Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Koordinátor zákazníckych objednávok AJ+NJ
Vertiv Slovakia, a. s.
Miesto práce
Piešťanská 1202/44, 915 28 Nové Mesto nad Váhom, okres Nové Mesto nad Váhom
Piešťanská 1202/44, 915 28 Nové Mesto nad Váhom, okres Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- každodenná komunikácia so zákazníkmi v AJ + NJ
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému SAP
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok
- koordinácia a zadávanie objednávok do informačného systému SAP
- monitorovanie celého vývoja objednávky až po doručenie zákazníkovi
- informovanie zákazníka, riešenie prípadných problémov
- reporting spracovávania a plnenia zákazníckych objednávok
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- široký sociálny program
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť profesionálnej sebarealizácie, odborného a osobného rastu ( program školení a tréningov)
- teambuildingové aktivity
- široký sociálny program
- pravidelné prehodnocovanie mzdy
- vianočný bonus
- príspevok na stravu nad rámec stanovený zákonom
- možnosť aktívneho využívania cudzích jazykov
- pružná pracovná doba
- možnosť profesionálnej sebarealizácie, odborného a osobného rastu ( program školení a tréningov)
- teambuildingové aktivity
Informácie o výberovom konaní
Táto pozícia je obsadzovaná pre divíziu Energy Systems, ktorá sa zaoberá výrobou energetických zdrojov pre telekomunikačný priemysel.
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite žiadosť so štruktúrovaným životopisom v slovenskom a anglickom jazyku na adresu kontaktnej osoby.
V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze. V opačnom prípade bude Vaša žiadosť skartovaná.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, zašlite žiadosť so štruktúrovaným životopisom v slovenskom a anglickom jazyku na adresu kontaktnej osoby.
V žiadosti uveďte, prosím, súhlas s evidovaním osobných údajov vo firemnej databáze. V opačnom prípade bude Vaša žiadosť skartovaná.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov.
Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
zákazníckeho servisu, riešenia objednávok
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna znalosť AJ+NJ sú podmienkou
- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou
- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- znalosť SAP výhodou
Technické a praktické schopnosti:
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
- min. SŠ vzdelanie s maturitou
- prax v oblasti objednávania, koordinácie objednávok, logistiky vo výrobnej spoločnosti je veľkou výhodou
- MS Office (Excel, Word - pokročilý)
- znalosť SAP výhodou
Technické a praktické schopnosti:
- analytické schopnosti
- schopnosť pracovať v medzinárodnom tíme
- veľmi dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SME VERTIV
Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.
YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.
Pretvárame sa, aby sme lepšie predvídali budúcnosť, spĺňali neustále sa meniace požiadavky našich zákazníkov a menili možnosti na skutočnosť.
YOUR VISSION, OUR PASSION
Vertiv navrhuje, buduje a zabezpečuje prostredie, kde kľúčové technológie vždy fungujú. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti desingu a výroby záložných zdrojov a priemyselných klimatizácií, ako aj dodávateľom ďalších telekomunikačných produktov. Našich zákazníkov podporujeme aj v oblasti predaja náhradných dielov a priameho servisu už inštalovaných produktov. V súčasnosti zamestnávame približne 27.000 zamestnancov po celom svete.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 2729085
Megjelentetés dátuma: 19.9.2016
2016-09-19
Régió: okres Nové Mesto nad Váhom Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Cég: Vertiv Slovakia, a. s.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Dohodou