Snom každého/-ej talentovaného/-ej (ale aj úplne začínajúceho/-ej) “ítéčkára/ítečkárky” je pracovať práve tu.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3926158
Megjelentetés dátuma: 23.1.2021
2021-01-23
Régió: Bratislava Pozíció: Fakturant, Office manager, Pokladník, Recepčná, Špecialista fakturácie a platieb Cég: Websupport, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac