Reprezentant zákazníckeho servisu

Košice IV

Informácie o pracovnom mieste

 

Chceš sa stať "hlasom" nášho interného Call centra?

Hľadáme nových reprezentantov zákazníckeho servisu! 

Túto pozíciu Ti predstaví naša kolegyňa z Call centra, Zuzka.


Ahoj, pracujem ako agentka Call Centra v spoločnosti VSE Call centrum, s.r.o.

Moja práca spočíva v komunikácii s existujúcimi aj potenciálnymi zákazníkmi VSE a. s. a Innogy SK, ktorí nás denne kontaktujú. Najčastejšie je to formou telefonického rozhovoru. Svoju prácu mám rada aj vďaka tomu, že riešim požiadavky klientov, ktorí sa ozvú mne. Mojou úlohou je poskytnúť im vždy presné a správne informácie, týkajúce sa produktov a služieb a nájsť správne riešenie pre konkrétnu situáciu, v ktorej sa volajúci nachádza. Zákazníkovi vieme ponúknuť veľmi veľa riešení, ktoré im pomôžu ušetriť nemalé financie, zvýšiť bezpečnosť a tiež komfort.

Informácií, ktoré potrebujem vedieť je skutočne veľa, no mám dostatok času na adaptáciu a vždy sa môžem obrátiť na môjho supervízora či skúseného senior agenta, ktorí sú mi oporou. Hneď na začiatku ma čakalo školenie, zamerané na informácie o produktoch a na prácu so systémami, v ktorých prebieha obsluha zákazníka. Počas úvodných školení som sa naučila, ako so zákazníkom efektívne komunikovať.

Pracujem v Košiciach na Hollého ulici 3. Našim zákazníkom sme k dispozícii v pracovných dňoch medzi 7:00 a 18:00. Pracujeme na 3 smeny počas otváracích hodín, začíname o 7:00, potom o 7:45 a tiež o 9:45. 


Koho hľadáme?


Ak máš príjemný prejav, máš záujem sa naučiť veľa zaujímavých vecí a niekedy zvládneš robiť viacej vecí naraz, hľadáme práve teba. Je nám jedno, koľko máš rokov, najdôležitejšie je, že máš rád komunikáciu s ľuďmi, chuť učiť sa a rásť, máš dobrú pamäť a pozitívny postoj k práci a k životu. Všetko ostatné ťa radi naučíme.


Čo ponúkame?


Svojim zamestnancom dávame vždy len to najlepšie. Čaká na teba:

  • moderné pracovné prostredie v centre Koší
  • priateľský tím kolegov, ktorí ti radi pomôžu
  • prepracovaný program vzdelávania – kvalitné zaškolenie, tréningy, koučing, mentoring
  • stravné lístky
  • motivačné súťaže a spoločné tímové aktivity
  • rôzne firemné podujatia (Family day, firemný ples, vianočný večierok, športové aktivity, dobrovoľníctvo...) 
  • príspevok za odporučenie nového kolegu vo výške 300 EUR
  • benefitný portál, na ktorom si vieš ďalšie zaujímavé benefity vyskladať sám podľa seba

Okrem benefitov som si tu našla nových priateľov, s ktorými trávim čas nielen v práci, ale častokrát aj po práci a cez víkend. Stali sa mojou druhou rodinou.


Ďalšie informácie o práci


Za všetky aktivity budeš odmeňovaný. Mzda sa skladá z 2 zložiek – základná mesačná mzda vo výške 520 EUR brutto + variabilná zložka (priemerne okolo 240 €, zhora však neobmedzená).

Tí najšikovnejší si u nás mesačne vedia zarobiť aj viac než 1 000 EUR!

Aby bol tvoj štart u nás ešte ľahší, čaká na teba nástupný bonus vo výške 200 EUR ku prvým dvom výplatám.

Tešíme sa na teba, ozvi sa našej Marte a príď sa k nám pozrieť osobne.


Informácie o výberovom konaní


Na Tvoje CV-čko počkáme do 17.3.2019. Sme zvedaví aj na Tvoju motiváciu a budeme radi, ak nám vo svojom motivačnom liste zodpovieš nasledujúce otázky:

  • Prečo je podľa teba práca na call centre dôležitá? 
  • Aký je tvoj postoj k telefonickej komunikácii? (Predstav si, že ti niekto volá a chce ti niečo predať, ako reaguješ?)
  • Aké zručnosti a schopnosti ťa predurčujú pre prácu na Call centre?
  • Prečo chceš pracovať práve na našom Call centre? 
  • Akú máš predstavu o práci na Call centre? 

Starostlivo si prečítame každú žiadosť. Všetkým Vám, ktorí sa prihlásite, odpovieme najneskôr do dvoch týždňov. 



Tešíme sa na Teba!


Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Marta Boršovská
Tel.: +421918884706
E-mail: poslať životopis
ID: 3620802  Megjelentetés dátuma: 14.3.2019  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.