Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Mobilný klientsky poradca - Dunajská Streda
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.
Miesto práce
Dunajská Streda, okres Dunajská Streda
Dunajská Streda, okres Dunajská Streda
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Mobilný klientsky poradca je pre našu banku veľmi dôležitá pozícia. Zabezpečuje "vykrývanie" chýbajúcich kolegov na našich pobočkách (Šamorín, Šaľa, Galanta, Komárno) a pomáha v situáciách, kedy je na pobočkách veľký nápor klientov. Ako Mobilný klientsky poradca budete mať svoju "domovskú" pobočku a týždeň dopredu vždy dostanete rozpis, na ktorej pobočke Vás budú kolegovia potrebovať.
Budete mať takto možnosť spoznať prostredie rôznych pobočiek a učiť sa od viacerých svojich kolegov.
Na pobočky sa budete prepravovať poolovým autom alebo hromadnou dopravou, podľa vzdialenosti alebo zložitosti dopravovania.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Vykonávanie hotovostných a bezhotovostných bankových operácí, poskytovanie plného servisu k účtom klientov na obchodných miestach banky
- Prezentácia bankových produktov a služieb, predaj retailových produktov a služieb, vrátane cross-sellingu
- Udržiavanie kontaktov a dobrých vzťahov s klientmi; získavanie nových klientov v danej oblasti
- Príprava zmluvnej dokumentácie klientov, príprava riešenia pre zmluvy s klientami, úprava existujúcich zmlúv (v rámci svojich kompetencií)
- Monitorovanie a analýza potrieb klientov, predkladanie nápadov pre predaj produktov a služieb požadovaných klientami, poskytovanie spätnej väzby manažérom daného obchodného miesta o potrebách klientov a o ich spokojnosti
- Zabezpečenie kvality služieb ponúkaných klientom v súlade s vnútrobankovými pokynmi a nariadeniami
IDEÁLNY KANDIDÁT:
- Energická osobnosť
- Baví ho cestovať v rámci zvereného regiónu
- Je tímový hráč schopný prijímať i poskytovať podporu ostatným v tíme
- Je schopný vyťažiť potenciál zvereného klientského portfólia
- Je lojálny k spoločnosti
PRE TÚTO PRÁCU POTREBUJETE MAŤ:
- Ukončené SŠ vzdelanie
- Základné znalosti a prehľad o bankových produktoch a službách
- Dobré komunikačné schopnosti
- Prax v komunikácii so zákazníkmi je veľkou výhodou
- Výhodou je skúsenosť s prácou s hotovosťou/pokladňou
ČO VÁM MÔŽEME PONÚKNUŤ:
- 100% preplatené stravné lístky
- 4 Sickdays (regenerácia) do roka
- Balíček zamestnaneckých bankových produktov
- Účasť na kultúrnych, spoločenských a športových akciách
- Každý zamestnanec môže „investovať“ body zo svojho virtuálneho účtu do flexibilných benefitov (45 EUR mesačne):
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
UniCredit Bank má modernú firemnú kultúru. Riadi sa hodnotami tzv. Charty integrity, ktorá v rámci celej skupiny definuje základné hodnoty ako východisko správania sa a konania. Je postavená na pilieroch – čestnosť, rešpekt, sloboda, transparentnosť, vzájomnosť a dôvera.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 3285400
Megjelentetés dátuma: 12.1.2018
2018-01-12
Régió: okres Dunajská Streda Pozíció: Finančný poradca, Klientský pracovník, Pokladník, Telefonický operátor Cég: UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a. s.
Az állásajánlat egy külső forrásból származik vagy egy másik portálról vettük át.