Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
People Care Specialist Assistant
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Chceš sa rozvíjať v oblasti ľudských zdrojov? Baví ťa práca s ľuďmi? Si organizačný typ? K práci pristupuješ dôsledne a zodpovedne? V takom prípade hľadáme možno práve teba.
Naše HR oddelenie hľadá posilu do svojho tímu, ktorá bude zastrešovať komplexnú starostlivosť o interných zamestnancov.
Naše HR oddelenie hľadá posilu do svojho tímu, ktorá bude zastrešovať komplexnú starostlivosť o interných zamestnancov.
Náplň práce
- Spracovanie komplexnej personálnej agendy týkajúcej sa nástupov a odchodov zamestnancov
- Participovanie na HR procesoch a podpora HR tímu
- Komunikácia s oddelením náboru
- Zabezpečenie dôslednej evidencie zamestnancov
- Podpora pri plánovaní interných pohovorov a pomoc pri rozvoji zamestnancov
- Spracovanie mzdových podkladov, služobných ciest a fakturácií
- Pomoc pri organizácií firemných akcií
Platové podmienky
1 100 EUR/mesiacPlatové ohodnotenie sa pohybuje od 1100€ brutto. Platové podmienky sa pohybujú v závislosti od znalostí, kvalifikácie a motivácie kandidáta.Čo od Teba očakávame
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
HR
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie v oblasti personalistiky, psychológie výhodou
- Dobré organizačné a komunikačné schopnosti
- Dôslednosť a zodpovedný prístup k práci
- Záujem o oblasť ľudských zdrojov a vzťah k práci s ľuďmi
- Základný prehľad v oblasti zákonníka práce
- Proaktívny a systematický prístup k práci
Čo Ti ponúkame
- 5 dní rekondičného voľna navyše
- Prácu na medzinárodných projektoch a inovatívnych produktoch, ktoré používajú milióny užívateľov po celom svete a zlepšujú svet okolo nás
- Kolektív šikovných fajn ľudí, od ktorých sa toho veľa naučíš
- Vzdelávanie na mieru, pre tvoj osobný rozvoj a kariérny rast
- Hybridný model spolupráce umožňujúci prácu v kancelárii, doma alebo kdekoľvek inde
- Zázemie najväčšej českej IT firmy, ktorá pôsobí po celej Európe
- Voľnočasové aktivity s MultiSport kartou, kultúrne, spoločenské, športové a hlavne tímové akcie a súťaže
- Zaujímavé plusy, ktoré si skutočne užiješ. Dovolenka v Chorvátsku, windsurfing v Grécku, pobyt na horách, kočík pri narodení dieťaťa, výhodné mobilné tarify pre teba a tvojich blízkych a mnoho ďalších
Unicorn
Milujeme svoju prácu. Napriek tomu, že je niekedy veľmi náročná a ťažká, je krásna. Je to práca tvorivá. Vážime si to, že pracujeme v perspektívnom odbore. My v Unicorne už dávno vieme to, čo dnes všetci objavujú a zažívajú - software je všade. Software Everywhere.Unicorn je renomovaná európska spoločnosť poskytujúca tie najväčšie informačné systémy a riešenia z oblasti informačných a komunikačných technológií. Dlhodobo sa sústredíme na vysokú pridanú hodnotu a konkurenčnú výhodu v prospech svojich zákazníkov.
Najvýznamnejšou súčasťou skupiny Unicorn je Unicorn Systems, Unicorn University a Plus4U.
Naším mottom je pracovať tak, aby nás to bavilo, čo sa snažíme prenášať aj na našich viac ako 2600 spolupracovníkov.
ID: 3646190
Megjelentetés dátuma: 29.9.2022
2022-09-29
Régió: Bratislava Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Asistent, HR asistent, Personalista Cég: Unicorn
Alapbér (bruttó): 1 100 EUR/mesiac