Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Koordinátor zákazníckych objednávok / zmluva na dobu určitú
Vertiv Slovakia, a. s.
Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom
Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacNa základe požiadaviek ZP uvádzame, že uvedená mesačná hrubá základná mzda začína od 1 000 €. Základný plat môže byť vyšší v závislosti od vašich pracovných skúseností. Vianočný bonus, každoročné navyšovanie mzdy, pružný pracovný čas - 37,5 hod./ týž. , home office
1 000 EUR/mesiacNa základe požiadaviek ZP uvádzame, že uvedená mesačná hrubá základná mzda začína od 1 000 €. Základný plat môže byť vyšší v závislosti od vašich pracovných skúseností. Vianočný bonus, každoročné navyšovanie mzdy, pružný pracovný čas - 37,5 hod./ týž. , home office
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- každodenná komunikácia so zákazníkom v anglickom jazyku
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi,
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov ,
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok,
Zmluva na dobu určitú počas zástupu materskej dovolenky
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi,
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov ,
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok,
Zmluva na dobu určitú počas zástupu materskej dovolenky
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
- široký sociálny program ( zimná lyžovačka, divadelné predstavenia, masáže, permanentky na športové aktivity, teambuildingové aktivity a mnohé ďalšie)
- kariérny rast
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
- široký sociálny program ( zimná lyžovačka, divadelné predstavenia, masáže, permanentky na športové aktivity, teambuildingové aktivity a mnohé ďalšie)
- kariérny rast
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite svoj životopisom v slovenskom jazyku na adresu kontaktnej osoby.
V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze. V opačnom prípade bude Vaša žiadosť skartovaná.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.
V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze. V opačnom prípade bude Vaša žiadosť skartovaná.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
zákazníckeho servisu, riešenia objednávok
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
zákazníckeho servisu, riešenia objednávok,
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- znalosť anglického jazyka podmienkou
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou
-- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- znalosť anglického jazyka podmienkou
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou
-- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SME VERTIV
Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.
YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.
Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.
YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3372268
Megjelentetés dátuma: 14.1.2022
2022-01-14
Régió: Nové Mesto nad Váhom Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Expedient, Koordinátor, Špecialista podpory zákazníkov Cég: Vertiv Slovakia, a. s.
Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac