Systémový a sieťový administrátor

TUCAN, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.02.2019
Mzdové podmienky (brutto)
Min. mzda 1,200 Eur, bude dohodnutá na základe skúseností a zručností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Poskytovanie technickej podpory pre hardvérové aj softvérové zabezpečenie zamestnancov spoločnosti,
- Správa konfigurácie a administrácia prevádzky operačných systémov, servera, procesov prenosu dát, internetu:
o inštalácia, konfigurácia systémového prostredia, pravidelná údržba a rozvoj systémových aplikácií a infraštruktúry,
o Správa LAN siete, optimalizácia, security management, správa wifi zariadení,
o Koncové zariadenia (desktopy a notebooky) –Správa servera – virtuálna infraštruktúra, správa OS, zabezpečenie vybavenia a servisu hw a sw zamestnancov/priestorov spoločnosti,
o spravovanie infraštruktúry, vrátane firewallov, databáz, softvéru na ochranu proti malwaru a ďalších procesov,
o VPN – správa prístupov,
- Zodpovednosť za bezporuchovú a bezpečnú prevádzku systémov, Komunikácia, podpora a zabezpečenie prevádzky pri výnimočných situáciách/výpadkoch,
- Správa zabezpečenia plynulosti prevádzky voči 3.stranám,
- Monitoring a okamžitá reakcia na problémy týkajúce sa bezpečnosti - analýza problémov, prevencia a odstraňovanie kolíznych stavov,
- Prehľad o systémoch a procesoch, ktoré sú potrebné pre každodennú prácu spoločnosti a ich a inovácia a zaistenie bezpečnosti v súvislosti s GDPR a PCI DSS (self-assessment, network-vulnerability scan),
- Zálohovanie dát - Storage a dátové úložiská, (backup&restore),

Zamestnanecké výhody, benefity

- flexibilná pracovná doba
- 13. plat podľa výsledkov firmy
- dotácia stravných lístkov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

informačné technológie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

SQL - Pokročilý
XML - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Administrácia Windows serverov - Pokročilý
Administrácia LAN/WAN - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť SQL – príprava a tvorba reportov (na mesačnej báze), analýza dát,
- všeobecný prehľad o funkciách MS Office,
- skúsenosti s administráciou OS/LAN/fileserverom, dobrá orientácia v hw/sw riešeniach,
- monitoring výkonu, bezpečnostných parametrov,
- administrácia systému zálohovania,
- účasť pri implementáciách systémov interne,
- správa technickej dokumentácie,
- technická spolupráca pri obchodných aktivitách.
- teamový duch
- pro-zákaznícky prístup
- dobré komunikačné schopnosti
- analytické zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Cestovná kancelária Tucan, s.r.o. sa cestujúcim v leteckej doprave venuje už od r. 1996. Pre klientov ponúka kompletný servis spojený s osobnou leteckou dopravou. Služby, ktoré poskytujeme, zahŕňajú vybavenie víz a cestovného poistenia, zabezpečujeme hotelové ubytovanie, prenájom auta v cieľovej destinácii a podobne - všetko podľa požiadaviek klienta.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3573523  Megjelentetés dátuma: 8.1.2019  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: Min. mzda 1,200 Eur, bude dohodnutá na základe skúseností a zručností kandidáta