Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
IT Helpdesk
Nitra
Place of work
Nitra
Contract type
full-time
Start date
dohodou
Popis pracovnej pozície
- Is the first contact person for customers (internal) on service requests, orders and access management and ensures the execution of the orders
- Records, categorizes and prioritizes the incident with appropriate diligence, in order to facilitate a swift and effective resolution.
- In case of service requests or new demands, informs the user to contact the request fulfillment team or the client manager
- Solves an incident (service interruption) within the agreed time schedule, where necessary with the aid of a workaround, usually with involment of problem manager
- In case of time schedule not met, transfers the incident to a suitable group within 2nd Level Support
- Submits the Incident Record to a final quality control before it is closed
- Informs the management about major incidents
- Records escalation about incident handling (customer satisfaction not fulfilled) and hands over to incident manager
- Is part of process optimization in all incident handling processes
Čo ti ponúkame
1 300 EUR/monthod 1.300 EUR brutto mesačne v závislosti od relevantných pracovných skúseností, úrovne jazyka a ďalších požiadaviek na danú pozíciu
- UNIQA Group Service Center získala ocenenie NAJ ZAMESTNÁVATEĽ 2018 v kategórii centier zdieľaných služieb
- Flexibilný pracovný čas
- Uvítací balíček pre nového zamestnanca
- Interné jazykové kurzy nemeckého a anglického jazyka plne hradené
- Darčekové poukážky
- Elektronická stravovacia karta (stravná jednotka vo výške 5,10 EUR)
- Garantovaný 13. plat
- 14. plat vyplácaný na základe pracovných výsledkov zamestnanca a ekonomických výsledkov spoločnosti
- Príspevok na III. pilier dôchodkového sporenia
- Podpora odborného vzdelávania
- Celoročné úrazové zdravotné poistenie
- Pravidelne organizované podujatia pre zamestnancov ako napr. vianočný večierok, letná slávnosť, športový deň, výlety
- Rôzne športové aktivity
- Akcie pre deti zamestnancov – Deň detí, Mikuláš, letné denné tábory a mnoho ďalších benefitov
Si ten správny kandidát?
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Language skills
English - Intermediate (B1) and German - Intermediate (B1)
Driving licence
B
Personality requirements and skills
- Intermediate knowledge of IT software- and hardware in general (e.g. W7, Office 2007)
- Service Desk software knowledge preferable
- Service Desk software knowledge preferable
O UNIQA GSC
UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o., je dcérskou spoločnosťou rakúskeho poisťovacieho koncernu UNIQA Group Austria. Firma sa člení na úseky Software Service (SWS), Cross-Border Service (CBS) a Back Office Service (BOS).
Prioritnou činnosťou úseku SWS je vývoj a údržba softvéru pre komerčné poisťovne patriace do skupiny UNIQA. Koncentruje sa najmä na systém INAS, ktorý je určený pre správu portfólia poistných produktov, poistných zmlúv a poistných udalostí, klientských, partnerských a účtovných údajov. V posledných rokoch sa dostáva do popredia vývoj moderných webových aplikácií nadväzujúcich na systém INAS.
Úsek CBS, ktorý vznikol v roku 2006, sa zaoberá správou poistných zmlúv a likvidáciou poistných udalostí klientov rakúskeho poisťovacieho koncernu.
Number of employees
500-999 employees
ID: 3636421
Megjelentetés dátuma: 8.2.2021
2021-02-08
Régió: Nitra Pozíció: Customer Support Specialist, Helpdesk Operator, IT/Technical Support Specialist Cég: UNIQA Group Service Center Slovakia, spol. s r.o.
Alapbér (bruttó): 1 300 EUR/month