Manažér kontroly verejného obstarávania

Trnavský samosprávny kraj

Miesto práce
Starohájska 10, Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2018
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1200 Eur/brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

kontrola verejného obstarávania v rámci projektov financovaných z prostriedkov EÚ

Informácie o výberovom konaní

Odpovedáme iba vybraným uchádzačom

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické alebo právnické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

znalosť právnych predpisov v oblasti verejného obstarávania,
znalosti/skúsenosti z oblasti dodávateľsko-odberateľských vzťahov, obchodného práva a zmluvno-záväzkových vzťahov,
vítaná znalosť v oblasti implementácie európskych štrukturálnych investičných fondov,
bezúhonnosť,
samostatnosť, svedomitosť, zodpovednosť, flexibilita, precíznosť,
praktické, analytické, koncepčné a strategické myslenie,
adaptabilita a flexibilita,
komunikatívnosť,
sebaistota,
schopnosť pracovať pod tlakom,
zmysel pre detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

V úrade trnavskej župy zamestnávame viac ako 200 ľudí. Ďalšie stovky pracujú v rámci našich organizácií. Všetci napĺňame motto „Spolu tvoríme kraj“. Nespoliehame sa pri tom len na štandardné postupy a osvedčené riešenia. Trvalo udržateľný rozvoj regiónu zabezpečujeme pomocou nástrojov otvoreného vládnutia. Našou snahou je verejné služby systematicky zlepšovať, a to inovatívnou formou a so zapojením obyvateľov. Teraz máte príležitosť pridať sa k nám aj vy!

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

ID: 2704577  Megjelentetés dátuma: 10.5.2018  A (bruttó) bér alapösszetevője és egyéb juttatások: 900 - 1200 Eur/brutto