Office Manager & Finance Assistant

Websupport, s.r.o.

Miesto práce
Karadžičova 12, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme firma s povesťou slobodnej firemnnej kultúry. Vplýva na ňu množstvo faktorov. Jedným z dôležitých je pracovné prostredie. Hľadáme človeka, ktorý sa postará o to, aby sme sa v ňom cítili čo najlepšie, a zároveň preberie do svojich rúk finančnú agendu.

ČO BUDEŠ MAŤ POD PALCOM?
Office agendu:
- Hlavne aby bol office pekný, všetko fičalo a aby sme sa tu cítili dobre
- Starostlivosť o recepciu a sprevádzanie návštev
- Realizáciu objednávok a reklamácii všetkého, čo do officu potrebujeme
- Manažment dodávateľov služieb - prenajímateľ, upratovacie služby, dodávatelia cateringu, masáži...
- Manažment služobných ciesť - rezervácia ubytovania, prepravy a stravy
- Starostlivosť o firemné autá a parkovanie - zabezpečiť prezutia, servis, STK a emisnej kontroly
- Spoluprácu na organizácii eventov s HR a marketingom - zabezpečenie cateringu, darčekov a výzdoby

Finančnú administratívu:
- Evidencia a spravovanie účtovných dokladov, zmlúv a pošty
- Úhrady faktúr a prácu s pokladňou
- Prípravu účtovných podkladov na mesačný "closing" pre účtovníkov
- Komunikáciu s účtovníkmi, bankami a manažmentom firmy (hlavne CFO a CEO) ohľadom ekonomickej operatívy

Zamestnanecké výhody, benefity

Očakávaj od nás:
- skvelý kolektív ľudí, pre ktorých neexistuje odpoveď "to sa nedá"
- budeš sa môcť vzdelávať (interné tréningy, knižnica)
- budeš môcť študovať jazykové kurzy (angličtina, nemčina)
- zašportuješ si (Multisport karta, workout systém v office)
- rozhodne sa u nás zabavíš (splavy, hackathony, grilovačky, raňajky, vianočný žúr)
- 5 dní dovolenky navyše a možnosť príležitostného home officu

Informácie o výberovom konaní

Najprv si s tebou zavolá Lucia, naša HR, a pobavíte sa o našich aj tvojich očakávaniach od spolupráce. Na osobnom rozhovore si prejdeme detailnejšie tvoje skúsenosti a ty sa nás popýtaš čo ťa ešte o pozícii zaujíma. Tak zistíme, či sa k sebe hodíme.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

OČAKÁVAME OD TEBA
- Ochota pracovať ako zástup počas trvania materskej dovolenky cca do 09/2023, t.j. zmluva na dobu určitú
- Minimálne 2 roky prax z podobnej pozície
- Angličtinu na aktívnej úrovni - minimálne úroveň B2
- Vodičský preukaz typu B - budeš aktívne šoférovať v Bratislave, napríklad keď bude potrebné niečo vyzdvihnúť
- Rozvinuté komunikačné zručnosti, ktoré využiješ v kontakte s návštevami, dodávateľmi a interne do firmy
- Zodpovedný prístup (hmotná zodpovednosť za pokladňu) a proaktivitu
- Schopnosť samostatne si zorganizovať svoju prácu a aj manažovať dodávateľov
- Ekonomické vzdelanie výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Firma, ktorá to zo študentského internátu dotiahla až na jednotku na trhu. Je povestná svojou uvoľnenou firemnou kultúrou, podporou komunity a zodpovedným spoločenským prístupom. Snom každého/-ej talentovaného/-ej (ale aj úplne začínajúceho/-ej) “ítéčkára/ítečkárky” je pracovať práve tu.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3926158  Megjelentetés dátuma: 23.1.2021  Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/mesiac