Špecialista - workflow manažment

Mlynská 31/837, Košice

Informácie o pracovnom mieste

 

Pridaj sa k úspešnej spoločnosti, ktorá podporuje technológie pre energetický svet budúcnosti. Skúmame a tvoríme inovatívne produkty a služby v mnohých oblastiach. Okrem dodávky plynu, elektriny a súvisiacich služieb prinášame našim slovenským zákazníkom stále nové produkty a riešenia, ktoré im pomáhajú ušetriť financie, zvyšujú bezpečnosť ich domova, zdravia a osobné pohodlie.

Koho hľadáme? 


Hľadáme „zanietenca“ pre workflow manažment, ktorý bude riadiť a usmerňovať kapacitné plánovanie predajnej siete v retailovej spoločnosti. Ponúkame stabilnú prácu v dynamickom tíme v centre Košíc, kde môžeš uplatniť svoje analytické myslenie, organizačné schopnosti i kreativitu. 

Ak máš:


  • aspoň 2-ročnú skúsenosť na rovnakej alebo podobnej pozícii 
  • vieš porozumieť biznisu a biznis procesom v oblasti obchodu
  • máš rád pracovnú dynamiku a si tímový hráč
  • baví ťa práca s číslami a v Exceli si „doma“ 
  • a rád zefektívňuješ pracovné postupy
... si náš človek! :)  

Tvojou úlohou bude predovšetkým:


  • riadiť využívanie kapacitných možností prideleného predajného kanála s dôrazom na dodržanie nastavených ukazovateľov v tejto oblasti (najmä úrovne dohodnutých stretnutí a efektivita využitia pracovného času zamestnancov)
  • plánovať kapacitné možnosti a ich využívanie, monitorovať ich a zabezpečovať dosiahnutie výkonu na požadovanej úrovni
  • navrhovať a implementovať riešenia pre zvýšenie efektívnosti práce a lepšieho využitia kapacitných možností predajného kanála
  • participovať na interných projektoch spoločnosti

Osobitné požiadavky:


  • VŠ vzdelanie II. stupňa – podmienkou
  • ovládanie programov balíka MS Office - Internet, Outlook, Power Point, Word
  • MS Excel – expertná úroveň podmienkou
  • orientácia v oblasti produktov a služieb VSE/innogy – vítaná 
  • vodičský preukaz typu „B“ – podmienkou    

Čo ponúkame?


  • dynamickú prácu a inšpiratívne projekty v rastúcom energetickom a retailovom biznise,
  • zázemie stabilnej a perspektívnej spoločnosti
  • motivujúce finančné ohodnotenie
  • náš biznis a naša organizácia sú tak komplexné, že máš vynikajúcu možnosť veľa sa učiť a rozvíjať sa
  • širokú škálu benefitov ( dni voľna naviac, pružný pracovný čas, dovolenku naviac, finančný príspevok zo sociálneho fondu, stravenky naviac, ozdravné pobyty, firemné akcie od športových turnajov po rodinné eventy, plesy a výlety. Ak rád pomáhaš iným, budeš sa môcť zapojiť aj do mnohých dobrovoľníckych aktivít

Nástupná základná mzda je 795,- € brutto. V závislosti od skúseností, úrovne expertízy a kvalifikácie kandidáta je výsledná základná mzda predmetom individuálnej dohody počas výberového konania. K základnej mzde je v celkovom ročnom príjme potrebné prirátať odmenu za hospodársky výsledok spoločnosti a odmenu za plnenie vopred stanovených tímových a individuálnych cieľov.

Informácie k výberovému konaniu:


Ak Ťa ponuka zaujala, tešíme sa na Teba, no najskôr na Tvoj životopis, ktorý nám zašli do 12.8.2018.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Marta Boršovská
Tel.: +421918884706
E-mail: poslať životopis
ID: 3465499  Megjelentetés dátuma: 7.8.2018  Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.