Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Agent zákazníckej starostlivosti / Callcentrum
UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
Miesto práce
Ševčenkova 36, Bratislava
Ševčenkova 36, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
fixný plat + motivačná variabilná zložka
fixný plat + motivačná variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Telefonicky poskytovať komplexný zákaznícky servis
- Informovať zákazníkov o produktoch a kampaniach UPC BROADBAND SLOVAKIA,s.r.o.
- Poskytovať informácie o faktúrach a platbách
- Prijímať požiadavky zákazníkov (pripojenie, zmena služieb, poruchy a i.), evidovať ich a zadávať do interných systémov
- Komunikovať s inými oddeleniami ohľadom vyriešenia požiadavky klienta
- Navrhovať riešenia pre zákazníka k jeho spokojnosti
- Práca na zmeny (+ v prípade potreby možný víkend)
Zamestnanecké výhody, benefity
- príplatky za nadčas
- zamestnanecké zľavy za služby UPC BROADBAND SLOVAKIA s.r.o.
- komunikačné a základné technické školenia
- interné rozvojové tréningové programy
- prax v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- práca v mladom priateľskom kolektíve
- možná účasť na medzinárodných projektoch spoločnosti
- firemné akcie a teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Do životopisu vložte nasledovný text:
"Týmto dávam súhlas spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujem na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania."
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.
"Týmto dávam súhlas spoločnosti UPC BROADBAND SLOVAKIA s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov v databáze uchádzačov o zamestnanie t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácií v zmysle Zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Súhlas poskytujem na dobu neurčitú až do jeho písomného odvolania."
Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme spoľahlivých, kreatívnych teamových hráčov s pozitívnym prístupom k práci, odolnosťou voči stresu, flexibilitou, orientáciou na zákazníka a schopnosťou rýchlo si osvojovať nové poznatky, ktorí sa neboja výziev, súťaživosti a neustáleho sebavzdelávania.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o. patrí medzi vedúce spoločnosti na Slovensku, poskytujúce služby televízie , širokopásmového vysokorýchlostného optického internetu a telefónie. UPC je „triple play“ operátorom - služby televízie, internetu a telefónie poskytuje prostredníctvom jednej siete, cez jednu zásuvku v domácnosti. UPC Broadband Slovakia je súčasťou spoločnosti Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB), divízia UPC Broadband.
Počet zamestnancov
250-499 zamestnancov
Kontakt
ID: 1446515
Megjelentetés dátuma: 14.10.2016
2016-10-14
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Cég: UPC BROADBAND SLOVAKIA, s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: fixný plat + motivačná variabilná zložka