Jelentkezzen önéletrajz nélkül
Sajnáljuk, de a hirdető cég már megszüntette az állásajánlat közzétételét a honlapunkon.
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Megértését köszönjük.
Mutasd a hasonló álláshirdetéseket
Administrátor e-shopu pre Maďarský trh
UDERMAN s.r.o.
Miesto práce
Jesenná 12, Prešov-Solivar
Jesenná 12, Prešov-Solivar
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
750 - 850 EUR/mesiac750€ + odmeny
750 - 850 EUR/mesiac750€ + odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do tímu prijmeme šikovného človeka, ktorý bude na Zákazníckom servise. Familiárne nazývaný aj telefonista alebo operátor call centra, ktorý spravuje žiadosti a požiadavky zákazníkov. Teda zákazník volá nám s požiadavkou (napr. úprava objednávky, poradenstvo ohľadne produktu, skladová dostupnosť tovaru, reklamácia tovaru alebo informovanie sa o stave objednávky)
Práca zahŕňa aj:
- Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie so zákazníkom
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia
- Tvorba cenových ponúk pre zákazníkov a odberateľov
- Komunikácia so zákazníkom prostredníctvom komunikačných kanálov (sociálne siete, interné e-maily, telefonáty, a iné...)
- Kontaktovanie so zákazníkmi na sociálnych sieťach
Hľadáme uchádzača, ktorý sa nebojí nových výziev, vie sa prispôsobiť a adaptovať na novú situáciu. Taktiež vyžadujeme samostatnosť a nebojí sa prebrať zodpovednosť za vykonanú prácu.
Práca zahŕňa aj:
- Vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie so zákazníkom
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia
- Tvorba cenových ponúk pre zákazníkov a odberateľov
- Komunikácia so zákazníkom prostredníctvom komunikačných kanálov (sociálne siete, interné e-maily, telefonáty, a iné...)
- Kontaktovanie so zákazníkmi na sociálnych sieťach
Hľadáme uchádzača, ktorý sa nebojí nových výziev, vie sa prispôsobiť a adaptovať na novú situáciu. Taktiež vyžadujeme samostatnosť a nebojí sa prebrať zodpovednosť za vykonanú prácu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Pracovná doba od 8.00 do 16.30 hod (PO-PIA)
Stravné lístky hradené v plnej výške 4€
Benefity za dochádzku
Práca v open space
Relaxačný kútik (príprava kávy, čajov, raňajok a pod.)
Kuchynka na prípravu jedál (Vybavená chladničkou, mikrovlnnou rúrou a rýchlovarnou kanvicou)
Stravné lístky hradené v plnej výške 4€
Benefity za dochádzku
Práca v open space
Relaxačný kútik (príprava kávy, čajov, raňajok a pod.)
Kuchynka na prípravu jedál (Vybavená chladničkou, mikrovlnnou rúrou a rýchlovarnou kanvicou)
Informácie o výberovom konaní
Celková mzda od 750€ do 850€ dostane uchádzač, ktorý urobí svoju prácu bezchybne, úplne a včas. Hornú hranicu mzdy je možné dosiahnuť spoluprácou zefektívňovaním sa do zlepšovania dosahovaných výsledkov pracovnej pozície.
Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať požiadavky a zároveň od nich obdržíme všetky dokumenty.
Prosím pri odoslaní (kompletného a aktuálneho životopisu) pripojte aj motivačný list, prečo máte záujem pracovať na tejto pozícií. Následne po zaslaní týchto dokumentov obdržíte automatickú odpoveď, ktorá Vám napovie o ďalšom postupe.
Kontaktovať budeme len tých uchádzačov, ktorí budú spĺňať požiadavky a zároveň od nich obdržíme všetky dokumenty.
Prosím pri odoslaní (kompletného a aktuálneho životopisu) pripojte aj motivačný list, prečo máte záujem pracovať na tejto pozícií. Následne po zaslaní týchto dokumentov obdržíte automatickú odpoveď, ktorá Vám napovie o ďalšom postupe.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomika, obchod, internetový obchod
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega by mal byť zodpovedný voči svojej práci a vedieť sa prispôsobiť novej situácií. Práca s ľuďmi si vyžaduje príjemné vystupovanie, zvládanie stresu, operatívne riešenie problémov, TIME MANAGMENT a určenie si priorít. Hľadáme niekoho, kto je ochotný a najmä iniciatívny učiť sa nové veci. Výborné komunikačné zručnosti a trpezlivosť so zákazníkmi je prioritou, s ktorou sa budete denno denne stretávať.
Výhodou sú skúsenosti na rovnakej alebo podobnej pozícií v oblasti internetového obchodu (e-commerce) alebo skúsenosti v oblasti grafiky, photoshopu alebo iných grafický editorov
Všetko ostatné Vás naučíme, oboznámime i zaškolíme.
Výhodou sú skúsenosti na rovnakej alebo podobnej pozícií v oblasti internetového obchodu (e-commerce) alebo skúsenosti v oblasti grafiky, photoshopu alebo iných grafický editorov
Všetko ostatné Vás naučíme, oboznámime i zaškolíme.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme rýchlo rastúca firma, ktorá má sieť internetových obchodov na Slovensku, Česku a širšom zahraničí. Našim cieľom je dodávať také produkty, ktoré zlepšia našim zákazníkom život, rovnako tak ako zlepšujú ten náš. Sídlime priamo v Prešove v skvelej lokalite Nižná Šebastová. Náš kolektív tvorí tím šikovných ľudí - pracovnej rodiny, ktorých práca baví. Máme nasadené vysoké tempo a chceme byť najlepší! Ak máš aj Ty záujem pracovať v takomto kolektíve a nájsť si uplatnenie v tomto smere pošli nám svoj životopis.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3792511
Megjelentetés dátuma: 21.10.2019
2019-10-21
Régió: Prešov Pozíció: Administratívny pracovník, referent, Telefonický operátor Cég: UDERMAN s.r.o.
A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 750 - 850 EUR/mesiac750€ + odmeny