Koordinátor zákazníckych objednávok / zmluva na dobu určitú

Vertiv Slovakia, a. s.

Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacNa základe požiadaviek ZP uvádzame, že uvedená mesačná hrubá základná mzda začína od 1 000 €. Základný plat môže byť vyšší v závislosti od vašich pracovných skúseností. Vianočný bonus, každoročné navyšovanie mzdy, pružný pracovný čas - 37,5 hod./ týž. , home office

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- každodenná komunikácia so zákazníkom v anglickom jazyku
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi,
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov ,
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok,

Zmluva na dobu určitú počas zástupu materskej dovolenky

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus vo výške 100% základnej mzdy
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť pracovať 5 dní v mesiaci z domu
- široký sociálny program ( zimná lyžovačka, divadelné predstavenia, masáže, permanentky na športové aktivity, teambuildingové aktivity a mnohé ďalšie)
- kariérny rast

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite svoj životopisom v slovenskom jazyku na adresu kontaktnej osoby.

V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze. V opačnom prípade bude Vaša žiadosť skartovaná.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

zákazníckeho servisu, riešenia objednávok

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

zákazníckeho servisu, riešenia objednávok,

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- znalosť anglického jazyka podmienkou
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou
-- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SME VERTIV

Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.

YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov
ID: 3372268  Megjelentetés dátuma: 14.1.2022  Alapbér (bruttó): 1 000 EUR/mesiac