Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Incident Manager (1st Level Support - Help Desk)
Nitra
Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Popis pracovnej pozície
Is the first contact person for customers (internal) on service requests, orders and access management and ensures the execution of the orders- Records, categorizes and prioritizes the incident with appropriate diligence, in order to facilitate a swift and effective resolution.
- In case of service requests or new demands, informs the user to contact the request fulfillment team or the client manager
- Solves an incident (service interruption) within the agreed time schedule, where necessary with the aid of a workaround, usually with involment of problem manager
- In case of time schedule not met, transfers the incident to a suitable group within 2nd Level Support
- Submits the Incident Record to a final quality control before it is closed
- Informs the management about major incidents
- Records escalation about incident handling (customer satisfaction not fulfilled) and hands over to incident manager
- Is part of process optimization in all incident handling processes
Čo ti ponúkame
od 1.100 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností (+13. plat)Vaše osobné údaje sú spracované v súlade s Podmienkami ochrany osobných údajov
Si ten správny kandidát?
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Intermediate knowledge of IT software- and hardware in general (e.g. W7, Office 2007)
- Service Desk software knowledge preferable
- Knowledge of German and English (doesn't need to be fluent but at least communicative level)
- Service Desk software knowledge preferable
- Knowledge of German and English (doesn't need to be fluent but at least communicative level)
O UNIQA GSC
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o. je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA IG. Naša história siaha do roku 1996. V súčasnosti u nás pracuje 800 zamestnancov. Poskytujeme služby v oblasti správy poistných zmlúv a udalostí, ako aj IT služby pre rakúsky koncern UNIQA. Poskytujeme pracovné príležitosti najmä v administratíve s využitím nemeckého jazyka ako aj v IT sfére, kde nachádzajú uplatnenie rôzni IT špecialisti. Kladieme dôraz na vytvorenie moderného pracovného prostredia prepojeného s tímovým duchom, garanciou kvality a pocitom istoty.UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018, 2020, 2021, 2022 v kategórii centier zdieľaných služieb.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3762576
Megjelentetés dátuma: 4.10.2019
2019-10-04
Régió: Nitra Pozíció: Helpdesk operátor, IT tester, IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému Cég: UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: od 1.100 EUR brutto mesačne v závislosti od skúseností (+13. plat)