Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
HR Business Partner
Nitra
Miesto práce
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Popis pracovnej pozície
- výborná znalosť personálnej problematiky
- skúsenosti s náborom zamestnancov
- znalosť mzdovej problematiky výhodou
- organizovanie firemných podujatí
- organizovanie odborných školení a seminárov
- spolupráca s univerzitami a strednými školami
- znalosť SAP HRM výhodou
- spolupráca na projektoch súvisiacich s prácou personálneho oddelenia
Čo ti ponúkame
základná mzda od 1.100 EUR brutto mesačne v závislosti od úrovne nemeckého jazyka a požiadaviek na danú pozíciu , vyplácaná garantovane ročne 14 x ( príklad : 1.100 Eur x 14/12 =1.284 EUR)
- stabilné pracovné miesto v silnej zahraničnej spoločnosti
- flexibilná pracovná doba
- 13. a 14. garantovaný plat
- elektronická stravovacia karta (stravná jednostka vo výške 4,80 EUR)
- prítomnostná prémia vo výške 60 EUR brutto mesačne
- príspevok na dieťa vo výške 25 EUR brutto mesačne
- kvalifikačná prémia vo výške 60 EUR mesačne
- podpora pri zvyšovaní odborných a jazykových znalostí
Si ten správny kandidát?
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Expert
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. stredoškolské vzdelanie v príslušnom odbore
- min. 3 roky skúseností v oblasti personálnej práce
- aktívna znalosť Word, Excel, Power Point, Internet
- aktívna znalosť NJ slovom i písmom
- znalosť AJ výhodou
- schopnosť prevziať zodpovednosť a samostatne riešiť problémy
- komunikatívnosť a schopnosť pracovať v tíme
- min. 3 roky skúseností v oblasti personálnej práce
- aktívna znalosť Word, Excel, Power Point, Internet
- aktívna znalosť NJ slovom i písmom
- znalosť AJ výhodou
- schopnosť prevziať zodpovednosť a samostatne riešiť problémy
- komunikatívnosť a schopnosť pracovať v tíme
O UNIQA GSC
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o. je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA IG. Naša história siaha do roku 1996. V súčasnosti u nás pracuje 800 zamestnancov. Poskytujeme služby v oblasti správy poistných zmlúv a udalostí, ako aj IT služby pre rakúsky koncern UNIQA. Poskytujeme pracovné príležitosti najmä v administratíve s využitím nemeckého jazyka ako aj v IT sfére, kde nachádzajú uplatnenie rôzni IT špecialisti. Kladieme dôraz na vytvorenie moderného pracovného prostredia prepojeného s tímovým duchom, garanciou kvality a pocitom istoty.UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018, 2020, 2021, 2022 v kategórii centier zdieľaných služieb.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
ID: 3645515
Megjelentetés dátuma: 16.4.2019
2019-04-16
Régió: okres Nitra Pozíció: Personalista, Personálny manažér Cég: UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: základná mzda od 1.100 EUR brutto mesačne v závislosti od úrovne nemeckého jazyka a požiadaviek na danú pozíciu , vyplácaná garantovane ročne 14 x ( príklad : 1.100 Eur x 14/12 =1.284 EUR)