Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Office Manager
VM PROJEKT, s.r.o.
Miesto práce
Bojnická 3, Bratislava
Bojnická 3, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.04.2020
01.04.2020
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 100 EUR/mesiac
1 000 - 1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Komplexná asistencia manažmentu a určeným nadriadeným pracovníkom v súčinnosti s komplexnou zodpovednosťou za plynulý organizačný chod kancelárie.
• Príprava podkladov pre účtovníctvo
• Evidovanie a zapisovanie podkladov
• Úhrady
• Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
• Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov počas ich návštev v našej kancelárii VMP, príprava a podávanie občerstvenia.
• Komunikácia s inštitúciami
• Plánografia (príprava projektov na export), scanovanie, archivácia
• Rozvoz projektov klientom, resp. úradom
• Vypracovávanie zápisníc z interných pracovných porád a rokovaní.
• Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie, prepájanie hovorov kompetentným osobám.
• Nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia
• Pošta
• Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácii, reportov
• Komplexné zabezpečovanie chodu kancelária
• Vedenie pokladne.
• Vystavovanie objednávok a faktúr
• Sledovanie spotrebného tovaru (kuchynka, tlačiarne, ploter, kancelárske potreby)
• Organizovanie firemných teambuildingových aktivít, vianočného večierka a iných eventov pre obchodných partnerov.
• Príprava podkladov pre účtovníctvo
• Evidovanie a zapisovanie podkladov
• Úhrady
• Príprava podkladov pre obchodné stretnutia a rokovania.
• Zabezpečovanie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov počas ich návštev v našej kancelárii VMP, príprava a podávanie občerstvenia.
• Komunikácia s inštitúciami
• Plánografia (príprava projektov na export), scanovanie, archivácia
• Rozvoz projektov klientom, resp. úradom
• Vypracovávanie zápisníc z interných pracovných porád a rokovaní.
• Vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie, prepájanie hovorov kompetentným osobám.
• Nákup kancelárskych potrieb, občerstvenia
• Pošta
• Spracovávanie podkladov a vytváranie prezentácii, reportov
• Komplexné zabezpečovanie chodu kancelária
• Vedenie pokladne.
• Vystavovanie objednávok a faktúr
• Sledovanie spotrebného tovaru (kuchynka, tlačiarne, ploter, kancelárske potreby)
• Organizovanie firemných teambuildingových aktivít, vianočného večierka a iných eventov pre obchodných partnerov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zodpovedajúce finančné ohodnotenie
Možnosť profesného rastu a rozvoja
Mladý pracovný kolektív
Zázemie v perspektívnej a etablovanej spoločnosti
Firemné benefity
Možnosť profesného rastu a rozvoja
Mladý pracovný kolektív
Zázemie v perspektívnej a etablovanej spoločnosti
Firemné benefity
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Pokladňa - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme precíznu, samostatnú, zodpovednú office managerku so zmyslom po poriadok a detail. Pozícia si vyžaduje úzku spoluprácu s vedením spoločnosti i ostatnými členmi projekčného tímu, preto je výhodou, až podmienkou skúsenosť na rovnakej alebo obdobnej pozícii. Hľadáme tímového hráča so samostatným proaktívnym a pozitívnym prístupom k zvereným úlohám. Pozícia je vhodná pre aktívneho vodiča.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Projekčno - inžinierska spoločnosť. Predmetom činnosti spoločnosti je spracovanie komplexných projektov občianskych a priemyselných stavieb a inžinierske služby spočívajúce v zabezpečovaní právoplatných povolení a autorských dozorov. Spolupracujeme s TOP organizáciami v jednotlivých segmentoch na Slovenskom trhu.
ID: 3606639
Megjelentetés dátuma: 28.1.2020
2020-01-28
Régió: Bratislava Pozíció: Office manager Cég: VM PROJEKT, s.r.o.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac